اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980505389286450

ثبت نام کارگاه آموزش مدل‌سازی فرایندها براساس BPMN2 آغاز شد

کد: 13980505389286450

http://bit.ly/2SLgmxn

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز آموزش و مشاوره چارگون برای برگزاری کارگاه دو روزه «آموزش مدل‌سازی براساس BPMN2» از علاقه‌مندان به مفاهیم کارکردی نرم‌افزار BPMS ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

ثبت نام کارگاه آموزش مدل‌سازی فرایندها براساس BPMN2 آغاز شد
ثبت نام کارگاه آموزش مدل‌سازی فرایندها براساس BPMN2 آغاز شد

کارگاه آموزش مدل‌سازی فرایندها بر اساس BPMN2 روزهای دوم و نهم مردادماه در دو بخش مجزای آموزش تئوری و مدلسازی عملی، توسط محسن سیف محمدی- کارشناس ارشد استقرار مدیریت فرآیندها آموزش داده می‌شود

به گزارش روابط عمومی چارگون، کارگاه آموزش مدل‌سازی فرایندها بر اساس BPMN2 روزهای دوم و نهم مردادماه در دو بخش مجزای آموزش تئوری و مدلسازی عملی، اجرا می‌شود. محور اصلی در این کارگاه آموزشی، چگونگی طراحی فرآیندهای سازمان بر اساس زبان BPMN و امکان پیاده‌سازی آن در نرم‌افزار BPMS است که توسط محسن سیف محمدی- کارشناس ارشد استقرار مدیریت فرآیندها آموزش داده می‌شود.

سرفصل‌های آموزشی این کارگاه عبارتند از:

• مفاهیم مدل‌سازی
• آموزش ابزارهای BPMN
• آموزش مدل‌سازی با BPMN
• آموزش بهینه‌سازی BPMN برای اجرا
• تشخیص نقاط بن بست در فرآیند
• طراحی فرآیند
• اجرای یک فرآیند سازمانی در نرم‌افزار BPMS

ارائه مدرک معتبر و یک امیاز ویژه به شرکت کنندگان

به گزارش روابط عمومی چارگون کارگاه آموزش مدل‌سازی براساس BPMN‌2 به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر آموزش تئوریک مدل‌سازی یک فرآیند بر اساس استاندارد ارائه شده از سمت کنوانسیون OMG در بخش دوم به طورعملی چندین فرآیند سازمانی از سوی شرکت‌کنندگان، طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند.

مدرک ارائه شده مبتنی بر دانش کسب شده از سوی شرکت‌کنندگان است. در پایان کارگاه از شرکت‌کنندگان درخواست می‌شود تا یک فرآیند سازمانی را در مدت 3 روز طراحی و در نرم افزار BPMS پیاده‌سازی کنند. موفقیت ایشان در طراحی و اجرای این فرآیند، شرط لازم برای دریافت مدرک تخصصی کارگاه مدل‌سازی فرایندها براساس BPMN2 است. با توجه به سیاسیت شرکت در جذب نیروی‌های توانمند و متخصص، افرادی که دارای صلاحیت لازم برای همکاری با مجموعه چارگون را داشته باشند می‌توانند از این فرصت برای معرفی توانایی‌های خود استفاده کنند. در صورت جذب در مجموعه هزینه پرداخت شده به آنها، بازخواهدگشت.

چرا کارگاه آموزش مدل‌سازی فرایندها براساس BPMN2 را انتخاب کردیم؟

BPMS مخفف عبارت Business Process Management System به معنای سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار است. این نرم‌افزار دارای توانایی تفسیر فرآیندهای ترسیم شده مبتنی بر زبان BPMN2 است و با استفاده از آن می‌توان یک فرایند را به صورت سیستمی پیاده‌سازی کرد.

BPMS دیدگاه به دلیل داشتن بستر یکپارچه با سایر نرم‌افزارهای شرکت چارگون این امکان را مهیا می‌کنند تا کاربران در یک محیط یکپارچه بتوانند به فرآیندهای خود دسترسی داشته باشند و با سایر سامانه‌های دیدگاه، اطلاعات تبادل کنند. برای مثال می‌توان فرآیندهایی طراحی کرد که در مرحله‌ای مشخص از آن یک پیشنویس در نرم‌افزار مکاتبات ایجاد کنند مانند فرآیندهای درخواست گواهی اشتغال به کار و یا بتوان یک پارامتر جدید به فیش حقوقی اضافه کرد که می‌تواند در فرآیندهایی مانند رزرو غذا، مبلغی را کم و یا اضافه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]