اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804123823811817

کاربرد استرابورد تبلیغاتی و قیمت آن

کد: 139804123823811817

http://bit.ly/2SybyLH

، تهران , (اخبار رسمی): استرابورد عضو جدید در حوزه رسانه محیطی است که برای اولین بار در کشور در شهر تهران رونمایی شد. استرابرد را می‌توان به عنوان یکی از جدیدترین سازه‌ها در عرصه تبلیغات شهری و برای نصب بنرهای تبلیغاتی معرفی کرد.

  استرابورد تبلیغاتی در سال 97 - 98
کاربرد استرابورد تبلیغاتی و قیمت آن

با توجه به اهمیت تابلو تبلیغاتی و  گسترش علم و دانش، ورود تجهیزات جدید در حوزه‌های تبلیغاتی عجیب نیست. یکی از عضوهای جدید در حوزه رسانه تبلیغاتی استرابوردها است.

استرابورد جزء استندهای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت استرابورد سازه‌های بادبانی و همچنین پرتابل‌های ایستاده قدیمی محسوب می‌شود.

سال‌ها بود که بیلبوردهای تکراری به عنوان تنها ابزارهای تبلیغاتی محیطی و اطلاع رسانی تبلیغاتی فرهنگی- تجاری- و... در سطح شهر دیده می‌شد. بیلبوردها با توجه به اندازه‌های بسیار بزرگ و قیمت‌های بالا  محدودیت‌هایی برای عرضه تبلیغ  و اطلاع رسانی ایجاد کرده بودند.

در واقع با توجه به وضعیت بیلبوردهای تبلیغاتی افراد کمی تصور می‌کردند که بتوانند با هزینه کمتر و در سایزهای کوچک‌تر و دلخواه به تبلیغات کسب و کار خود با اطلاع رسانی بپردازند.

اما امروزه استرابوردها سازه‌های تبلیغاتی هستند که ایرادات و مشکلات تبلیغات نسل‌های گذشته را با توجه به سایز و قیمت مناسب به خوبی برطرف کرده‌اند. سترابورد عضو جدید در حوزه رسانه محیطی است که برای اولین بار در کشور در شهر تهران رونمایی شد.

استرابرد را می‌توان به عنوان یکی از جدیدترین سازه‌ها در عرصه تبلیغات شهری و برای نصب بنرهای تبلیغاتی معرفی کرد. تابو تبلیغاتی استرابورد باتوجه به متفاوت بودن نحوه نصب بنر و نگهداری نصب بنر تبلیغاتی توانسته جایگاه خود را در عرصه تبلیغات شهری باز کند. تابلو تبلیغاتی استرابورد، در مدل‌های مختلف با سایزهای مختلف ارائه می‌شود.

 استرابردها اکثرا در سطح داخل شهر و نزدیک محل زندگی افراد نصب می‌شوند به همین دلیل فضای تبلیغاتی بهتری را برای کسب و کارهای محلی ایجاد کرده‌اند. با توجه به اهمیت استرابورد تبلیغاتی در ادامه توضیحاتی در مورد استرابورد ارائه شده است.

ویژگی استرابورد

استرابوردهای تبلیغاتی بسیار پر کاربرد هستند و امروزه در سطح شهر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی دارند که هر مخاطبی را مجذوب خود می‌کنند. ویژگی‌های استرابورد تبلیغاتی عبارتند از:

  • استرابوردهای تبلیغاتی یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که دارند قابل حمل بودن است و به راحتی می‌توان از یک نقطه به نقطه دیگر آن را جا به جا کرد.
  • استرابورد بسیار مقاوم و محکم است.
  • تبلیغات به آسانی بر روی استرابورد نصب می‌شود و به طور کلی سرعت نصب بالایی که دارد بسیار مهم است.
  • سایز استرابورد نسبت به سایز بیلبورد تبلیغاتی باعث شده است که به راحتی در هر مکانی نصب و اجرا شود.
  • از مهم ترین ویژگی‌های استرابورد تبلیغاتی قیمت ان است. در واقع اجاره استرابورد نسبت به اجاره بیلبورد قیمت مرقوم به صرفه تری دارد .
  • با توجه به زاویه دید پایینی که این تابلو تبلیغاتی دارد بسیار توسط عموم مردم مشاهده می‌شود که همین مورد باعث اثربخشی بیشتر خواهد شد.
  • استفاده درست از استرابورد تبلیغاتی باعث زیبایی در سطح شهر خواهد شد.
  • ایز کوچتر و حجم کمتر باعث کم خطر بودن استرابورد شده است.
  • بهترین جایگزین برای تبلیغات قدیمی و فرسوده است.
  • عدم محدودیت دید فضای شهری و آثار باستانی به علت ابعاد کوچک این رسانه تبلیغاتی
  • یکی از منابع درامد شهرداری محسوب می‌شود.
  • باعث اطلاع رسانی در سطح شهر می‌شود.
  • به دلیل استفاده کمتر از پروژکتور می‌توان گفت برق کمتری مصرف می‌کند.
  • قابلیت نصب در هر مکانی را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی