اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803313786211817

تابلو چلنیوم لترمکس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کد: 139803313786211817

http://bit.ly/2Rt0fnu

، تهران , (اخبار رسمی): پس از وارد شدن تابلو چلنیوم در عرصه تابلوسازی، تابلو چلنیم لترمکس وارد عرصه گسترده صنعت تابلوسازی شد. تابلو چلنویم لترمکس جزو دسته بندی تابلو چلنیوم قرار گرفته است و به طور کلی شباهت بسیاری با تابلو چلنیوم معمولی دارد.

تابلو چلنیوم لترمکس
تابلو چلنیوم لترمکس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

تابلو چلنیوم لترمکس چیست؟

 تابلوسازی لترمکس از ترکیب  چلنیوم و نئون پلاستیک ساخته شده است با این تفاوت که در این مدل تابلو چلنیوم در میان کناره‌های محفظه‌ای شیشه‌ای، نواری دور تا دور حروف کشیده می‌شود که تاثیر بسیاری در نحوه نور پپردازی این تابلو تبلیغاتی دارد و در نهایت بعد از  عبور نور  از این حروف برجسته سایه روشنی در سطح و نمای تابلو به وجود می‌آید که بسیار خاص است و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که در نحوه نورپردازی این تابلو تبلیغاتی وجود دارد توجه بسیاری از مشتریان به آن جلب شده است.

سایر‌های پلاستیکی که در این مدل تابلو تبلیغاتی وجود دارد باعث شده است این تابلو چلنیوم با سایر تابلو‌های تبلیغاتی متفاوت باشد. در تابلو چلنیوم لترمکس پرتو‌های نور‌پردازی کار که قبلا توسط لامپ‌های اس‌‍ام‌دی بر زیر کار پی وی سی نصب شده از داخل شیار‌ها و از دور تا دور و لبه‌های حروف برجسته و تابلو  خودنمایی کرده و جلوه‌ای خاص به تابلو بدهد. 

 قیمت تابلو لترمکس

یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه در خصوص تابلو چلنویم لترمکس قیمت این تابلو است. در واقع با توجه به وضع اقتصادی موجود از رایج‌ترین سوالاتی که ذهن همه مشتریان را درگیر خود می‌کند قیمت تابلو چلنیوم لترمکس است. برای ساخت یک تابلو تبلیغاتی از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود و به طور کلی هر تابلو تبلیغاتی اجزای مختلفی دارد و از طرف دیگر هم تمام متریال‌هایی که برای ساخت تابلو تبلیغاتی استفاده می‌شود انواع مختلفی دارد و هر کدام کیفیت و جنس متفاوتی با یکدیگر دارد. علاوه بر این موارد گفته شده، موارد دیگری هم‌چون سایز تابلو تبلیغاتی، نمای زیر کار و ... در قیمت گذاری تابلو تبلیغاتی تاثیر گذار است و به طور کلی قیمتی ثابت در خصوص یک تابلو تبلیغاتی نمی‌توان ارائه داد.

تفاوت تابلو چلنیوم با تابلو لترمکس

تابلو چلنیوم و تابلو لترمکس کاملا مشابه یکدیگر هستند و تفاوت‌هایی جزئی با یکدیگر دارند.

حروف برجسته چلنیوم لترمکس مانند چلنیوم دارای یک رویه و یک لبه است و پس از لبه کاری حروف از ورق‌های پی وی سی برای زیرسازی و از لامپ‌های smd برای روشنایی تابلو استفاده می‌شود و تنها تفاوتی که با تابلو چلنیوم دارد این است هنگام ساخت تابلو چلنیوم لترمکس دو شیار پلاستیکی بر روی لبه آلومینیومی آن ایجاد می‌شود. ایجاد این شکاف که اندازه آن بستگی به سلیقه تابلو‌ساز و نحوه سفارش مشتری دارد می‌تواند چیزی مابین یک تا سه سانتی‌متر باشد. این شکاف سبب می‌شود که پس از نصب تابلو، هم از قسمت رویه حروف و هم از قسمت شکاف ایجاد شده، نور بر روی لبه‌های حروف به چشم اصابت کند. برخلاف چلنیوم، لترمکس از مواد مرکزی آلومینیوم ساخته نمی‌شود بلکه تمام دیواره آن از نوعی پلاستیک مشابه فلز است که حالت منحنی ندارد و به علت عدم برخورداری از چگالی یکسان، تراکم مواد در قسمت بالای آن بیش‌تر از سایر نقاط است.

شرکت تابلوسازی اریانا ساین با سال‌ها سابقه و تجربه، با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و با کمک طراحان متخصص و کارموز خود، فعال در زمینه  تولید تابلو چلنیوم لترمکس در صنعت تابلوسازی و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان با صرف هزینه مناسب است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت تابلوسازی اریانا ساین مراجعه کنند و یا با برقراری ارتباط با همکاران بخش فروش، تمامی اطلاعات لازم و جامع را در خصوص قیمت تابلو تبلیغاتی خود در کوتاه ترین زمان ممکن کسب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید