اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807204119913380

با حضور کودکان، نوجوانان و والدین:

به مناسبت هفته کودک، جشن شادی با رنگ و بوی دیجیتون برگزار شد

کد: 139807204119913380

http://bit.ly/2B3ZTMX

، تهران , (اخبار رسمی): جشن شادی و دوبله زنده انیمیشن «داستان اسباب بازی4»، با حضور و استقبال گرم 200 نفر از کودکان دیجیتونی، 19 مهر ماه 98 برگزار شد.

به مناسبت هفته کودک، جشن شادی با رنگ و بوی دیجیتون  برگزار شد
جشن شادی

فراموش نکنیم که بازی و شادی متعلق به بچه‌هاست. دیجیتون تلاش می‌کند تا با فراهم‌سازی برنامه و مراسم‌های مفرح برای کودکان آنها را برای مشارکت بیشتردر تصمیم‌گیری‌های جمعی آشنا کند

به گزارش روابط عمومی دیجیتون، این مراسم که در محل پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد، با اجرا و خوشامدگویی احسان مهدی، مجری شبکه پویا آغاز شد و با اجرای انیمیشن داستان بازی 4 ادامه داشت. 

پخش موزیک شاد، برگزاری مسابقه‌های متنوع و اهدای جوایز به کودکان بخشی از برنامه‌های این مراسم بود که شور و نشاط خاصی را برای کودکان به همراه آورد. 

فاطمه فراهانی مدیر اجرایی دیجیتون با ابراز خرسندی از نشاط بچه‌ها در جشن کودک، درباره دلایل برگزاری این جشن گفت: تمام کودکان دوست دارند روزشان را جشن بگیرند و حتی برای رسیدن به آن روزشماری می‌کنند. اجرای مراسم شادی و مسابقه در این روز یکی از عواملی است که شور و نشاط را به کودکان به همراه می‌آورد. استقبال خوب نه تنها بچه‌ها بلکه والدین‌شان از این مراسم نشان‌دهنده این است که ما باید با کودکان‌مان در تعامل بیشتر باشیم برای هر چه بهتر کردن اوقات فراغت کودکان برنامه‌ریزی هوشمند و مدون داشته باشیم.

او بر هدفمندی برنامه‌های دیجیتون برای هر چه بهترکردن سرگرمی و فراغت کودکان تاکید کرد و گفت فراموش نکنیم که بازی و شادی متعلق به بچه‌هاست. دیجیتون تلاش می‌کند تا با فراهم‌سازی برنامه و مراسم‌های مفرح برای کودکان آنها را برای مشارکت بیشتردر تصمیم‌گیری‌های جمعی آشنا کند. 

در پایان این مراسم از دوبلورهای این انیمیشن نیز همچون حامد مدرس، احسان مهدی، مهدی قاسمی، آزاده اکبری و مینا گلپایگانی دعوت شد تا به صورت زنده بخشی از این انیمیشن را برای کودکان دوبله کنند.

گفتنی است دیجیتون سرویس تماشای آنلاین انیمیشن، موزیکال و ویدئوهای آموزشی برای کودکان و نوجوانان است که پیش از این چندین اجرای انیمیشن زنده در محل پردیس سینمایی باغ کتاب داشته و در نظر دارد این برنامه‌ها را به صورت مستمر  برای کودکان و علاقه‌مندان انیمیشن برگزار کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه‌ها و استفاده از سایر خدمات دیجیتون می‌توانند به سایت و یا اینستاگرام دیجیتون مراجعه کنند و یا با شماره 02142570224 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتون

دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توانید به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی و موزیکال های شاد و جذاب، قصه های شب و لالایی دسترسی داشته باشید. دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قایل اجراست و هم اکنون نسخه تلویزیون دیجیتون در آدرس tv.digitoon.tv در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]