اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808044161813380

دیجیتون برگزار می‌کند:

روز جهانی انیمیشن همراه با جشن شادی و مسابقه اینستاگرامی دیجیتون

کد: 139808044161813380

http://bit.ly/2JqSWdt

، تهران , (اخبار رسمی): دیجیتون به مناسبت روز جهانی انیمیشن در روز پنج شنبه 9 آبان ماه 98، با برگزاری جشن شادی، دوبله زنده انیمیشن داستان اسباب بازی4 را با 50درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. برگزاری مسابقه و اهدای جوایز در صفحه اینستاگرام دیجیتون از دیگر برنامه‌های این روز است.

روز جهانی انیمیشن همراه با جشن شادی و مسابقه اینستاگرامی دیجیتون
دوبله زنده

هر کدام از ما در کودکیمان ساعت‌های زیادی از زندگیمان را برای دیدن انیمیشن گذاشیم. فرقی نمی‌کند کودک باشیم یا نوجوان، جوان باشیم یا بزرگسال، میان‌سال یا سالمند؛ این جهان پر از رنگ و موسیقی و خیال است

بسیاری از افراد کارتون‌ و انیمیشن‌های زمان کودکیمان را فراموش نکرده‌اند. این کارتون‌ها برای خیلی از آنهایادآور خاطرات شیرین کودکی است اما دنیای انیمیشن و کارتون هیچ محدودیتی ندارد و در هر سنی می‌توان از آن لذت برد.

در روز جهانی انیمیشن خوب است همه بدانند انیمیشن یا پویانمایی چیست و روز جهانی انیمیشن چه روزی است؟

در اصطلاح هنر حرکت بخشیدن به اشیای بی‌جان را انیمیشن (Animation) می‌‌گویند. انیمیشن نوعی انگیزش هنری به حساب می‌‌‌آید. قدیمی‌ترین نمونه‌های تلاش برای به دست آوردن توهم حرکت در طراحی را می‌توان در نقاشی‌های دوران نوسنگی غارها پیدا کرد، در جایی که حیوانات با چندین شکل با پاهای روی هم افتاده مجسم شده‌اند، که آشکارا کوششی برای رساندن احساس حرکت است. 

انیمیشن خیلی پیش از صنعت فیلم شکل گرفته است. انجمن بین المللی فیلمسازان انیمیشن، ۲۸ اکتبر را روز جهانی انیمیشن نام‌گذاری کرد و در کشور ایران هر ساله در ۲۸ اکتبر روز جهانی انیمیشن گرامی داشته می‌شود. 

دیجیتون برای جشن شادی و تماشای مجموعه‌ای از بهترین انیمیشن‌ها با دوبله‌هایی شنیدنی، چه برنامه‌ای دارد؟

روابط عمومی دیجیتون به عنوان ارائه دهنده سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان ضمن تبریک روز جهانی انیمیشن به اطلاع می‌رساند به مناسبت این روز در تاریخ 9 آبان ماه 98، با برگزاری جشن شادی، دوبله زنده انیمیشن داستان اسباب بازی 4 را با 50درصد تخفیف به کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد. این جشن در سالن 8 پردیس سینمایی باغ کتاب از ساعت  20 الی 22 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تا روز 8 آبان ماه 98 فرصت دارند نسبت به خرید این بلیط اقدام کنند. 

دیجیتون علاه بر برگزاری جشن شادی، مسابقه اینستاگرامی هم برگزار می‌کند. دوستداران همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مسابقه، جوایز، تخفیف‌های دیجیتون و سایر برنامه‌ها  به صفحه اینستاگرام دیجیتون مراجعه کنند و یا با شماره 02142570224تماس بگیرند.

گفتنی است دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توان به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه‌های آموزشی و موزیکال‌های شاد و جذاب، قصه‌های شب و لالایی دسترسی داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتون

دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توانید به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی و موزیکال های شاد و جذاب، قصه های شب و لالایی دسترسی داشته باشید. دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قایل اجراست و هم اکنون نسخه تلویزیون دیجیتون در آدرس tv.digitoon.tv در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]