اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808254223413380

به مناسبت روز کتاب دیجیتون خدمات رایگان کتاب صوتی ارائه می‌دهد:

دیجیتون، همراه خوب برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و قصه‌های صوتی

کد: 139808254223413380

http://bit.ly/32SWGuQ

، تهران , (اخبار رسمی): 24 آبان ماه روز کتاب بود. کتاب خواندن از بزرگ‌ترین تفریح‌ها و لذت‌های زندگی است. کتاب‌های صوتی کودک و نوجوان می‌تواند یکی از بهترین راه‌های آشتی کودکان با دنیای کتاب و کتاب‌خوانی باشد و موجب شود تا کودکان هم پا به دنیای عمیق و زیبای مطالعه بگذارند.

دیجیتون، همراه خوب برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و قصه‌های صوتی
دیجیتون، همراه خوب برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و قصه‌های صوتی

دیجیتون علاوه بر فراهم کردن اوقات فراغت برای دوستداران انیمیشن و کارتون، با ارائه کتاب صوتی نه تنها سرگرمی مناسبی به شمار می‌رود بلکه به فرهنگ کتابخوانی به شیوه‌ای کاملا راحت و در هر زمان کمک می‌کند 

استفاده از کتاب صوتی میانبری برای کتاب‌خوانی راحت

امروزه همه به وسیله ابزارهای مدرن می‌توانند در هر لحظه و هر مکان به دانش خود بیافزایند و محدودیت‌ها را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کنند. با کمک کتاب‌های صوتی و با تصویرسازی ذهنی و انتقال روح و پیام کتاب‌ها، امکان استفاده از کتاب‌ها به گونه‌ای دیگر وارد زندگی می‌شود.  

برای دسترسی به کلکسیونی از بهترین و جدیدترین کتاب‌های داستانی و صوتی کودکان، دیجیتون راه حل خوبی برای علاقه‌مندان است. دیجیتون علاوه بر فراهم کردن اوقات فراغت برای دوستداران انیمیشن وکارتون، با ارائه کتاب صوتی؛ نه تنها سرگرمی مناسبی برای کودکان به شمار می‌رود بلکه به فرهنگ کتابخوانی به شیوه‌ای کاملا راحت و در هر زمان کمک می‌کند. 

سرویس کتاب، داستان و قصه صوتی دیجیتون 

این سرویس قابلیت استفاده از صدها کتاب، داستان و قصه صوتی در زمینه‌های مختلفی از جمله سرگرمی و آموزش و قصه ارائه می‌دهد که تعدادی از آنها از محصولات تولیدی تیم دیجیتون به شمار می‌روند که‌صورت منظم در دیجیتون منتشر می‌شوند.

هدیه دیجیتون به مناسبت روز کتاب

دیجیتون با گرامیداشت روز کتاب، با ارائه خدمات رایگانی همچون دانلود کتاب‌های صوتی در این روز، امکان آشنایی با این شیوه مطالعه را فراهم کرده است. برای اطلاع از جزئیات برنامه‌ها و مسابقه دیجیتون در روز کتاب می‌توان اینستاگرام دیجیتون را دنبال کرد.

گفتنی است دیجیتون اولین و کامل‌ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن مناسب برای سنین مختلف به‌صورت رایگان و اشتراکی است که در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند قابل اجراست. علاقه‌مندان جهت آشنایی و استفاده از کتاب‌های صوتی دیجیتون می‌توانند از اپلیکیشن‌ آن استفاده کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتون

دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توانید به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی و موزیکال های شاد و جذاب، قصه های شب و لالایی دسترسی داشته باشید. دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قایل اجراست و هم اکنون نسخه تلویزیون دیجیتون در آدرس tv.digitoon.tv در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]