اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805063894410972

بررسی شقاق و فیشر مقعدی

کد: 139805063894410972

http://bit.ly/2SKF1C8

، تهران , (اخبار رسمی): شقاق مقعد یا فیشر، همان زخم یا ترک خوردگی انتهای روده است که معمولاً با درد و یا سوزش شدید در این ناحیه همراه است.

شقاق و فیشر مقعدی
بررسی شقاق و فیشر مقعدی

علت اصلی شقاق مقعد یا فیشر یبوست است که به دلیل رد شدن مدفوع سفت از این ناحیه زخم ایجاد شده و در صورت استمرار یبوست بر شدت آن افزوده می‌شود. البته اسهال شدید و التهاب روده نیز از علل این زخم‌ها هستند.

بسیاری از بانوان بعد از زایمان یا سزارین به این مشکل دچار می‌شوند که علت آن اختلال در دفع است که به دلیل شلی عضلات لگن در حاملگی ایجاد می‌شود.پ

علامت اصلی این بیماری درد هنگام اجابت مزاج است که گاهی با خونریزی همراه است. این درد برای بیمارآزار دهنده بوده و گاهی باعث عدم توانایی در دفع می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک لیزر شفا

این کلینیک تحت نظر و با مدیریت مستقیم دکتر داود تاج بخش می باشد، ایشان حدود 10 سال در نقاط مختلف ایران مشغول کار عملی وبودند و سال 1380 به تهران بازگشته و بیشتر تمرکز کاری خودشان را در ارتباط با درمان بیماریهای ناحیه مقعد با لیزر گذاشته و طی این مدت دوره های متعددی توسط مرکز لیرز دانشگاه تهران و مرکز لیزر انجمن لیزر ایران که با همکاری انجمن لیزر سوئد بوده شرکت نموده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان