اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980623403826450

یکپارچگی نرم‌افزار انبارداری، خرید و تدارکات و سیستم‌های مالی

کد: 13980623403826450

http://bit.ly/32JzFv0

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت چارگون در تعریف و توسعه نر‌م افزار انبارداری و دیگر سیستم‌های راهکار لجستیک تلاش کرده است تا چرخه فرآیندهای مدیریت کالا و اموال در سازمان‌ها را صرف نظر از حیطه کاری آن‌ها که دولتی است یا بازرگانی، علمی و تحقیقاتی و ... به بهترین شکل، مدیریت کند.

یکپارچگی نرم‌افزار انبارداری، خرید و تدارکات و سیستم‌های مالی
یکپارچگی نرم‌افزار انبارداری، خرید و تدارکات و سیستم‌های مالی

یکپارچگی و ارتباط مستقیم نرم‌افزار انبارداری و مدیریت اموال راهکار لجستیک با سیستم‌های مالی و حسابداری، ارزش افزوده‌ جدیدی به بهره‌برداران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، اعطاء می‌کند.

شرکت چارگون در تعریف و توسعه نر‌م افزار انبارداری و دیگر سیستم‌های راهکار لجستیک تلاش کرده است تا چرخه فرآیندهای مدیریت کالا و اموال در سازمان‌ها را صرف نظر از حیطه کاری آن‌ها که دولتی است یا بازرگانی، علمی و تحقیقاتی و ... به بهترین شکل، مدیریت کند. نکته مهم در راهکار لجستیک دیدگاه این است که تلاش می‌شود تا همه فرآیندها از کارمند و کاربر نهایی شروع و در یک چرخه مشخص و شفاف، مجددا به او بازگردد.

در حال حاضر با توسعه مفاهیم کارکردی نرم‌افزارهای لجستیک، بسیاری از سازمان‌ها و به ویژه دستگاه‌های دولتی و بزرگ، فرآیندهای مدیریت کالا و خرید و تدارکات خود را مکانیزه کرده‌اند. نرم‌افزار انبارداری، مدیریت اموال و دارایی‌های ثابت و مدیریت املاک و مستغلات دیدگاه نیز برای مکانیزاسیون این فرآیندها بهینه‌سازی شده است. هم‌اکنون این نرم‌افزارها در بانک‌ها و دانشگاه‌ها، موسسات و هلدینگ‌های بزرگ، تجربه کار و استقرار دارند.

توسعه و بهبود یکپارچگی‌ها و ارتباط مستقیم نرم‌افزار انبارداری، خرید و تدارکات و سایر سیستم‌های لجستیک دیدگاه با نرم‌افزارهای مالی به سازمان‌های مشتری این امکان را می‌دهد تا این فرآیندهای سازمان خود را به طور مطلوبی، مدیریت کنند. از جمله توسعه‌های صورت گرفته در سیستم‌های لجستیک دیدگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان صدور سند استهلاک در سازمان‌های دولتی

سازمان‌های دولتی نیز از ابتدای سال 97 مانند شرکت‌های خصوصی ملزم به محاسبه و صدور سند استهلاک هستند. محاسبه و صدور این سند یکی از اتفاقاتی‌ست که بعد از پیاده‌سازی نظام حسابداری تعهدی در کشور طرح و اجرا شد. پیاده‌سازی تمپلیت‌های متعدد برای صدور این سند در سیستم‌های لجستیک و مالی دیدگاه، یکی از ارزش‌های افزوده شده به راهکار لجستیک دیدگاه است. بهره‌برداران دولتی سیستم‌های لجستیک دیدگاه از این پس، می‌توانند با بهره‌گیری از بسترهای فراهم شده در سیستم‌ها برای صدور اسناد اتوماتیک بنابر آیین‌نامه‌های مختلف و به ویژه حسابداری تعهدی و آیین‌نامه سند استهلاک، اقدام کنند.

یکپارچگی حوزه لجستیک با سایر نرم‌افزارها

نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه، این امکان را دارد که فرآیندهای مرتبط با درخواست کالا را از کارمند شروع کند و نتایج آن مجددا به خودِ کارمند بازگرداند.  چارگون با تحلیل و ارزیابی‌های اولیه از این قابلیت به نتایج خوب و معتبری دست یافته‌ که نشان از کارآمدی بالای این قابلیت است؛ مثلا در یک سازمان مشتری دیدگاه، بیش از 17 هزار درخواست خرید کالا بصورت ماهانه از سراسر کشور در نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه، ثبت شده است. تعداد این درخواست‌ها گاهی حتی از تعداد نامه‌های مشاهده شده در آن سازمان، بیشتر بوده است. با توسعه‌ها و بهبودهای سیستم خرید و تدارکات دیدگاه این درخواست‌ها درهمان بازه زمانی، بیش از 22 هزار فرآیند و گردش کار را در سازمان، طی کرده‌اند و سپس در چرخه‌ای قابل مدیریت، مجددا به کاربر نهایی بازگشته‌اند.

ارتباط مستقیم با نرم‌افزارهای مالی دیدگاه

درهم تنیدگی کارکردهای نرم‌افزار انبارداری و نرم‌افزار خرید و تدارکات با سایر سیستم‌های مالی از دیگر ویژگی‌های راهکار لجستیک دیدگاه‌ست. با ایجاد ارتباط بین سیستم‌های لجستیک و مالی دیدگاه از این پس در فرآیندهای سخت‌افزاری سازمانی، درخواست‌ خرید کالا و خدمات بر اساس قوانین و مقررات ثبت شده در سیستم، طراحی می‌شوند و امکان استفاده از ماژول‌های مالی و از جمله، تغذیه از ماژول تنخواه را پیدا می‌کنند.

مدیران و کاربران این سیستم می‌توانند به راحتی مطلع شوند که آیا در سازمان خودشان، مجموعه فرآیندها بنابر آیین‌نامه معاملات در قسمت تنخواه، صددرصد محقق شده‌اند یا نه.

از سوی دیگر در معاملاتی که بنابر نظام حسابداری تعهدی صورت می‌گیرند، کلیه هزینه‌کردها باید دارای سند تعهد و تامین باشند. ارتباط سیستم‌های لجستیک و مالی دیدگاه این امکان را برای کاربران سازمان فراهم می‌کنند تا علاوه بر کنترل و مشاهده تعداد تعهدات و تامین‌های ثبت شده، سند اتوماتیک صادر شده آن را نیز دریافت کنند.

ارتباط با سیستم قراردادها

ویژگی توسعه یافته دیگر در راهکار لجستیک دیدگاه را می‌توان ایجاد ارتباط و یکپارچگی سیستم خرید و تدارکات با نرم‌افزار قراردادها دانست. در این ارتباط امکان بهره‌برداری از یک سیستم چند حوزه‌ای که نگرش مالی، حقوقی و اداری را پوشش می‌دهد برای سازمان فراهم شده است. این سیستم بر اساس میزان تامین و تعهدی که در معاملات اتفاق افتاده است به سیستم قراردادها متصل می‌شود و فرآیند انعقاد قرارداد با تامین کنندگان را مدیریت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]