اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804093810911817

بررسی انواع تابلو فروشگاهی و قیمت آن

کد: 139804093810911817

http://bit.ly/2JwS3jJ

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به تحقیقات انجام شده 71 %عموم مردم بر اساس تابلو تبلیغاتی فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و آن تابلو تبلیغاتی در ذهن آنها ثبت می‌شود. در حال حاضر در کشورهای اروپایی سالانه مبلغ بسیاری صرف تابلوهای تبلیغاتی می‌شود.

تابلو فروشگاهی
بررسی انواع تابلو فروشگاهی و قیمت آن

در جامعه امروزی با توجه به دغدغه‌های بسیاری که وجود دارد هر فردی که دارای کسب و کاری است و میزان رقابت در ان کسب و کار زیاد است مجبورمی‌شود که برای موفقیت در کسب و کار خود و شناخت محصول و یا کالای خود به جامعه و عموم مردم به تبلیغیات گسترده کسب و کار مورد نظر خود بپردازد.

به طور کلی می‌توان گفت تبلیغات انواع مختلفی دارد که از پرکاربردترین و تاثیر گذارترین تبلیغات تابلوی تبلیغاتی است. در واقع انتخاب یک تابلو تبلیغاتی مناسب بسیار در جذب مشتری و شناخت محصول تاثیر گذار است. هرچقدر تابلو تبلیغاتی که مورد استفاده قرار می‌گیرد خاص‌‌تر و زیباتر باشد افراد بیشتری را جذب خود می‌کند و در نتیجه باعث شناخت بهتر محصول می‌شود.

در واقع  امروزه هنگام گذر از معابر انواع تابلو سر در مغازه‌ها مشاهده می‌شود که گاهی اوقات بعضی از تابلوها به قدری زیبا و هنرمندانه طراحی شده‌اند که بسیار جالب هستند. ممکن است چند ثانیه‌ای مکث کرده و در مورد متن درج شده بر روی آن فکر کرد. 

هر شغلی به نوبه خود با استفاده از تابلو تبلیغاتی  پیشرفت می‌کند اما امروزه یکی از مهم ترین کسب و کارهایی که انتخاب تابلو تبلیغاتی در آن بسیار تاثیر گذار است فروشگاه‌ها و مغازه‌ها است.

همه برای خرید به بازار مراجعه کرده‌اند و تابلوهای مختلفی را نیز دیده‌اند. ممکن است حتی افراد برای خرید مغازه‌ای را انتخاب کنند که تابلو تبلیغاتی زیباتر و متناسب‌تری با محصول مورد نظر خود دارد. پس با توجه به اینکه رقابت در بین فروشگاه‌ها بسیار زیاد است پس انتخاب تابلو تبلیغاتی مناسب بسیار تاثیر گذار در موفقیت کسب و کار است.

انواع تابلو فروشگاهی

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارد. انواع تابلو تبلیغاتی عبارتند از:

تابلو چلنیوم: تابلو مغازه چنلیوم نوعی آلومینیوم است و بسیار پرکاربرد.

تابلوهای نئون پلاستیک: برای ساخت این تابلوی تبلیغاتی هیچ گونه فلزی به کار نرفته و فقط مواد پلاستیکی مانند سامپکس و ییرلانگ دارد.

 تابلوهای فلزی: جنس این تابلو تبلیغلتی از فلز است که توانایی عبور نور از خود را ندارد

تابلوهای ال ای دی (LED): در این تابلو تبلیغاتی متن و یا عکس مورد نظر به صورت چاپی نوشته می‌شود و سپس دور آن متن و یا عکس ال ای دی به کار می‌رود .

تابلوهای استیل: جنس این تابلو تبلیغاتی از استیل است و در دو رنگ طلایی و نقره‌ای بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تابلوسازی با لامپ‌های نئون: برای ساخت این تابلوی تبلیغاتی از لامپ‌های نئون با رنگ‌‌های مختلف استفاده می‌شود که بسیار زیباست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]