اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907024571013380

دیجیتون به کمپین مشق مهر انجمن حمایت از کودکان کار پیوست

کد: 139907024571013380

https://bit.ly/2RUhEq8

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه دیجیتون به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه سرگرمی دیجیتال کودک و نوجوان، در آغاز سال تحصیلی جدید به منظور همراهی با انجمن حمایت از کودکان کار، به کمپین "مشق مهر" پیوست.

دیجیتون به کمپین مشق مهر انجمن حمایت از کودکان کار پیوست
دیجیتون به کمپین مشق مهر انجمن حمایت از کودکان کار پیوست

دیجیتون از همه نیک اندیشان دعوت می‌کند تا با پیوستن به این کمپین گامی در راستای حمایت از کودکان کار و تحصیل آنها بردارند.

کمپین مشق مهر هر ساله در آغاز سال تحصیلی جدید توسط انجمن حمایت از کودکان کار برای تامین نیاز‌های تحصیلی کودکان اجرا می‌‌شود. امسال اما با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی نامساعد، شرایط تحصیل برای کودکان کار سخت تر شده است. تا جایی این کودکان علاوه بر نیاز به تامین لوازم تحصیل، نیاز به مواد ضدعفونی کننده، تبلت و گوشی پیدا کرده‌اند. تامین فضا و نیروی لازم برای برگزاری کلاس‌های این کودکان نیز چالش جدید این انجمن است.

نقش دیجیتون در کمپین مشق مهر چیست؟
دیجیتون با دارا بودن غنی‌ترین محتوای حوزه کودک و نوجوان، علاوه بر اینکه در راستای تامین سرگرمی، اوقات فراغت و شاد زیستن کودکان تلاش می‌کند، تحصیل و آموزش را نیز حق همه کودکان می‌داند. از این رو این مجموعه با هدف تحقق عدالت آموزشی به این کمپین پیوسته و به مدت 1 ماه نیمی از درآمد فروش اشتراک‌های خود را به این انجمن اختصاص می‌دهد.

چگونه می‌توان در کمپین مشق مهر دیجیتون و انجمن شرکت کرد؟
تنها با دریافت اشتراک 1ماهه یا 3ماهه از دیجیتون از لینک زیر، علاوه بر تخفیف و بهره‌مندی از محتوای غنی این پلتفرم، “نیمی از درآمد خرید شما به انجمن حمایت از کودکان کار اختصاص پیدا می‌کند”.

دیجیتون به عنوان کامل‌ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن وکارتون با بیش از 10.000 عنوان محصول راه‌حل خوبی برای کسانی است که می‌خواهند کلکسیونی کامل از بهترین و جدیدترین انیمیشن‌های دنیا را همراه خود داشته باشند. این سرویس محصولات متنوعی همچون انیمیشن، موزیکال، کتاب صوتی، محتوای جامع آموزشی و بازی به همراه محتواهای شاد با سرگرمی، شعر و موسیقی را در اختیار کاربران قرار داده است.


فعالیت انجمن حمایت از کودکان کار چیست؟
انجمن حمایت از کودکان کار، نهادی غیر دولتی، غیرانتفاعی و داوطلبانه است که طی این سالیان خدمات حمایتی-آموزشی خود را به کودکان کار، کودکان آسیب دیده و در معرض آسیب ارائه کرده است. این انجمن  بر این باور است که کودکان در هر کجای دنیا که هستند حق دارند از امنیت، آموزش و دیگر حقوق کودکانه‌ی خود در حد عالی بهره‌مند باشند. ارائه خدمات حمایتی، آموزشی، مددکاری اجتماعی، روانشناسی، بهداشت و درمان و تغذیه به کودکان کار از جمله خدمات این انجمن است.
دیجیتون از همه نیک اندیشان دعوت می‌کند تا با پیوستن به این کمپین گامی در راستای حمایت از کودکان کار و تحصیل آنها بردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتون

دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توانید به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی و موزیکال های شاد و جذاب، قصه های شب و لالایی دسترسی داشته باشید. دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قایل اجراست و هم اکنون نسخه تلویزیون دیجیتون در آدرس tv.digitoon.tv در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | مسابقه و فراخوان