اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805113909512020

جلد سوم

امام حسین مظهر امامت و درایت؛ پاسخ به شبهات قبل از قیام اباعبدالله (ع)

کد: 139805113909512020

http://bit.ly/2YBWrCj

، قم , (اخبار رسمی): این جلد، در مورد مقام امامت امام حسین و درایتشان در برخورد با معاویه و برخورد مقتدرانه با یزید بحث کرده است. از دیدگاه نویسنده، معاویه مامور بود برای نابودی اسلام اهل بیت (ع) در ظاهر از سنت رسول الله پیروی کند. او در طی بیست‌و‌اندی سال با تزویر و سیاست شیطانی مردم را فریب داد و بر آنان سلطنت کرد.

امام حسین مظهر امامت و درایت؛ پاسخ به شبهات قبل از قیام اباعبدالله (ع)
این جلد از مقام امامت امام حسین (ع) و درایتشان در برخورد مقتدرانه با یزید بحث کرده است.

در جلد اول این مجموعه، یعنی کتاب امام حسین (ع)، مظهر حق و حقیقت، به تفصیل دو مقوله حق و حقیقت و باطل واکاوی شد و در جلد دوم، از دیدگاه ولایت و اطاعت، شبهات مربوطه طرح و بررسی شد و اطاعت تام ایشان از رسول خدا (ص) و امیر مؤمنان (ع) و برادر بزرگوارشان تبیین شد.

نویسنده در این جلد از مقام امامت امام حسین و درایتشان در برخورد با معاویه و برخورد مقتدرانه با یزید بحث کرده است. از دیدگاه نویسنده، معاویه مامور بود برای نابودی اسلام اهل بیت (ع) در ظاهر از سنت رسول الله پیروی نماید. او در طی بیست‌و‌اندی سال با تزویر و سیاست شیطانی مردم را فریب داد و بر آنان سلطنت کرد.

همچنین اوضاع سیاسی و فرهنگی بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) تا زمان اجرایی شدن توطئه امویان که باعث به وجود آمدن عثمانیان (شیعیان آل ابی‌سفیان) و ضدیت ایشان، به همراهی هم، بر علیه اهل بیت (ع) ایشان شد، تبیین می‌شد.

نویسنده در این جلد، به انحراف دوم مردم از امیرالمؤمنین علی (ع) پرداخته تا علت دشمنی و قساوت سپاه کفر در کربلا را خواننده بیشتر و بهتر درک کند؛ قساوتی که بسی شدیدتر و بدتر از قساوت‌های قبلی بود.

در این جا واقعاً بحث بر سر این است که یزید با بیعت امام کاری نداشت؛ امام به فرض محال اگر بیعت هم می‌کرد، مثل پدر بزرگوارش و برادر عزیزش باید از سر راه بنی‌امیه برداشته می‌شد. در قاموس یزید، وجود امام حسین مانع راه است، چه ساکت باشد و چه بیعت کند و چه بیعت نکند.

این جلد، فرهنگ و سیاستی که امویان و عثمانیان را به هم پیوند داد را مورد بررسی قرار داده و به صورت سلسله وار و به صورت پرسش و پاسخ، این مقوله تنظیم و تدوین شده و خدمت طالبان حق و حقیقت و مشتاقان ولایت و امامت تقدیم شده است.

علاقه مندان جهت دسترسی و خرید کتاب امام حسین مظهر امامت و درایت (پاسخ به شبهات قبل از قیام، جلد سوم) می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات آیت اشراق به آدرس ayateeshraq.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات آیت اشراق

کتابسرای اشراق در فضای لهیب طعنه‌ها و هجمه‌ها بر علیه کتب عرفانی و فلسفی در قم در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و بصورت تخصّصی در زمینه کتب عرفانی و فلسفی و اخلاقی شروع به فعالیت نمود و تلاش کرد دلبری این موضوعات را در عرصه فرهنگ پررنگ‌تر نماید. بعد از ۱۵ سال کسب تجربه در امر کتابفروشی در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ مجوز نشر به نام “آیت اشراق” با محوریّت کتب علوم عقلی و عرفانی شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب