اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808124183513380

توسط دیجیتون برگزار شد:

دوبله زنده، مسابقه و جشن شادی در باغ کتاب به بهانه روز جهانی انیمیشن

کد: 139808124183513380

http://bit.ly/2Nc7LTm

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم روز جهانی انیمیشن، جشن شادی و دوبله زنده انیمیشن در روز پنج شنبه 9 آبان 98، در پردیس‌های سینمایی باغ کتاب توسط دیجیتون برگزار شد.

دوبله زنده، مسابقه و جشن شادی در باغ کتاب به بهانه روز جهانی انیمیشن
دوبله زنده، مسابقه و جشن شادی در باغ کتاب به بهانه روز جهانی انیمیشن

به گزارش روابط عمومی دیجیتون، به مناسبت روز جهانی انیمیشن، دیجیتون با برپایی غرفه و برگزاری دوبله زنده انیمشن «داستان اسباب بازی4»، جشن شادی و اجرای مسابقه در پردیس‌ سینمایی باغ کتاب، میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به انیمیشن و کارتون بود. 

این برنامه با استقبال گرم 200 نفر از کودکان و با همراهی دوبلورهای این انیمیشن همچون احسان مهدی مجری شبکه پویا، حامد مدرس، مهدی قاسمی، آزاده اکبری ، زیبا کرمعلی، مهدی قاسمی و مینا گلپایگانی همراه بود.

علی مشهدی کارگردان، بازیگر و استندآپ کمدین و سید بشیر حسینی فعال رسانه‌ای و داور برنامه عصر جدید، ازدیگر مهمانان بودند که در این برنامه شرکت کردند.  
دیجیتون با هدف گرامیداشت روز جهانی انیمیشن و ایجاد اوقات فراغت مناسب برای کودکان و نوجوانان، این برنامه مفرح را راه‌اندازی کرد و در نظر دارد این برنامه‌ها را با شکلی متفاوت‌تر و جذاب‌تر به صورت پیوسته برگزار کند. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه‌ها و استفاده از سایر خدمات دیجیتون می‌توانند به سایت و یا اینستاگرام دیجیتون مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتون

دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توانید به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی و موزیکال های شاد و جذاب، قصه های شب و لالایی دسترسی داشته باشید. دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قایل اجراست و هم اکنون نسخه تلویزیون دیجیتون در آدرس tv.digitoon.tv در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]