اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807234132713508

دوره آموزشی طرز تهیه حلوا مدرن و بوتیکی

برگزاری دوره آموزشی طرز تهیه حلوا توسط آموزشگاه آشپزی «آشپزشو قنادشو»

کد: 139807234132713508

http://bit.ly/33zjUqL

، تهران , (اخبار رسمی): دوره‌ای با عنوان «طرز تهیه حلوا» در وب سایت رسمی آموزشگاه آشپزی «آشپزشو قنادشو» برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع طرز تهیه حلوا از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی طرز تهیه حلوا توسط آموزشگاه آشپزی "آشپزشو قنادشو"
برگزاری دوره آموزشی طرز تهیه حلوا توسط آموزشگاه آشپزی «آشپزشو قنادشو»

به گزارش روابط عمومی آموزشگاه آشپزی «آشپزشو قنادشو»،  آرش اسدیان مدیریت آموزشگاه آشپزی با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: در این دوره شرکت‌کنندگان، با طرز تهیه انواع حلوا‎های سنتی و بوتیکی آشنا می‎شوند و می‌توانند با اتمام دوره جهت اخد مدرک بین‌المملی خود اقدام کنند تا هم زمینه را برای کسب و کار خود آماده کنند و هم امکان مهاجرت از طریق آشپزی را داشته باشند.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: در این دوره علاوه بر یادگیری 9 مدل حلوا و تارت و کوکی به بیان نکت ریز و درشت طرز تهیه حلوا نیز پرداخته می‌شود تا شما به یک آشپز ماهر در این زمینه تبدیل شوید.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: این دوره به صورت فیلم آموزش در وب سایت رسمی آموزشگاه آشپزی «آشپزشو قنادشو» در اختیار شما عزیزان خواهد بود.

گفتنی است این دوره آموزشی در یک ساعت 54 دقیقه  آماده شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت ashpazsho.ir مراجعه و یا با شماره .۰۲۱۶۶۷۱۵۴۶۶ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آشپزشو قنادشو

آکادمی آشپزشو قنادشو در جهت اعتلای دانش آشپزی و شیرینی پزی کشور اقدام به برگزاری دوره های متنوع و کاربردی بامحوریت دوره های ورکشاپ و عملی کرده است. جهت نیل به این هدف برای دوره های آموزشی از اساتید برند و صاحب نام در این حوزه استفاده شده است. همچنین با ضبط ویدیو های آموزشی HD در استدیو تخصصی آکادمی آشپزشو قنادشو افرادی که به هر دلیل امکان شرکت در دوره های حضوری آکادمی را ندارند ، می توانند شرایطی مشابه و چه بسا بهتر از دوره های حضوری را تجربه کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع غذایی و کشاورزی | علم و آموزش