اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804053803011635

ایرواشر؛ دستگاهی خنک ­کننده با سیستم تبخیری

کد: 139804053803011635

http://bit.ly/2Lqpsy9

، تهران , (اخبار رسمی): ایرواشر (Air washer) نوعی دستگاه خنک ­کننده با سیستم تبخیری است که در آن هوا در تماس مستقیم با قطرات آب قرار گرفته و تبادل جرمی و حرارتی بین آب و هوا ایجاد می‌شود.

ایرواشر
ایرواشر؛ دستگاهی خنک ­کننده با سیستم تبخیری

در ایرواشر شرایط خروجی هوا بستگی به درجه حرارت آب اسپری شده دارد و با کنترل دمای آب می‌توان شرایط خروجی هوا را در سیستم تهویه تعیین کرد.

اجزای اصلی ایرواشر

مهمترین جزء ایرواشر (Air washer) یک محفظه حاوی چندین سری نازل جهت اسپری آب و یک بخش جدا کننده که آب و هوا را در خروجی از یکدیگر جدا می‌کند.، است. یک قسمت نیز برای تجمع کثیفی‌های آب اسپری شده و ذرات موجود در هواست.

بعد از اینکه هوا با قطرات آب برخورد کند کثیفی‌های آن در این قسمت وارد شده و بخش آب فشان هنگامی که هوا را می‌شوید، ذرات جامد آن را گرفته و می‌تواند به آن رطوبت زده و همچنین می‌تواند رطوبت هوا را بگیرد.

محفظه برخورد آب با هوا به شکل W است. این بخش هوا را وادار به برخورد با صفحات مرطوب می‌کند تا قطرات اسپری شده ذرات هوا را تمیز کند. پمپ نیز سیرکولاسیون آب را انجام می‌دهد.

رطوبت زنی توسط ایرواشر

آب اسپری شده هوای پیش گرم را خنک کرده و حرارت آن را می‌­گیرد و بدین ترتیب آب گرم می‌­شود. به طور کلی هوا با رطوبت پایین وارد شده، شسته شده و رطوبت آن بالا می­‌رود و سیستم را ترک می­‌کند. ایرواشر (Air washer) در تمام فصولی که رطوبت محیط پایین است می­‌تواند هوا را مرطوب کند که این زمان‌ معمولاً اواخر پاییز و زمستان و اوایل تابستان یا در آب و هوای خشک است.

کاربردهای رایج ایرواشر (Air washer)

یکی از کاربردهای ایرواشر (Air washer) در صنایع است، دلیل نیاز به رطوبت در محیط‌های صنعتی، ایجاد شرایط مناسب برای بهره ­برداری بهتر است. در تولید منسوجات و جاهایی که رطوبت هوا در کیفیت تولید اهمیت زیادی دارد ایرواشر رطوبت لازم را در فصول خشک تأمین می‌­کند. در شرایط رطوبت­ زنی ایرواشر، شبیه برج خنک ­کننده عمل می­‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار