اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808254223713380

دیجیتون برگزار می‌کند:

پخش و دوبله زنده انیمیشن داستان اسباب بازی 4 با اجرای مجری شبکه کودک

کد: 139808254223713380

http://bit.ly/2XtW1zj

، تهران , (اخبار رسمی): دیجیتون در تاریخ یکم آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران انیمیشن داستان اسباب بازی 4 را از ساعت ساعت 16 الی 18 با اجرای احسان مهدی، مجری شبکه کودک و با حضور گویندگان این انیمیشن همچون حامد مدرس، مهدی قاسمی، آزاده اکبری، زیبا کرمعلی، مهدی قاسمی و مینا گلپایگانی برگزار خواهد کرد.

پخش و دوبله زنده انیمیشن داستان اسباب بازی 4 با اجرای مجری شبکه کودک
پخش و دوبله زنده انیمیشن داستان اسباب بازی 4 با اجرای مجری شبکه کودک

نمایش و دوبله زنده‌ به روزترین انیمیشن‌های دنیا با حضور گویندگان و اجرای مسابقه از برنامه‌های این رویداد است

طرفداران و علاقه‌مندان پروپاقرص انیمیشن و یا افرادی که به برای دنبال راهی برای گذراندن اوقات فراغت کودک خود هستند احتمالا برای تماشا و یا نمایش انیمیشن به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف سر زده‌اند که ممکن است هر کدام از آنها باعث سردرگمی آنها شوند.

کودکان سرمایه‌های آینده جامعه به شمار می‌آیند. آنها برای رشد و بالندگی خود، نیازهایی دارند که باید به درستی به آن پرداخت. همراهی والدین با کودکان، آموزش صحیح در راستای هرچه بهتر گذراندن اوقات فراغت تأثیر به سزایی بر روحیه کودک خواهد داشت. 

دیجیتون به عنوان اولین و کامل‌ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن علاوه بر ارائه این سرویس در بسترهای مختلف، به منظور فراهم کردن اوقات فراغت مناسب برای کودکان و نوجوانان، مجموعه رویدادهای ویژه کودکان را به صورت مستمر برگزار می‌کند. 

نمایش و دوبله زنده‌ به روزترین انیمیشن‌های دنیا با حضور گویندگان و اجرای مسابقه از برنامه‌های این رویدادها است. در همین راستا دیجیتون علاوه بر نمایش و دوبله زنده انیمیش «داستان داستان اسباب بازی 4» در روز یک آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران برنامه‌های ویژه‌ای را برای تمامی کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به انیمیشن و کارتون تدارک دیده است.

علاقه‌مندان جهت حضور در این مراسم می‌توانند با خرید بلیط از طریق لینک زیر 50 درصد از  تخفیف دیجیتون برای حضور در این نمایش بهره‌مند شوند و جهت کسب اطلاعات بشتر با شماره پشتیبانی دیجیتون به شماره  42570224 -021 تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتون

دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توانید به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی و موزیکال های شاد و جذاب، قصه های شب و لالایی دسترسی داشته باشید. دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قایل اجراست و هم اکنون نسخه تلویزیون دیجیتون در آدرس tv.digitoon.tv در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]