اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133915112020

جلد چهارم

امام حسین مظهر شجاعت و شهامت؛ پاسخ به شبهات قبل از قیام اباعبدالله (ع)

کد: 139805133915112020

http://bit.ly/2YFkD71

، قم , (اخبار رسمی): در جلد چهارم از این مجموعه، اعجاز شخصی و شخصیّتی آن امام بزرگوار مورد بررسی قرار گرفته است. برآیند و حاصل این بررسی آن است که ذات نورانی همچون امام حسین (ع)، به هیچ وجه با عنصر فاسد و فرد نالایقی چون یزید بیعت نخواهد کرد، پس قیام مسلحانه با هجرتی غریبانه با شجاعت و شهامت و رشادت تا شهادت می‌باید.

امام حسین مظهر شجاعت و شهامت؛ پاسخ به شبهات قبل از قیام اباعبدالله (ع)
در جلد چهارم از این مجموعه، اعجاز شخصی و شخصیّتی آن امام بزرگوار مورد بررسی قرار گرفته است.

در جلد اول مجموعه پاسخ به شبهات قبل از قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام مسیر شناخت حق و باطل به ظهور اسلام و بروز ارزش‌ها رسید و به اجمال زمینه‌ها و زمینه سازان حادثه کربلا مورد بررسی قرار گرفت و ثابت شد که یک سری رسوبات جاهلی مردم را به طرف باطل سوق داد و این رسوبات در محدوده زمانی رحلت پیامبر و کمی پیش از آن و کمی بعد از آن، باعث مهجور شدن اهل بیت و به تبع آن، مهجور شدن قرآن شد.

این مهجوریت ثقلین کاه خواسته قلبی منافقان و یهود و خصوصاً بنی‌امیه بود، در اندک زمانی چنان بلایی به جان دین و دینداران انداخت که حاصل آن، شهادت دخت گرامی پیامبر و خانه‌نشینی امیرمؤمنان و تنهایی و شهادت امام حسن و نهایتاً بریده شدن سر مطهّر امام حسین (ع) در کربلا با لب تشنه بود. اما این رشادت‌ها و این شهادت‌ها آثار و پیامه‌ایی هم برای جهانیان داشته و دارد که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آنها رسوایی خود منافقان و مخصوصاً بنی‌امیه و بیداری امت اسلامی و در نهایت زنده و پویا شدن دین و دینداری و مکتب اهل بیت (ع) است.

همچنین در جلد اول این دوره در بررسی زمینه‌ها و شناخت زمینه سازان جاهلیتِ دور تا بروز اسلام و اتمام نعمت و اکمال دین به پیش آمد و در مجلدات دوم و سوم، تلاش شد که از آغازین لحظات دردناک رحلت پیامبر (ص) تا واقعه قیام امام حسین (ع) و از غصب ولایت و آثار دردناک آن تا آثار حکومت نحس معاویه و سلطنت یزید بن معاویه بر حیات سیاسی و عقیدتی مسلمین مورد بررسی قرار گیرد و قیام امام حسین (ع) بر علیه این شجره ملعونه و علل و آثار آن و سؤالات و شبهات این دوران واضح و مبرهن شود.

مجلدات بعدی این مجموعه هم در بررسی شبهات مربوط به عصر قیام و مسائل مربوط به اوضاع سیاسی و فرهنگی دهه‌های اول بعد از رحلت رسول خاتم (ص) تقدیم خواهد شد.

در مجلدات بعدی این مجموعه زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا بررسی و دوشادوش ایشان در وادی کربلا از مدینه تا کربلا راه خواهیم پویید تا از نزدیک شاهد معصومیّت و مظلومیّت و رشادت و شهادت ایشان باشیم و اگر در کنار ایشان نبودیم، با اهل بیت مظلوم ایشان از کربلا تا کوفه و از کوفه تا شام مویه کنیم و بر سرزنان و ناله‌کنان ندای مظلومیت حسین (ع) را به کوفیان و شامیان و جهانیان برسانیم و از یزید و یزیدیان اظهار برائت کنیم و رسوایشان سازیم تا جهانیان بدانند که حق با علی و اولاد علی است همان طور که بود و همان طور هم خواهد بود تا امام عصر و زمان قیام فرماید و از کنار کعبه خود را معرفی و کار انتقام خود را از کافران و منافقان و قاتلان اهل بیت (ع) آغاز کند.

علاقه مندان جهت دسترسی و خرید کتاب امام حسین مظهر شجاعت و شهامت (پاسخ به شبهات قبل از قیام، جلد چهارم) می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات آیت اشراق به آدرس ayateeshraq.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات آیت اشراق

کتابسرای اشراق در فضای لهیب طعنه‌ها و هجمه‌ها بر علیه کتب عرفانی و فلسفی در قم در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و بصورت تخصّصی در زمینه کتب عرفانی و فلسفی و اخلاقی شروع به فعالیت نمود و تلاش کرد دلبری این موضوعات را در عرصه فرهنگ پررنگ‌تر نماید. بعد از ۱۵ سال کسب تجربه در امر کتابفروشی در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ مجوز نشر به نام “آیت اشراق” با محوریّت کتب علوم عقلی و عرفانی شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب