اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980416383086450

مدیر فناوری اطلاعات پیام نور اصفهان از کارایی‌‌ اتوماسیون اداری دیدگاه گفت

کد: 13980416383086450

http://bit.ly/2LPJLFx

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور اصفهان معتقد است که سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه با پوشش مفاهیم نوین، ابزاری تحول‌آفرین در ساختار اداری دانشگاه‌ست.

مدیر فناوری اطلاعات پیام نور اصفهان از کارایی‌‌ اتوماسیون اداری دیدگاه گفت
اتوماسیون اداری دیدگاه در دانشگاه پیام نور اصفهان

مهندس علی هادیان در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون بر حذف حداکثری کاغذ در چرخه مکاتبات دانشگاه تاکید کرد و گفت: «توسعه نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه و افزایش کارایی‌‌ آن در نسل جدید، قابل توجه و تامل است.»

دستاورد مکاتبات دیدگاه در دانشگاه

مهندس علی هادیان ادامه داد: «اطمینان داریم چارگون در توسعه‌ها و بهبود سیستم اتوماسیون اداری حتما به مفاهیم و نیازهای به روز سازمان‌های کاربر، آگاهی کامل دارد. معتقدم در نسل جدید سیستم‌ها کاربران مکاتبات اداری می‌توانند تفاوت‌های نرم‌افزار و ارتقای سطح کمی و کیفی آن را  نسبت به قبل به خوبی درک کنند.»

هادیان یادآورشد: «همیشه از نرم‌افزارهای دیدگاه، سهولت و ارتقای کمی و کیفی امور اداری را انتظار داریم که خوشبختانه همواره به آن دست یافته‌ایم.»
وی پشتیبانی چارگون از نرم‌افزارهای دیدگاه را ویژگی خاص شرکت دانست و گفت: «پشتیبانی خوب چارگون از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری همیشه برای کاربران دانشگاه راهگشا بوده است.»

پشتیبانی خوب، رمز موفقت چارگون

وی اضافه کرد: «کارشناسان این واحد بیشترین همراهی و همکاری را با کاربران دانشگاه پیام نور داشته‌اند و تقریبا در همه زمان‌ها پاسخگوی مسائل و مشکلات ما بوده‌اند.»

هادیان خاطرنشان کرد: «یکپارچگی نرم‌افزارهای دیدگاه به ویژه در راهکار اتوماسیون اداری از مزیت‌هایی‌ست که تاثیر بسزایی در بهبود کارآمدی فعالیت‌ها و عملیات اداری دارد. به گفته وی، امکان سفارشی‌سازی برخی نرم‌افزارها در مجموعه دیدگاه نیز شرایط مطلوبی‌ را برای کارفرمایان ایجاد کرده است.

کارکرد مناسب و بازدهی نرم‌افزارهای دیدگاه

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور استان اصفهان تعداد کاربران مکاتباتی دانشگاه را 1400 نفر اعلام کرد. وی تاکید کرد: «محصولات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه‌های مختلف از کارکرد مناسب و بازدهی کافی برخوردارند. به گفته وی، همین کارآمدی می‌تواند بهترین دلیل برای استقبال و بهره‌مندی از آنها در نهادهای علمی، فنی، اقتصادی و .. باشد.

وی ادامه داد: «مطمئنا با بهره‌گیری از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه به راحتی می‌توان مزیت یکپارچگی سیستم‌ها را در ساختار سازمانی به دست آورد و بستر مناسب و منعطفی را در امور مالی، اداری، منابع انسانی و ... ایجاد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش