اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980430387419725

برنامه اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک ارزانترین برنامه اخذ اقامت اروپا

اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک

کد: 13980430387419725

http://bit.ly/2Sv5DqK

، تهران , (اخبار رسمی): متقاضیان اخذ اقامت اروپا می توانند با خرید ملک در یونان به ارزش 250,000 یورو، اقامت این کشور را بدست آورند. دارندگان کارت اقامت یونان می توانند بدون ویزا به تمام کشور های حوزه شنگن سفر کنند و در خود کشور یونان زندگی و تحصیل کنند.

اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک
اقامت یونان از طریق خرید ملک

دولت یونان برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را به منظور جذب سرمایه بین المللی و همسویی با همسایگان اروپایی خود راه اندازی کرد تا ویزای اقامت 5 ساله و قابل تمدید خود را به اتباع خارجی در ازاء سرمایه گذری در خرید ملک به ارزش حداقل 250,000 یورو ارائه دهد.

یکی از دلایل جذابیت برنامه یونان این است که این برنامه ارزانترین برنامه اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک است.

 علاوه بر این، یک سرمایه گذار خارجی می‌تواند چندین ملک را خریداری کند تا بتواند حداقل مقدار سرمایه گذاری مورد نیاز یعنی 250,000 یورو را تامین کند.

در این برنامه نوع ملک اهمیتی ندارد. ملک می‌تواند مسکونی، تجاری و ... باشد.

دارندگان کارت اقامت یونان می‌توانند در یونان زندگی و تحصیل کنند. این افراد حق کار در یونان ندارند مگر اینکه خود در یونان کسب و کار راه اندازی کرده باشند.

از آنجاییکه اخذ ویزای شنگن روز به روز سخت‌تر می‌‌شود، اخذ اقامت یونان از این لحاظ بسیار دلگرم کننده است زیرا دارندگان کارت اقامت یونان حق سفر بدون ویزا به تمام کشورهای حوزه شنگن دارند.

در صورتی که دارندگان اقامت این کشور تصمیم به زندگی در این کشور داشته باشند، پس از 7-8 سال زندگی در یونان می‌توانند برای اخذ شهروندی و پاسپورت این کشور اقدام کنند. در اصل شهروندی و پاسپورت این کشور تنها به کسانی اعطا می‌شود که واقعا قصد زندگی در یونان دارند.

علاقه مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری به سایت کنکاش به آدرس www.cankash.org مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون