اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803313786111817

شرکت تابلوسازی اریانا ساین آماده همکاری در ساخت انواع تابلو چلنیوم

کد: 139803313786111817

http://bit.ly/2xzD16l

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تابلو سازی اریانا ساین آماده همکاری در زمینه تولید انواع تابلو چلنیوم و سایر تابلوهای تبلیغاتی با تمامی فعالان این حوزه است.

تابلو چلنیوم همکاری
شرکت تابلوسازی اریانا ساین آماده همکاری در ساخت انواع تابلو چلنیوم

یکی از کسب و کارهایی که ارتباط و همکاری بین آنها بسیار مرسوم است صنعت تابلوسازی است. شرکت تابلوسازی اریانا ساین با سال‌ها سابقه تجربه و با در اختیار داشتن فضایی بزرگ و تجهیزات پیشرفته و بهترین و با کیفیت ترین متریال، ارائه دهنده و تولید کننده انواع مختلف تابلو تبلیغاتی (تابلو چلنیوم-تابلو استیل-تابلو نئون-تابلو فلزی-تابلو فلکسی-تابلو وکیوم-تابلو پلگسی گلاس-تابلو لایت باکس-بنر-و ...)است.

با توجه به وجود طراحان متخصص و مجرب در شرکت تابلوسازی اریانا ،طراحی تابلو تبلیغاتی به صورت کاملا حرفه‌ای و متفاوت و منحصر به فرد و با ظرافت بسیار انجام می‌شود. از طرف دیگر هم به دلیل وجود متریال و مواد اولیه مرغوب تمامی تابلوهای تبلیغاتی تولید شده باکیفیت هستند.

هدف شرکت تابلوسازی اریانا ساین جذب مشتری و رضایت مشتریان و همکاران است. بنابراین این مجموعه با تولید و ارائه انواع تابلو تبلیغاتی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه آماده خدمت رسانی به تمامی مشتریان و سایر همکاران است.

علاقه مندان تنها کافی است با شرکت تابلوسازی اریانا ساین در تماس بوده و اطلاعات لازم و جامع در خصوص هزینه ساخت تابلو تبلیغاتی دریافت کنند.

قیمت تابلو چلنیوم همکاری

در خصوص قیمت تابلو چلنیوم همکاری باید گفت به عوامل بسیاری مربوط است. عوامل تاثیر گذار در قیمت تابلبو چلنیوم همکاری عبارتند از:

لبه تابلو چلنیوم: نوع رنگ آمیزی لبه چلنیوم و مرغوبیت ورقه چلنیوم و تکنولوژی‌های متفاوتی مانند آنادایز چلنیوم یا آنودایز در ساخت لبه‌های چنلیوم و قیمت گذاری تابلو چلنیوم بسیار تاثیر گذار است.

پلکسی گلاس تابلو چلنیوم: ورقه پلگسی گلاس از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده تابلو چلنیوم است که کیفیت‌های متفاوتی دارد. قطعا هرچقدر مرغوبیت ورقه پلگسی گلاس بیشتر باشد قیمت تابلو بیشتر خواهد شد.در حال حاضر ورق‌هایی نظیر SUMIPEX و YEAR LONG  در بازار موجود هستند.

بلوک‌های SMD تابلو چلنیوم: برای نورپردازی در تابلو چلنیوم از لامپ‌های اس ام دی استفاده می‌شود و لامپ‌های اس ام دی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت تابلو چلنیوم هستند. لامپ‌های اس ام دی انواع مختلفی دارند و به صورت تک رنگ (قرمز-ابی-سفید-زرد-بنفش و ..) و یا به صورت فول کالر و به شکل معمولی و یا ضد اب هستند و از طرف دیگر  مرغوبیت لامپ‌ها نیز در قیمت تابلو چلنیوم تاثیر گذار است.

منبع تغذیه تابلو چلنیوم: برای تبدیل برق شهری از منبع تغذیه استفاده می‌شود که جریان‌های برقی متفاوتی دارد و با توجه به دو مدل معمولی و ضد ضربه قیمت متفاوت است.

انواع تابلو چلنیوم همکاری

تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد که همکاران و مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه خود و با توجه به کسب و کار مورد نظر خود هر کدام از این مدل‌ها را برای تابلو چلنیوم خود استفاده کنند. انواع تابلو چلنیوم عبارتند از :

 تابلو چلنیوم RGB :در این مدل از لامپ‌های اس ام دی آر جی بی استفاده می‌شود که با استفاده از این لامپ‌ها امکان ایجاد هفت رنگ در این تابلو تبلیغاتی وجود دارد.

تابلو چنلیوم پلکسی دوبل: در تابلو چلنیوم پلکسی دوبل از دو عدد پلکسی گلاس در دو رنگ متفاوت و متضاد استفاده می‌شود که منحصر به فرد بودن و زیبایی کار را دو چندان می‌کند.

تابلو چلنیوم ساده: طرح این مدل تابلو چلنیوم به صورت کاملا ساده در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف است.

تابلو چلنیوم پانچ: در این مدل لبه‌های کناری تابلو چلنیوم توسط دستگاه لیزر پانچ‌هایی به شکل دایره‌ای و یا ستاره‌ای ایجاد می‌کنند که در هنگام نورپردازی نور از داخل این پانچ‌ها عبور کرده که باعث زیبایی ویژه کار می‌شود.

تابلو چلنیوم فول کالر: در این تابلو از لامپ‌های اس ام دی فول کالر استفاده می‌شود که امکان تولید 16 میلیون رنگ وجود دارد.

تابلو چلنیوم طلایی: در این مدل رنگ تابلو چلنیوم به صورت طلایی است که هم به صورت ساده و هم به صورت پانچ شده قابل استفاده است.

تابلو چلنیوم کریستال: در تابلو چلنیوم کریستالی از دانه‌های کریستال و پلگسی گلاس شفاف استفاده می‌شود که دانه‌های کریستال کاملا دیده می‌شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی