اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980411382046450

نرم‌افزارهای رفاهی دیدگاه؛ بستری برای افزایش رضایتمندی کارکنان

کد: 13980411382046450

http://bit.ly/2LyrJHG

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم‌ جامع رفاه دیدگاه شامل نرم‌افزارهای بیمه مکمل، وام و تسهیلات و مهمانسرا با پوشش کلیه فرآیندهای ترغیبی و انگیزشی کارکنان، بستر لازم برای مدیریت منابع انسانی و افزایش رضایتمندی آنها را در اختیار مدیران قرار می‌گذارد.

نرم‌افزارهای رفاهی دیدگاه؛ بستری برای افزایش رضایتمندی کارکنان
نرم‌افزارهای رفاهی دیدگاه

نرم‌افزارهای رفاهی دیدگاه شامل سیستم‌های بیمه مکمل، وام و تسهیلات و مهمانسرا با پوشش کلیه فرآیندهای ترغیبی و انگیزشی کارکنان، بستر لازم برای مدیریت منابع انسانی و افزایش رضایتمندی آنها را در اختیار مدیران می‌گذارند.

قدردانی و تقدیر از کارکنان و دیده شدن تلاش و انرژی‌هایی که در راه تعالی سازمان به خرج می‌دهند، بهترین راه برای افزایش انگیزه‌ها و جذب استعدادها و خلاقیت‌های ایشان در سازمان است. ابزاری که به مدیران سازمان‌ها کمک می‌کند تا علاوه بر افزایش رضایتمندی کارکنان، سازمان‌های خود را در مسیر بهره‌وری و پیشرفت نگه دارند.

ایجاد یک مکانیزم فراگیر برای مشارکت‌دهی همه کارکنان در فرآیند قدردانی و سپاس‌گذاری از آنها همواره دغدغه مدیران منابع انسانی سازمان‌های بزرگ و کوچک است. گاهی این قدردانی‌ها به صورت شخصی و با اعطای پست‌ها و ترفیع‌های شغلی و پرداخت پاداش‌ و .. صورت می‌گیرند؛ اما برای ایجاد یک بستر مستمر، همه‌گیر و منصفانه به بستری کارآمدتر و عمومی‌‌تر نیاز است.

نرم‌افزارهای دیدگاه؛ ابزاری برای توزیع عادلانه امکانات سازمانی

از میان ابزارهای مدیریت منابع انسانی که فرآیندهایی به غیر از مسائل حقوق و دستمزد و امور پرسنلی را شامل می‌شوند،‌ نرم‌افزارهای رفاهی دیدگاه، بهترین ابزار برای توزیع عادلانه امکانات سازمانی به صورت شفاف و همه‌گیر هستند.

سیستم‌ جامع رفاه دیدگاه شامل نرم‌افزارهای بیمه مکمل، وام و تسهیلات و مهمانسرا با پوشش کلیه فرآیندهای ترغیبی و انگیزشی کارکنان، بستر لازم برای مدیریت منابع انسانی و افزایش رضایتمندی آنها را در اختیار مدیران قرار می‌گذارد. شرکت چارگون در مسیر توسعه نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه در حوزه رفاه کارکنان، سال گذشته را با تجربه‌های موفقی در چندین سازمان، نهاد بانکی و مالی کشور پشت سر گذاشته است. این تجربه‌ها به شناخت نیازهای بیشتر کارکنان در حوزه رفاه و توسعه و بهبود ماژول‌های این سیستم‌ها منجر شده‌است.

وام و تسهیلات

اختصاص تسهیلات و وام به کارکنان سازمانی و ساده‌ بودن فرآیندهای دریافت آن‌ها معمولا از محبوبیت و اهمیت زیادی در بین پرسنل برخوردار است.

تعریف گردش کار مشخص و شفاف و تعریف آیین‌نامه‌ها و قوانین اجرایی برای اختصاص وام به پرسنل و تعیین فرآیند دسترسی به آن با ذکر کلیه جزییات از کارکردهای اصلی نرم‌افزار وام و تسهیلات دیدگاه است.

شرکت چارگون سال گذشته تجربه ارزشمندی در استقرار نرم‌افزار وام و تسهیلات در دو سازمان بزرگ مالی و بانکی کشور داشته است. پیچیدگی‌های زیاد و تنوع وام‌ها و تسهیلات در سیستم بانکی، بزرگترین صورت مساله چارگون در استقرار نرم‌افزار وام و تسهیلات در 2 بانک بزرگ مهر اقتصاد ایران و بانک آینده بود که با موفقیت و با در نظر گرفتن همه جوانب، پیاده‌‌سازی شد.

توسعه نرم‌افزار وام و تسهیلات دیدگاه با بهبودها و توسعه‌های زیاد در زمینه شرایط احراز وام و تقسیط، تعلیق و تسریع بازپرداخت آنها به ابزاری کارآمد و کنترل‌گر برای مدیران منابع انسانی سازمان‌ها بدل شده است.

بیمه مکمل

استقرار نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه در دانشگاه پیام نور و کلیه شعب آن در سراسر کشور را می‌توان از موفق‌ترین تجربه‌های چارگون، برشمرد. نرم‌افزار بیمه مکمل مجموعه دیدگاه، با فراهم کردن امکان تعریف نوع بیمه، مبلغ حق بیمه، هزینه‌های درمانی و هزینه‌های فرانشیز، تنوع خدمات رفاهی در سازمان‌های مختلف را به دنبال دارد. شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی درباره فرآیند محاسبات مربوط به شرکت‌های بیمه‌گر در طول سنوات مختلف به همراه میزان تعهدات و فرانشیز‌های مربوطه با در نظر گرفتن سهم بیمه کارمند و کارفرما از نکات مهمی‌ست که در سیستم بیمه مکمل دیدگاه مورد توجه قرار گرفته و به محوری برای توسعه و بهبود ماژول‌های این نرم‌افزار تبدیل شده است.

کنترل سقف شرایط جبران خدمات درمانی در سیستم بیمه مکمل دیدگاه مهمترین توسعه کیفی در این نرم‌افزار است که فرآیند اختصاص بیمه به کارکنان و مدیریت هزینه‌های جبران خدمات درمانی را آسان‌تر می‌کند.

مهمانسرا

کارکرد اصلی سیستم مهمانسرا از راهکار منابع انسانی دیدگاه، امکان ثبت و نگهداری اطلاعات مهمانسراها و یا هتل‌های طرف قرارداد سازمان و ایجاد بستری برای و برنامه‌ریزی یا رزرو آنها از سوی کارکنان است.

بهره‌برداری از امکانات رفاهی طرف قرارداد با سازمان در صورت وجود شفافیت و عدالت در بهره‌برداری از آنها معیاری بسیار جذاب و لذت‌بخش برای کارکنان سازمانی است.
سیستم مهمانسرا در مجموعه دیدگاه از 2 منظر کاربری و مدیریتی توسعه‌ها و بهبودهایی یافته است که توزیع عادلانه امکانات را ممکن می‌کنند. طراحی رابط کاربری ساده برای امکان ثبت درخواست‌ها، بهره‌گیری از اطلاعات مندرج درباره امکانات اعم از انتخاب مکان مورد نظر از روی گالری عکس‌ها و بررسی تقویم زمانی آنها و همچنین امکان شرایط احراز کارکنان، سهمیه بندی و توزیع شفاف امکانات و همچنین نظارت بر کل فرآیندها زیر مجموعه این سیستم از توسعه‌های کیفی صورت‌گرفته در نرم‌افزار مهمانسرای دیدگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار