اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805173936911635

تهویه مطبوع هوای تبخیری

کد: 139805173936911635

http://bit.ly/31GWQFP

، تهران , (اخبار رسمی): تهویه مطبوع هوای تبخیری نتایج تماشایی را در برابر مجموعه‌ای جامع از معیارها که شامل بهره‌ وری انرژی، قابلیت اطمینان، عملکرد و اثرات زیست ‌محیطی کم، ارائه داده است.

تهویه مطبوع هوای تبخیری
تهویه مطبوع هوای تبخیری

شرکت بین المللی سیلیلی موفق به بزرگترین سفارش جهان برای تهویه مطبوع هوای تبخیری شده است، که در حدود ۵۰،۰۰۰ دستگاه تهویه مطبوع استرالیایی است که در شهر چادری مینا واقع در عربستان‌سعودی نصب شده‌اند که باعث می‌شود زائران خنک شوند.

شهر خیمه‌ها شامل بیش از ۱۰۰،۰۰۰ چادر و خانه و حدود ۳ میلیون نفر در بیش از ۲۰ کیلومتر مربع است.

این فرآیند ارزیابی سه‌ساله Breezair و سایر رقبا را در طول چندین ماه در تمامی شرایط و فصل‌ها مورد آزمایش قرار داد، از جمله تست‌های تطبیقی انجام ‌شده در طی یک بازدید برای ارزیابی عملکرد تحت شرایط دنیای واقعی است. مکانیسم‌های ایمنی ساخته‌شده با استفاده اقتصادی از آب، سهولت کنترل و طراحی فشرده در Breezair با موفقیت انتخاب شدند.

دمای شدید تابستان در دره مینا که به راحتی می‌تواند به بیش از ۴۵ درجه سانتیگراد برسد، با قابلیت of conditioners هوای تبخیر که با هوای سرد باعث خنک شدن مردم می‌شود می‌توان بر گرما غلبه کرد.

Breezair کم صداترین، خنک ‌کننده با مصرف انرژی بهینه در جهان است که هوای پاک و تصفیه‌ شده را فراهم می‌کند. بر خلاف تهویه خنک ‌کننده، هوای خنک آن، پوست بینی یا چشم‌ها را خشک نمی‌کند. با کارایی بالاتر و استفاده انرژی کمتر، همراه با فواید سلامتی اضافه‌شده که با آوردن هوای تازه به جای اینکه هوای کهنه را بازیافت کنند، مداوم به داخل یک اتاق؛ عمل می‌کنند، این عوامل به Breezair کمک کرد تا بعنوان بهترین انتخاب شوند.

مساله بهره وری انرژی از اهمیت زیادی برخوردار است و دولت سعودی و وزارت حج می‌خواهند فعالانه به پس‌انداز اساسی انرژی دست یابند. دستیابی به ۳۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی در دره مینا به لطف فن‌آوری خنک‌کننده Breezair، فن‌آوری پیشرفته و التزام محکم به محیط‌ زیست را نشان می‌دهد.

دستگاه‌های تهویه مطبوع Breezair که به تازگی توسط Seeley اینترنشنال طراحی شده‌اند، تنها تولید کننده‌ای هستند که به طور کامل در استرالیا تولید شده‌اند و به طور خاص برای به حداکثر رساندن سرمایش در آب و هوای سخت طراحی شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار