اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807274139013508

با هدف آموزش آشپزی و شیرینی پزی انجام شد:

ارتقا و بهینه‌سازی سایت آشپزشو قنادشو

کد: 139807274139013508

http://bit.ly/31v7L4H

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید آشپزشو قنادشو از  1398/7/1 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت آشپزشو قنادشو
آموزشگاه آشپزی "آشپزشو قنادشو"

به گزارش روابط عمومی آشپزشو قنادشو، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی آموزش‌های آشپزی و برگزاری دوره‌های آنلاین و حضوری از تاریخ 1398/7/1 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.ashpazsho.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های دوره‌های آموزشی رایگان و دوره‌های جامع مهارتی به فهرست وبسایت اضافه شده است.

مدیر آشپزشو قنادشو با اعلام این خبر گفت: «به روز رسانی مرتب وب‌سایت با ارائه مقالات آموزشی، برگزاری دوره‎های آموزشی رایگان، دوره‎های جامع مهارتی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری در آموزشگاه آشپزی مد نظر است.»

او همچنین افزود: «آشپزشو قنادشو وب سایت فعال در حوزه آموزش‌های آشپزی و برگزاری دوره‌های آنلاین و حضوری است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و انواع دسرها و نوشیدنی از جمله طرز تهیه حلوا ، طرز تهیه پیتزا، طرز تهیه پاستا و طرز تهیه مهیتو در سایت هستیم.»
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آشپزشو قنادشو

آکادمی آشپزشو قنادشو در جهت اعتلای دانش آشپزی و شیرینی پزی کشور اقدام به برگزاری دوره های متنوع و کاربردی بامحوریت دوره های ورکشاپ و عملی کرده است. جهت نیل به این هدف برای دوره های آموزشی از اساتید برند و صاحب نام در این حوزه استفاده شده است. همچنین با ضبط ویدیو های آموزشی HD در استدیو تخصصی آکادمی آشپزشو قنادشو افرادی که به هر دلیل امکان شرکت در دوره های حضوری آکادمی را ندارند ، می توانند شرایطی مشابه و چه بسا بهتر از دوره های حضوری را تجربه کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش