اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214211113508

آموزش فینگرفود در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو

کد: 139808214211113508

http://bit.ly/2X8zOqb

، تهران , (اخبار رسمی): فینگرفودها جزو آن دسته از فست فودهایی هستند که طرفداران بسیاری دارند. معمولا در مهمانی‌ها از این دسته غذاها بیشترین استفاده را می‌شود مخصوصا که امروز سعی می‌شود تا مهمانی‌ها تجملاتی برگزار بشود. خوردن این نوع غذاها راحت است. بسیار خوشمزه و خوش ظاهر نیز هستند.

کاربرد فینگرفود
فینگرفود

پیشرفت در زمینه آشپزی تنوع غذایی را افزایش داده است. آنچه که امروزه همه شاهد آن هستند تشریفات و وجود انواع غذاهای خارجی و ایرانی در مهمانی‌ها است. کشف فینگرفودها دنیای آشپزی را رنگین‌تر کرده است. لقمه‌های خوشمزه با ظاهری زیبا که باعث می‌شوند تا جذابیت سفره دو چندان شود. بیش از صد نوع از فینگرفود معرفی شده است که می‌توان با سلیقه خود برای انواع مجالس آماده کرد. خوردن این لقمه‌ها آسان است و نیاز به چنگال و قاشق ندارد.

آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو در سایت رسمی خود توسط سرآشپز بین‌المللی خود اقدام به آموزش طرز تهیه فینگرفود کرده است. هنرجویانی که در دوره‌های این آموزشگاه شرکت کنند امکان دریافت مدرک بین‌المللی آشپزی را خواهند داشت و می‌توانند از این مدرک برای مهاجرت از طریق آشپزی استفاده کنند.

 استفاده از فینگرفود برای مهمانی‌ها

هر چه که پیش می‌رود، افراد بیشتر درگیر تجملات می‌شوند. امروزه در همه مهمانی‌ها و مجالس از چندین نوع غذا و دسر استفاده می‌کنند. معمولا فینگرفود به عنوان پیش غذا در مهمانی‌ها سرو می‌شود. لقمه‌های دستی و خوشمزه‌ای که پیش از غذا میل می‌شود. البته در برخی مواقع به خاطر ظاهر زیبا و راحتی خوردن به تعداد زیاد درست می‌شود و به عنوان غذای اصلی هم سرو می‌شود.

انواع فینگرفودها برای مهمانی‌ها تدارک دیده می‌شود. مثلا کیک گوشت، سمبوسه، پیتزا پیراشکی و... جزو آن دسته هستند که طرفداران زیادی دارند. بیشترین کاربردی که فینگرفود دارد برای مجالس عروسی است، مخصوصا در عروسی‌های امروزی سعی می‌شود تا همه برنامه‌ها به خوبی و با دقت اجرا شوند. برخی از افراد برای صرفه‌جویی در زمان ترجیح می‌دهند تا آماده کردن فینگرفودها برای مهمانی‌های‌شان را به آشپزهای ماهر بسپارند.

هر کشوری ذائقه‌های مخصوص به خود را دارد. همین مسئله باعث می‌شود تا انواع مختلفی از فینگرفودها ارائه شود. در همه کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها انواع مختلف از غذاهای خارجی و ایرانی در منوها  وجود دارد. آنچه که باعث می‌شود تا غذایی لذیذ و خوشمزه باشد استفاده از مواد غذایی درجه یک است. هر چند که دستور پخت یکسان ارائه می‌شود اما برخی از آشپزها ترفندهایی را می‌دانند که باعث می‌شود طعم غذا بی‌نهایت خوشمزه باشد.

هر چند که توصیه می‌شود تا از خوردن فست فودها جلوگیری شود اما رعایت کردن استاندارد آشپزی و استفاده از ترکیبات باکیفیت باعث می‌شود تا آسیبی به سلامتی بدن وارد نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آشپزشو قنادشو

آکادمی آشپزشو قنادشو در جهت اعتلای دانش آشپزی و شیرینی پزی کشور اقدام به برگزاری دوره های متنوع و کاربردی بامحوریت دوره های ورکشاپ و عملی کرده است. جهت نیل به این هدف برای دوره های آموزشی از اساتید برند و صاحب نام در این حوزه استفاده شده است. همچنین با ضبط ویدیو های آموزشی HD در استدیو تخصصی آکادمی آشپزشو قنادشو افرادی که به هر دلیل امکان شرکت در دوره های حضوری آکادمی را ندارند ، می توانند شرایطی مشابه و چه بسا بهتر از دوره های حضوری را تجربه کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش