اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805063894311635

سیستم تهویه مطبوع Reznor

کد: 139805063894311635

http://bit.ly/2SPYPEy

، تهران , (اخبار رسمی): ورودی‌ها نیاز به تنها پارامترهای پروژه دارند. در کنار قابلیت‌های نرم افزاری اختصاصی، مشخص کننده‌ها در حال حاضر گزینه بی‌سابقه‌ای برای تهویه فضاهای کوچک‌تر با دقت دما و رطوبت دارند که قبلا کارآمدی کمتر و هزینه بیشتری با اندازه‌های DOAS غالب صنعت بود.

سیستم تهویه مطبوع Reznor
سیستم تهویه مطبوع Reznor

شرکت Nortek Global HVAC، خط مقادیر DOAS High-efficiency Reznor برای فضاهای تجاری کوچک را معرفی می‌کند. سری ZQYRA جدید، مشخصات هوای بیرون را برای فضاهای کوچک‌تر ساده می‌کند.

سنت لوئیس، فوریه 20، 2018- Nortek Global HVAC، LLC سری Reznor® ZQYRA را برای سیستم‌های هوای فضای باز (DOAS) با قیمت پایین و با کارایی بالا به منظور افزودن نیازهای هوا در فضای باز در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، اداری، خرده فروشی و دیگر فضاهای تجاری سبک ارائه می‌دهد.

واحد ثبت (ZQYRA-8 (500 تا 1100 CFM و واحد ZQYRA-12 900  تا 1500 CFM از طراحی کنترل برتر با پمپ حرارتی مدولار و تکنولوژی چرخ موتور آنتالپی استفاده می‌کنند. آنها از یکی از کوچک‌ترین اثرات DOAS صنعت HVAC بهره می‌برند و ایده‌آل برای اضافه کردن تهویه هوا در فضاهای کوچک‌تر برای VRF جدید و تکمیل شده یا پروژه‌های تهویه مطبوع معمولی DX هستند.

نرم افزار Selection Z به تازگی توسعه یافته Reznor را به سادگی به عنوان انتخاب سیستم خارج از قفسه گسترش می‌دهد، زیرا ورودی‌ها نیاز به تنها پارامترهای پروژه دارند. در کنار قابلیت‌های نرم افزاری اختصاصی، مشخص کننده‌ها در حال حاضر گزینه بی‌سابقه‌ای برای تهویه فضاهای کوچک‌تر با دقت دما و رطوبت دارند که قبلا کارآمدی کمتر و هزینه بیشتری با اندازه‌های DOAS غالب صنعت بود.

سری ZQYRA شامل چندین حالت منحصر به فرد و پیشرفته‌ترین کنترل کننده‌ها و اجزای طراحی شده است:

– کنترل الکتریسیته الکتریکی تکمیلی از یک کنترل کننده مدولاسیون SCR با اندازه‌گیری زمان (کنترل صفر تا 100 درصد) برای بهینه سازی کارایی و کنترل دقیق دما استفاده می‌کند.
– زمان عملیاتی پمپ حرارتی در دمای بسیار پایین محیط برای از بین بردن انجماد کویل و پس از آن حالت‌های فراغت فشرده انرژی؛
– نرم افزار انتخاب سری Z محاسبه انتظارات عملکرد واحد به عنوان CFM های ورودی و محدوده دما / رطوبت جغرافیایی تسهیلات؛
– یک جبران ساز شارژر مایع که اجازه می‌دهد تا حداقلی و بهینه‌سازی شده مصرف مبرد را برای حالت‌های گرمایش و خنک کننده انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید