اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908034714813508

دستور تهیه سوشی کالیفرنیایی

کد: 139908034714813508

https://bit.ly/34Az0Qn

، تهران , (اخبار رسمی): در این متن به شما یک نوع غذای آسیای شرقی به نام سوشی را  معرفی می شود. طرز تهیه سوشی کالیفرنیایی در این مناطق از محبوبیت بالایی برخوردار است و می توان آن را در دنیا غذایی دانست که طرفداران خاص خود را دارد.

سوشی کالیفرنیایی
طرز تهیه سوشی کالیفرنیایی

در این متن به شما یک نوع غذای آسیای شرقی به نام سوشی را  معرفی می شود. طرز تهیه سوشی کالیفرنیایی در این مناطق از محبوبیت بالایی برخوردار است و می توان آن را در دنیا غذایی دانست که طرفداران خاص خود را دارد. 

مواد اولیه سوشی کالیفرنیایی

  1. گوشت خرچنگ پخته شده :۱۰۰ گرم
  2. ورق جلبک دریایی :۲ تا ۳ عدد
  3. برنج سوشی :۲ پیمانه
  4. خیار:به میزان لازم
  5. آواکادو:به میزان لازم
  6. هویج یک عدد
  7. خیار یک عدد

طرز تهیه سوشی کالیفرنیایی

برنج را بادو پیمانه آب بگذارید تا کاملا پخته شود بعد از تمام شدن آب بگذارید تا دم بکشد. گوشت خرچنگ را پخته و به شکل ورقه های باریک و بلند برش بزنید، خیار و هویج را هم  پوست گرفته و به شکل طولی و نازک خرد کنید. حالا یک ورق جلبک را نصف کرده و روی حصیر سوشی پهن کنید، مقداری از برنج را با دست برداشته و روی جلبک پهن کرده و کمی فشره کنید.
در مرحله بعد به کمک حصیر، سوشی را رول کرده و آن را باز کنید طوری که برنج در قسمت پایین و جلبک در قسمت بالایی قرار بگیرد. حالا چند تکه گوشت خرچنگ، آواکادو و خیار را روی برنج بچینید و سوشی را به کمک حصیر رول کرده و کمی فشار دهید تا سفت شود. در آخر رول سوشی را با یک چاقوی تیز برش زده و دوباره داخل حصیر کمی فشار دهید تا سفت شود، سپس در ظرف مورد نظر بچینید و با سس واسابی سرو کنید.

آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو

برای دریافت آموزش های آشپزی مختلف در قالب ویدیو، مطالب و دوره های حضوری و آنلاین اینجا کلیک کنید یا به وب سایت آشپزشو قنادشو به نشانی www.ashpazsho.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آشپزشو قنادشو

آکادمی آشپزشو قنادشو در جهت اعتلای دانش آشپزی و شیرینی پزی کشور اقدام به برگزاری دوره های متنوع و کاربردی بامحوریت دوره های ورکشاپ و عملی کرده است. جهت نیل به این هدف برای دوره های آموزشی از اساتید برند و صاحب نام در این حوزه استفاده شده است. همچنین با ضبط ویدیو های آموزشی HD در استدیو تخصصی آکادمی آشپزشو قنادشو افرادی که به هر دلیل امکان شرکت در دوره های حضوری آکادمی را ندارند ، می توانند شرایطی مشابه و چه بسا بهتر از دوره های حضوری را تجربه کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش