اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808234221713508

معرفی انواع کیک

کد: 139808234221713508

http://bit.ly/37aBunO

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با پیشرفت ارتباطات دستور پخت انواع کیک‌ها در جهان معرفی می‌شود. اغلب افراد از طریق آشپزی کسب درآمد می‌کنند. برخی بانوان مشتاق می‌شوند تا پخت کیک‌ها را به صورت اصلی آموزش ببینند. به همین دلیل به آموزشگاه‌های معتبر مراجعه می‌کنند.

معرفی انواع کیک
طرز تهیه کیک - آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو

کیک یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌هایی است که مردم از بزرگ تا کوچک از خوردن آن لذت می‌برند. انواع کیک برای مراسم‌های مختلف پخته می‌شود. خوشبختانه آشپزی به قدری پیشرفت کرده است که آقایان و خانم‌ها  هم می‌توانند با آموزش صحیح انواع کیک‌ها را با بهترین کیفیت آماده کنند و حتی از این راه کسب درآمد داشته باشند.  برخی از افراد به طور ویژه در دوره‌های پیشرفته ی پخت کیک شرکت می‌کنند و سفارش کیک تولد، عروسی و مناسبات مختلف را بر عهده می‌گیرند.

تنوع در درست کردن کیک بسیار زیاد است. می‌توان گفت دستور پخت نزدیک صد نوع کیک را می‌توان به راحتی از اینترنت پیدا کرد. ولی با این همه برخی نکات قابل توجهی در درست کردن کیک وجود دارد که در آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو می‌توان همه آنها را از سرآشپز این مجموعه یعنی فرنود آموخت.

انواع کیک با دستور پخت متفاوت

قبل از اینکه تحولی در دنیای آشپزی ایجاد شود کیک ها به صورت خیلی ساده درست می شد.  گذشت زمان و پیشرفت در زمینه ی آشپزی باعث شد تا انواع کیک ها برای اهداف مختلف طراحی بشود.

کیک صبحانه با راحت‌ترین روش پخته می‌شود. این نوع از کیک‌ها به عنوان میان وعده نیز استفاده می‌شود. آرد، تخم مرغ، شکر، شیر، روغن مایه، نمک از مواد اولیه این کیک است.

کیک تولد یکی دیگر از انواع کیک ها است. همانطور که از اسمشان پیداست برای جشن های تولد بیشترین کاربرد را دارند. معمولا اندازه ی این کیک ها بزرگ است.  معمولا شکل و طرح مورد نظر برای کیک تولد از طریق کاتالوگ مخصوص انتخاب می شود سپس توسط افراد خبره طراحی می شود. کسانی که پخت کیک تولد را انجام می دهند موظف هستند در زمان تعیین شده کیک را آماده کنند.  

کیک دسر همانند دیگر کیک‌ها خوشمزه و خوش‌طعم است. برای مراسم‌های رسمی سفارش داده می‌شوند. مراسم عروسی، سالگرد ازدواج، جشن بازنشستگی و... از این دسته کیک‌ها استفاده می‌کنند. این کیک‌ها دارای روکش‌های خامه هستند. ترکیبات این کیک علاوه بر خامه می‌تواند موز، توت فرنگی، گردو و... باشد.  البته جدیدا از خمیرهای فوندانت برای تزئیین کیک‌های مجلسی استفاده می‌کنند.

انواع کیک با طعم‌های متفاوت پخته می‌شود. اغلب افراد کیک‌های خانگی را ترجیح می‌دهند. بسیاری از کافی شاپ‌ها کیک‌های شکلاتی، وانیلی، خامه‌ای را به همراه چای سرو می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آشپزشو قنادشو

آکادمی آشپزشو قنادشو در جهت اعتلای دانش آشپزی و شیرینی پزی کشور اقدام به برگزاری دوره های متنوع و کاربردی بامحوریت دوره های ورکشاپ و عملی کرده است. جهت نیل به این هدف برای دوره های آموزشی از اساتید برند و صاحب نام در این حوزه استفاده شده است. همچنین با ضبط ویدیو های آموزشی HD در استدیو تخصصی آکادمی آشپزشو قنادشو افرادی که به هر دلیل امکان شرکت در دوره های حضوری آکادمی را ندارند ، می توانند شرایطی مشابه و چه بسا بهتر از دوره های حضوری را تجربه کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی