اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804033794210797

شکل ظاهری و علائم زگیل تناسلی واژن و مقعدی در مردان و زنان

کد: 139804033794210797

http://bit.ly/2RyzBcT

، تهران , (اخبار رسمی): زگیل‌های تناسلی گونه‌هایی از ویروس HPV هستند که بر روی ناحیه‌ی تناسلی و مقعد رشد می‌کنند که توسط پزشک متخصص به راحتی قابل تشخیص است.

شکل ظاهری و علائم زگیل تناسلی، واژن و مقعدی در مردان و زنان
شکل ظاهری و علائم زگیل تناسلی، واژن و مقعدی در مردان و زنان

زگیل تناسلی واژن و زگیل مقعدی که با نام زگیل‌های مقاربتی شناخته می‌شوند نوعی بیماری پوستی عفونی هستند که در دسته‌ی عفونت‌های آمیزشی (STD) قرار دارند. انتقال زگیل تناسلی در اثر تماس مستقیم پوست با پوست فرد آلوده یا از طریق روابط جنسی میان افراد انجام می‌شود.

عامل اصلی ایجاد این بیماری عفونی نوعی ویروس DNA دار با نام HPV یا پاپیلومای انسانی است که بیش از 100 تیپ مختلف آن تا به امروز شناسایی شده است.

این بیماری جزء شایع ترین بیماری‌های عفونی مقاربتی شناخته می‌شود و از آنجایی که به شدت مسری است تنها 1 بار ارتباط جنسی با فرد آلوده باعث ورود ویروس به بدن فرد می‌شود و به دنبال آن ممکن است زائده‌هایی در اطراف ناحیه ی تناسلی، واژن و یا مقعد ایجاد شود.

میزان شیوع این بیماری در مردان و زنان تقریبا به یک اندازه است و حتی کودکان هم ممکن است به این بیماری مبتلا شوند. اگر در کودکان به خصوص اطفال زیر دو سال این عفونت مشاهده شود دو عامل زیر باید در نظر گرفته شود.

  • تماس دست آلوده با پوست
  • تجاوز و سواستفاده‌ی جنسی از کودک

با توجه به الگوها و تغییر عادات جنسی افراد در جوامع امروزی، مطالعات نشان می‌دهد که سن ابتلا به این بیماری بسیار کاهش یافته است. امروزه بیشترین طیف سنی که به این بیماری مبتلا می‌شوند در فاصله‌های 12 تا 35 سال قرار دارند.

    علائم تشخیص زگیل تناسلی، مقعدی و واژن در مردان و زنان

    این عارضه علائم و نشانه‌های ظاهری مشخصی دارند که موجب شده به راحتی قابل تشخیص باشند. علائم عمومی و کلی این عفونت به شرح زیر است:

    • زائده هایی برجسته، سفت، تو پر و گوشتی شکل در اطراف اندام‌های تناسلی، مقعد و واژن وجود دارد که به صورت تک و پراکنده دراندازه‌هایی بسیار کوچک و یا در اندازه‌ی بزرگ‌تر و به شکل خوشه‌ای و گل کلمی مشاهده می‌شود.
    • وجود زائده‌هایی در اطراف دهان، لب، زبان و گلو که بر اثر ارتباط جنسی دهانی به وجود آمده است.
    • احساس سوزش و خارش در محل ایجاد عفونت
    • وجود ترشح و رطوبت در محل زائده‌ها
    • این عفونت اگر در مسیر مجاری ادراری قرار گرفته باشد موجب درد، خونریزی و انسداد مجاری ادراری می‌شود.
    • سابقه‌ی وجود سایر بیماری‌های آمیزشی در شخص

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    کلینیک زارعی

    اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

    اطلاعات تماس
    • 091977*****
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    بهداشت و درمان