اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804033793812020

شرح نود و نه اسم الهی مشهور و متواتر در کتاب مرموزات اسماء

کد: 139804033793812020

http://bit.ly/2Ruu2wd

، قم , (اخبار رسمی): شرح 99 اسم الهی و تطبیق آنها با اسماء الهی در قرآن در این کتاب آمده است تا آگاهی نسبت به تفاضل و ترادف و ظهورات و تجلیات اسماء نسبت به هم معلوم شود. سالک به اندازه سعه وجودی‏ می‏‌تواند اسماء و صفات الهی را در خود وجدان کند و مشاهده کند که قلبش از غیر او پاک باشد.

شرح نود و نه اسم الهی مشهور و متواتر در کتاب مرموزات اسماء
شرح نود و نه اسم الهی و تطبیق آنها با اسماء الهی در قرآن

شرح اسماء حسنای حضرت حق تعالی با استناد به آیات قرآن کریم و احادیث اهل‌بیت علیهم السلام است. به فرموده آقا سید علی قاضی: «علم اسماء حسنی بعد از علوم توحید از اشرف علوم است. به وسیله اسماء حسنی می‏‌توان بدون نردبان از آسمان‏‌های بلند نیز گذشت.

از دیدگاه نویسنده، اسماء الهی را حد و حصر نیست تا کسی بتواند از اسرار و رموزات آن سر دربیاورد، مگر کاملان و اولیاء که از دست صاحب ولایت، شراب طهور را چشیده باشند.

اسماء، یا جمالی هستند و یا جلالی و بعضی اسما جزء امهات و ارکان هستند. اسما حسنی همه اسم اعظم هستند و راه‌یابی به کنه و حقایق و ظهورات که مربوط به ذات و وصف و افعال او هستند. آنچه از اسماء الهی از پرده غیب الغیوب بر صفحه کتاب‏‌ها و زبان اهل توحید و عموم خلق نوشته شده نموداری از خزائن نامتناهی حق تعالی است که هر کسی به اندازه علم و معرفت و قابلیت خود از آن بهره می‌‏برد.

نویسنده، نود و نه اسم الهی را که از طریق شیعه و سنی نقل شده و مشهور و متواتر است با اسماء الهی در قرآن تطبیق داده تا آگاهی نسبت به تفاضل و ترادف و ظهورات و تجلیات اسماء نسبت به یکدیگر معلوم شود. سالک به اندازه سعه وجودی‌‏اش می‌‏تواند اسماء و صفات الهی را در خود وجدان کند و مشاهده کند که قلبش از غیر او پاک باشد.

علاقه مندان جهت دسترسی و خرید کتاب مرموزات اسماء می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات آیت اشراق به نشانی ayateeshraq.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات آیت اشراق

کتابسرای اشراق در فضای لهیب طعنه‌ها و هجمه‌ها بر علیه کتب عرفانی و فلسفی در قم در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و بصورت تخصّصی در زمینه کتب عرفانی و فلسفی و اخلاقی شروع به فعالیت نمود و تلاش کرد دلبری این موضوعات را در عرصه فرهنگ پررنگ‌تر نماید. بعد از ۱۵ سال کسب تجربه در امر کتابفروشی در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ مجوز نشر به نام “آیت اشراق” با محوریّت کتب علوم عقلی و عرفانی شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب