اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804113818611817

بررسی خدمات تابلوسازی و انواع تابلو

کد: 139804113818611817

http://bit.ly/2LL4fiC

، تهران , (اخبار رسمی): به طور کل برای فروش بیشتر و خدمات دهی بهتر، مشتری حرف اول و آخر است و همه صاحبان مشاغل سعی بر این دارند که مشتریان قدیمی را حفظ کرده و بتوانند مشتریان جدیدتری بیابند.

تابلوسازی در سال 98
بررسی خدمات تابلوسازی و انواع تابلو

رقابت تنگاتنگ باعث شده است صاحبان مشاغل برای بیشتر و بهتر دیده شدن دست به تبلیغات گسترده‌ای نسبت به گذشته بزنند. راه‌های تبلیغاتی زیادی برای معرفی برند یا نوع کسب وکار و نحوه خدمات دهی وجود دارد، اما اینکه کدام راه تبلیغاتی را انتخاب کرد همه به شناسایی رفتار بازار و به خصوص مشتریان بستگی دارد. 

انواع تابلو

1) تابلو چلنیوم 

این تابلو به عنوان تبلیغات مدرن در سر در مغازه به نمایش در می‌آید و زیبایی خارق العاده و خیره کننده‌ای دارد و محال است رهگذارن به آن توجهی نداشته باشند. در حال حاضر تابلو چلنیوم یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی است که بر اساس حروف برجسته ساخته می‌شود.

2) تابلو استیل 

تابلو استیل نیز یکی از زیباترین و براق‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است که بر اساس حروف استیل و توسط ورق پلکسی گلاس ساخته می‌شود. استیل به دلیل داشتن مقاومت بالا مورد توجه عموم است اما استیل نمی‌تواند نور را از خود عبور دهد.

3) تابلو نئون پلاستیک یا لبه پلاستیک

این تابلوهای تبلیغاتی نیز بر مبنای حروف برجسته طرح ریزی می‌شود با این تفاوت که برای ساخت حروف برجسته از لبه چلینوم استفاده نمی‌شود بلکه حروف توسط پلاستیک ساخته می‌شود.

4) تابلو فلزی

فلز نمی‌تواند نور را از خود عبور دهد بنابراین از تابلو فلزی زمانی استفاده می‌شود که نوردهی حائز اهمیت نباشد البته برای نصب تابلو فلزی بر روی سطح از پایه‌هایی استفاده می‌شود که این پایه‌ها به سطح پیچ می‌شوند.

5) تابلوهای رینگی

در تابلوسازی به راحتی می‌توان از حروف ترکیبی استفاده کرد که تابلوهای رینگی نمونه‌ای از ترکیب حروف پلاستیک و فلز هستند. در ساخت این تابلوی تبلیغاتی از حروف فلز استفاده می‌شود.

6) تابلوهای ال ای دی یا تابلو روان

این تابلوهای تبلیغاتی مدرن نمایشگرهای دیجیتالی هستند که قطعات تشکیل دهنده آنها ماژول‌ها، برد کنترل، منبع تغذیه و قاب هستند.

7) تابلو نئون شیشه‌ای

این تابلوهای تبلیغاتی نیز از دیرباز تا کنون بسیار پرکاربرد بوده و اکثرا بر پشت شیشه‌ها و درب مغازه‌ها یا فروشگاه‌ها نصب می‌شود. 

8) تابلو فلکسی

تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس به چند شکل مکعبی، ریلی، سپری و اسکلت فلزی قابل اجراست. 

9) تابلو لایت باکس

جعبه‌های نورانی هستند که معمولا از جنس پلاستیک، چوب یا آلومینیوم بوده و عکس و پوستری که به عنوان تبلیغات در داخل این جعبه گنجانده می‌شود. 

10)  بنر

بنر یک تابلوی تبلیغاتی بسیار ساده و فارغ از دغدغه‌های نورپردازی و حروف برجسته است که به طور کلی شامل سه بخش اسکلت فلزی، بنر و پرژکتور است.

11) تابلوهای کوچک و راهنمای حکی

این تابلوها نیز هم در فضاهای بسته و هم در فضای شهری کاربرد دارند و برای راهنمایی عموم مردم استفاده می‌شوند.

12) تلویزیون شهری

یک نوع نمایشگر دیجیتالی مدرن است که قابل پیاده سازی در ابعاد بزرگ و دلخواه بوده و به دو صورت آفلاین و آنلاین اجرا می‌شود.

13) استند تبلیغاتی

این روش تبلیغاتی با روش‌های دیگر تابلوسازی کاملا متمایز است و به عنوان تابلو مغازه یا فروشگاه تلقی نشده بلکه به عنوان تبلیغ در نقطه خرید تلقی می‌شود و می‌توان با طراحی استندهای تبلیغاتی بسیار زیبا نمونه‌هایی از محصولات موجود در داخل مغازه یا فروشگاه خود را در مقابل درب مغازه یا فروشگاه به معرض نمایش در آورد.

14) تابلو تبلیغاتی دیجیتال

این تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از سیستم‌های چند رسانه‌ای الکترونیک راه اندازی می‌شود. این سیستم‌ها به شبکه و سیستم‌های مدیریت محتوا دسترسی داشته و بروزرسانی آنها از راه دور هم قابل انجام است.

15) تابلو ترموود

تابلوسازی به شیوه ترمووود یک سبک کلاسیک و مدرنیته است که طرفداران خاص خود را دارد تابلو ترموود با بهره گیری از حروف برجسته ساخته می‌شود و چوب ترموود به علت گذراندن مراحل تیمار و فرآوری در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی بسیار مقاوم است.

16) تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت این روزها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. استفاده از ورق کامپوزیت به عنوان زمینه ساز برای تمام حروف برجسته بسیار مرسوم شده است و علاوه بر آن افراد نمای کامپوزیت تابلوی تبلیغاتی مغازه خود را با دیواره‌های بیرونی و سایر قسمت‌های دکوراسیون بیرونی فروشگاه و مغازه مزین می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی