اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804183836111817

انواع تابلو سالن زیبایی و قیمت آن

کد: 139804183836111817

http://bit.ly/2StIsNs

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مشاغلی که رقابت در آن وجود دارد سالن‌های زیبایی است. هرچقدر سطح رقابت برای یک کسب و کار بالاتر باشد دستیابی به موفقیت دشوارتر خواهد بود و برای موفقیت و پیروز شدن، عللاوه بر ارائه خدمات برتر  و با کیفیت‌تر و هزینه مناسب‌تر حتما لازم است تبلیغات گسترده‌ای در زمینه کسب و کار مورد نظر انجام شود.

تابلو سالن زیبایی
انواع تابلو سالن زیبایی و قیمت آن

با توجه به اطلاعات جمع اوری شده، بین سالن‌های زیبایی یا همان ارایشگاه‌ها رقابت بسیار سنگین است و به طور حتم هر ارایشگاهی که تبلیغات بهتری داشته باشد و خدمات بهتری نسبت به سایر رقبای خود ارائه داده باشد در این رقابت موفق‌تر خواهد بود. در واقع تبلیغات ابزار بسیار مهمی برای ارتباط بین فروشنده و خریدار و یا تولیید کننده و مصرف کننده است.

براساس تحقیقات انجام شده 71 % مردم جذب تابلوهای تبلیغاتی می‌شوند و آن تابلو تبلیغاتی در ذهن ثبت می‌شود. در حال حاضر در کشورهای اروپایی سالانه مبلغ بسیاری صرف تابلوهای تبلیغاتی می‌شود. یکی از کسب و کارهایی که طراحی تابلو تبلیغاتی برای آنها بسیار حائز اهمیت است، سالن‌های زیبایی است.

تابلوهای تبلیغاتی که برای سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است نسبت به سایر تابلو تبلیغاتی کسب و کارها پر زرق و برق تر و متفاوت‌تر هستند. زیرا مخاطبان سالن‌های زیبایی خانم‌ها هستند و با توجه به اصول روانشناسی این مدل تابلو سالن زیبایی نظر خانم‌ها را  بیشتر جلب می‌کند و قابل پسندتر است.  پس از مهم ترین اصولی که برای انتخاب تابلو تبلیغاتی ارایشگاه باید رعایت شود طراحی مناسب و در عین حال زیبا است.

قیمت تابلو تبلیغاتی سالن زیبایی 

با توجه به شرایط اقتصادی موجود یکی از مهم ترین موارد برای انتخاب تابلو تبلیغاتی، قیمت تابلو آن است. به طور کلی قیمت تابلو تبلیغاتی سالن زیبایی  ثابت نیست زیرا هم تابلو تبلیغاتی انواع مخالفی دارد و هم عوامل مختلفی در قیمت تابلو تبلیغاتی تاثیرگذار هستند که این عوامل عبارتند از:

پلکسی گلاس تابلو چلنیوم: یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت تابلو تبلیغاتی جنس پلگسی گلاس است. پلکسی گلاس‌ها کیفیت‌ های متفاوتی دارند. قطعا هرچقدر مرغوبیت ورقه پلگسی گلاس بیشتر باشد قیمت تابلو بیشتر خواهد شد. در حال حاضر ورق‌هایی نظیر SUMIPEX و YEAR LONG در بازار موجود هستند.

منبع تغذیه تابلو چلنیوم: منبع تغذیه برای تبدیل برق شهری کاربرد دارد و در دو مدل معمولی و ضد اب موجود است و با توجه به جریان‌های برقی مختلف قیمت ان هم متفاوت است.

لبه تابلو چلنیوم: لبه تابلو تبلیغاتی هم به صورت ساده می‌تواند باشد و هم به صوت پانچی. از طرفی هم جنس و رنگ لبه در قیمت کلی تابلو تاثیر دارد.

نحوه طراحی تابلو آرایشگاه‌ها 

از اصلی ترین موارد هنگام استفاده از تابلو تبلیغاتی در خصوص نحوه طراحی تابلو تبلیغاتی است. طراحی تابلو تبلیغاتی باید به گونه‌ای باشد که افراد بسیاری را به خود جذب کند و از دید مخاطب جذاب باشد پس حتما باید اصول طراحی تابلو تبلیغاتی رعایت شود که این اصول عبارتند از:

  • متن متناسب

انتخاب متن مناسب در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار است. متن تابلو تبلیغاتی نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد و باید صریح و روشن باشد و مفهوم مورد نظر را برساند و از طرفی هم نباید تکراری باشد و باید به قدری منحصر به فرد باشد که که خواننده را مجذوب خود کند و برای خواننده تازگی داشته باشد.

  • رنگ مناسب

یکی از اصول روانشناسی برای جذب مشتریان انتخاب رنگ مناسب است. رنگ تابلو تبلیغاتی باید متناسب با کسب و کار مورد نظر باشد.

  • جایگاه مناسب برای نصب تابلو

تابلو تبلیغاتی باید در محل مناسب نصب شود و به گونه‌ای باشد که از هر جهت قابل رویت باشد.  

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی تابلو تبلیغاتی می‌توانند به سایت شرکت تابلو سازی اریانا ساین به آدرس www.arianasign.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی