اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804023790811635

بررسی دستگاه هواساز (Air Handling Unit)

کد: 139804023790811635

http://bit.ly/2LyW20V

، تهران , (اخبار رسمی): معمولاً دور تا دور هواساز را فریم‌های فلزی و پانل‌های توپر با توجه به پیکربندی اجزای سیستم، قرار می‌دهند. ‌بخش‌های داخلی از کانال‌های فلزی تک لایه که با پانل توپر فلزی روکش شده، ساخته می­‌شوند.

هواساز (Air Handling Unit)
بررسی دستگاه هواساز (Air Handling Unit)

هواساز دستگاهی است که به منظور تولید هوا در تهویه مطبوع در حالت‌های سرمایش و گرمایش به کار می‌رود. هواساز معمولاً جعبه فلزی بزرگی است که شامل دمنده، کویل‌های گرم و سرد، فیلتر، محفظه اختلاط، تجهیزات کنترلی، صداگیر، لرزه گیر، دمپر و رطوبت زن است. در واقع هواسازها فن کویل‌های بزرگی هستند که مطابق با کاربری، از فیلترها و فن‌های مختلف استفاده می‌کنند و در تولید هوای سرد و گرم و هوای تمیز جهت بیمارستان‌ها و سالن‌های تولید که نیاز به هوای تمیز دارند، استفاده می‌شوندو

هواسازها به سه دسته هواساز معمولی، هواساز فول فرش و هواساز هایژنیک تقسیم می‌شوند که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

هواساز
در مورد دستگاه‌های بزرگتر و صنعتی از یک سری قاب‌های مربعی بزرگ و فولادی استفاده می­‌شود که در پشت آنها پانل‌های عایق به کار رفته است. با وجود چنین طراحی می‌­توان انتظار داشت که در دستگاه‌های هواساز بزرگ معمولاً سر و صدا کمتر است. همچنین میزان افت حرارتی دستگاه در این حالت بسیار کم خواهد شد.

مدل‌های صنعتی معمولاً در اندازه­‌های چند متری طراحی و ساخته می­‌شوند. به خاطر حجیم بودن و بزرگ بودن دستگاه‌های فوق و به منظور بالا بردن میزان استحکام آنها، در زیر دستگاه از فولادهای ریلی (ناودانی) مانند استفاده می‌­شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش