اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905194481613380

مجموعه "جانگو بانگو" تولید دیجیتون به کارگردانی احسان مهدی رونمایی می‌شود

کد: 139905194481613380

https://bit.ly/33Hb6CA

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی دیجیتون، دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده‌ی سرگرمی دیجیتال کودک از مجموعه " جانگو بانگو " با هدف تامین نیازهای سرگرمی، آموزشی و تربیتی کودک و نوجوان رونمایی می‌کند.

مجموعه "جانگو بانگو" تولید دیجیتون به کارگردانی احسان مهدی رونمایی می‌شود
مجموعه "جانگو بانگو" تولید دیجیتون به کارگردانی احسان مهدی رونمایی می‌شود

جانگو بانگو مجموعه‌ای با ژانر علمی-تخیلی و ماجراجویی است که در  تاریخ 18 مرداد 99 به مناسبت عید سعید غدیر خم؛ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احسان مهدی و با صاحب امتیازی دیجیتون رونمایی شد.

جانگو بانگو مجموعه‌ای با ژانر علمی-تخیلی و ماجراجویی است که در  تاریخ 18 مرداد 99 به مناسبت عید سعید غدیر خم؛ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احسان مهدی و با صاحب امتیازی دیجیتون رونمایی شد. مرجان مروستی، متین رجبی، ثنا ماکویی و آیسل معصومی از بازیگران این مجموعه هستند که در اپیزودهای مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند. 

موضوع مجموعه جانگو بانگو
مجموعه جانگو بانگو ما را به دنیای ناشناخته‌ و پر از داستان‌های شگفت‌انگیز سیارات جدید می‌برد. جانگو بانگو داستان پرفسوری به نام جانگو بانگو  است که در تلاش برای کشف سیارات ناشناخته سفینه‌ای را به فضا ارسال می‌کند. سفینه پروفسور جانگو بانگو 3 سیاره جدید با نام‌های فوتبالیوم، زیستانیوم و کارتونیوم کشف می‌کند که هرکدام ماجراهای شنیدنی دارند.  
در مجموعه جانگو بانگو اهمیت داشتن رویا و هدفمند بودن در زندگی به کودکان به صورت غیر مستقیم نشان داده می‌شود. کودکان با تماشای این مجموعه یاد می‌گیرند که برای رسیدن به اهداف و آرزوهایشان باید تلاش کنند و بجنگند. در جانگو بانگو اطلاعات علمی و آموزشی ارزشمندی نیز آموخته می‌شود. این مجموعه از نظر ویژگی‌های محتوایی، مرتبط با گروه سنی کودک و نوجوان است و همه افراد سه سال به بالا می‌توانند این مجموعه را تماشا کنند.
نحوه‌ی تماشا و دانلود مجموعه جانگو بانگو
گفتنی است جانگو بانگو از تاریخ 18مرداد در دیجیتون رونمایی شد و در سایت و اپلیکیشن دیجیتون به صورت رایگان در دسترس همه علاقه‌مندان قرار گرفته است. علاقه‌مندان برای تماشا و دانلود مجموعه جانگو بانگو با ثبت‌نام در سایت و یا اپلیکیشن دیجیتون می‌توانند علاوه بر این تماشای این مجموعه به دنیایی از انیمیشن و کارتون نیز دسترسی داشته باشند و با اینترنت رایگان محتوای مورد علاقه‌ی خود را تماشا کنند. دیجیتون همچنین خودش را با هر سرعت اینترنتی هماهنگ می‌کند. 
اهداف دیجیتون از تولید مجموعه جانگو بانگو
شایان ذکر است دیجیتون پلتفرمی با غنی‌ترین محتوای کودک و نوجوان است که در راستای تامین سرگرمی و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند. این مجموعه اکنون برای برنامه‌سازی با چشم‌اندازی بلندمدت اهدافی را دنبال می‌کند. تامین نیازهای آموزشی، اجتماعی و فرهنگی کودکان با شناخت ضرورت‌های محتوایی برای جامعه و مخاطبان از اهداف دیجیتون است که در راستای تولید اثرات ارزشمند در این حوزه مدنظر قرار گرفته می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتون

دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توانید به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی و موزیکال های شاد و جذاب، قصه های شب و لالایی دسترسی داشته باشید. دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قایل اجراست و هم اکنون نسخه تلویزیون دیجیتون در آدرس tv.digitoon.tv در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر