اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808134188713380

جشنواره روز دانش آموز دیجیتون برگزار می‌شود:

تخفیف 50 درصدی دیجیتون به مناسبت روز دانش آموز

کد: 139808134188713380

http://bit.ly/2JPH9p5

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی دیجیتون به مناسبت روز دانش آموز با تبریک این روز، برنامه‌های ویژه‌ای را برای تمامی کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به انیمیشن و کارتون تدارک دیده است. در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند به مدت کوتاه از خدمات ویژه دیجیتون به صورت رایگان و با تخفیف 50 درصد بهره‌مند شود.

تخفیف 50% دیجیتون به مناسبت روز دانش آموز
تخفیف 50 درصدی دیجیتون به مناسبت روز دانش آموز

انیمیشن و آموزش

انیمیشن به عنوان یک هنر متعالی با داشتن ظرفیتی که در جذب مخاطبان دارد، فضای مناسبی را برای آموزش فراهم می‌کند. در انیمیشن بالاترین مفاهیم انسانی به صورت خلاقانه نمایش داده می‌شود به طوری‌که این مفاهیم در حافظه‌ تصویری افراد به صورت طولانی مدت باقی می‌ماند. به صورت کلی شخصیت‌سازی‌ها و جان بخشی‌هایی که در تولید کارتون و انیمیشن صورت می‌گیرد نشان می‌دهد که اثرات بلند مدتی بر روح مخاطبان دارد. در شیوه آموزش با انیمیشن با توجه به جذابیت‌های بصری و تاثیری بلند مدتی که انیمیشن بر ذهن مخاطبان دارد، محتوای علمی، آموزشی، پژوهشی به مخاطبان ارائه می‌شود.

دیجیتون و محتوای آموزشی

دیجیتون به عنوان ارائه دهنده‌ سرویس تماشای آنلاین انیمیشن و کارتون با توجه به ظرفیت‌های آموزشی و ویژگی‌های خاص و بی نظیری که انیمیشن برای آموزش دارد و با توجه به ارتقاء کیفیت در امر یادگیری، محصولات آموزشی را در میان محصولات خود قرار داده و  اقدام به ارائه سری فیلم‌های آموزشی مناسب دانش آموزان دبستانی از پایه اول تا ششم کرده است.

علاوه بر این موارد همچنین فیلم‌های آموزشی در حوزه های یادگیری زبان، انواع سرگرمی‌ها همچون نقاشی، کاردستی، هنر و .. در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

اشتراک رایگان محصولات آموزشی 

دیجیتون به مناسبت روز دانش‌آموز محصولات آموزشی خود را از 13 تا 17 آبان ماه، به صورت رایگان در اختیار تمامی دانش‌آموزان و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

تخفیف اشتراک دیجیتونی

دیجیتون علاوه بر امکان مشاهده رایگان محصولات آموزشی خود، امکان استفاده از اشتراک 3 ماهه خود را با 50درصد تخفیف به همه کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد. در این طرح با مراجعه به وبسایت و یا اپلیکیشن دیجیتون، در کنار امکان مشاهده محصولات آموزشی، می‌توان از 50 درصد تخفیف اشتراک سه ماهه دیجیتون با کد هدیه DG22388 بهره‌مند شد.

گفتنی است دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که با آن می‌توان به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون‌های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه‌های آموزشی و موزیکال‌های شاد و جذاب، قصه‌های شب و لالایی دسترسی داشت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتون

دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توانید به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی و موزیکال های شاد و جذاب، قصه های شب و لالایی دسترسی داشته باشید. دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قایل اجراست و هم اکنون نسخه تلویزیون دیجیتون در آدرس tv.digitoon.tv در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]