اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980723413106450

حضور شرکت پخش هجرت درجمع بهره‌برداران اتوماسیون اداری دیدگاه

کد: 13980723413106450

http://bit.ly/31ncrtC

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پخش هجرت با هدف ایجاد پویایی و روانی در ساختار اداری و بهره‌وری بیشتر به اتوماسیون اداری دیدگاه مجهز شد.

حضور شرکت پخش هجرت درجمع بهره‌برداران اتوماسیون اداری دیدگاه
حضور شرکت پخش هجرت درجمع بهره‌برداران اتوماسیون اداری دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت پخش هجرت از بزرگترین و مجهزترین انبار دارویی خاورمیانه است که همراه با 19مرکز توزیع دارویی‌اش در سراسر کشور پس از تهیه و راه‌اندازی نرم‌افزار اتوماسیون اداری دیدگاه در جمع مشتریان چارگون قرار گرفت.

کارشناسان استقرار اتوماسیون اداری دیدگاه با حضور در محل این شرکت، کلیه کاربران و مدیران ارشد را با امکانات اتوماسیون اداری دیدگاه آشنا کردند تا از این پس بتوانند مکاتبات رسمی خود را با این ‌نرم‌افزار انجام دهند.

آموزش و پشتیبانی از مراکز استانی و تابعه شرکت پخش هجرت نیز همزمان با کاربران ساختمان مرکزی به شکل غیرحضوری و مجازی صورت گرفت. آموزش‌های مجازی چارگون به عنوان اولین تجربه شرکت پخش هجرت به شدت مورد استقبال مدیران و معاونین قرار گرفت. همزمان با عملیاتی‌سازی اتوماسیون اداری دیدگاه، در فاز نخست کانورت نامه‌ها و پیام‌های سال 98 و نیمه دوم سال 97 از نرم افزار اتوماسیون پیشین به دیدگاه منتقل و در دسترس کاربران شرکت پخش هجرت، قرار گرفت.

سیستم مکاتبات اتوماسیون اداری

نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) اشاره کرد. پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان از دیگر مزیت‌های این سیستم است. قابلیت‌های عدم نیاز به آپدیت office ، وجود فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat و collaboration ،Drag and drop بین کاربران این سیستم با استقبال زیادی مواجه شده است.

برخی امکانات شاخص نرم‌افزار مکاتبات اداری

  • پیاده‌سازی هر نوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف
  • جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان
  • اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای  Safari ،Chrome ،Firefox  و IE
  • تعریف محدوده دسترسی برای Admin سیستم (Local Admin)
  • جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
  • امکان تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
  • ایجاد رابط کاربری به چند زبان (فارسی و انگلیسی)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]