اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808154196212497

روغن بنفشه خصوصیات فراوانی دارد

خواص روغن بنفشه اصل چیست؟

کد: 139808154196212497

http://bit.ly/2O3Ci5c

، مشهد , (اخبار رسمی): روغن بنفشه اصل نه تنها برای پوست بلکه برای مو نیز خواص فوق العاده‌ای دارد. در ادامه خصوصیات و فواید روغن بنفشه اصل بیان شده است.

خواص روغن بنفشه اصل چیست ؟
خواص روغن بنفشه اصل چیست؟

در ابتدا بهتر است در مورد اینکه روغن بنفشه چیست سخن گفت. روغن بنفشه از برگ یا گل گیاه بنفشه استخراج می‌شود. گیاه بنفشه نام‌های دیگری همچون ویولا اودوراتا دارد که در بسیاری از کشورها کشت می‌شود. برای تهیه هر کیلو از روغن بنفشه به بیش از 800 کیلو گرم از برگ و گل گیاه بنفشه نیاز است.

روغن تهیه شده در این حالت از کیفیت و خلوص بالایی برخوردار است. اسانس گل بنفشه بیشتر در تهیه عطرهایی با رایحه گرم استفاده می‌شود اما روغن این گیاه دارای خواص قابل توجهی است که در ادامه بیان می‌شود.

از گل بنفشه در یونان باستان به عنوان نماد عشق یاد شده است و در معجون عشق از آن استفاده کرده‌اند. در برتانیای کبیر نیز از گل بنفشه به عنوان ماده آرایشی برای زیبایی بیشتر استفاده شده است.

خواص روغن بنفشه خالص چیست؟

 اسانس استخراج شده از گلبرگ‌ها گلی زیبا و کوچک چنین خواصی در خود داشته باشد. روغن بنفشه معمولا به صورت خالص موجود نیست زیرا خارج کردن آن از برگ‌ها به واسطه حلال صورت می‌گیرد. از جمله ویژگی‌های روغن بنفشه ضد درد و ضد التهاب بودن آن است که بسیار مورد توجه است.

مورد دیگر نیز کمک به افزایش میل جنسی زوجین است که راه حلی طبیعی و بی خطر برای این منظور است. روغن بنفشه اصل ضد حساسیت است و آثار سرماخوردگی را نیز تا حدی کاهش می‌دهد. مواد طبیعی موجود در روغن بنفشه اصل می‌تواند در کاهش التهابات پوستی بسیار موثر باشد .

در طب سنتی و در بین اطبای قدیم، استفاده از این روغن برای درمان سینوزیت حاد رواج داشته است. جای تذکر است که روغن فوق مصرف موضعی دارد و قابل خوردن و استقاده برروی زخم‌های باز نیست.

12 مورد از بهترین خواص روغن بنفشه 

  • کاهش التهاب پوست
  • درمان اختلالات جنسی
  • مراقبت از پوست
  • درمان جوش و آکنه
  • درمان سر درد
  • درمان کوفتگی عضلات
  • درمان آبریزش بینی
  • کاهش استرس روزانه
  • درمان عفونت مثانه
  • درمان نفخ شکم

کاهش التهاب پوست

التهابات پوستی می‌توانند به علل گوناگونی و در هر قسمتی از بدن ظاهر شوند. التهاب در حالت وخیم ممکن است باعث بیماری‌های پوستی نظیر اگزما و پسوریازیس شود.

راه حل‌های زیادی برای درمان و یا جلوگیری از التهاب وجود دارد که می‌توان آنها را در گروه‌های طبیعی و شیمیایی دسته بندی کرد. یکی از بهترین متدهای طبیعی ضد التهاب، استفاده از روغن‌هایی با خواص آرام کنندگی پوست است.

در این بین می‌توان از روغن بنفشه یاد کرد که یک ضد التهاب قوی و در عین حال بی خطر است. راه‌های زیادی برای استفاده از روغن وجود دارد که می‌تواند به صورت خالص یا ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد.

مراقبت از پوست 

کرم‌های مرطوب کننده با نام‌های تجاری، قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف در بازار وجود دارد. آیا بهتر نیست که به جای کرم‌های شیمیایی از روش‌های سنتی استفاده شود؟ یکی از محبوب ترین روغن‌های مورد استفاده برای رفع مشکلات پوستی روغن بنفشه ویسکا اویل است .

این روغن با خواصی که دارد به عنوان بهترین و موثر ترین مرطوب کننده برای پوست‌‌های خشک محسوب می‌شود. از روغن بنفشه می‌توان برای درمان خشکی‌های عمیق و ریشه دار پوست استفاده کرد.

خواص معجزه گر روغن طبیعی، به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و مشکلات را از بین خواهد برد.

درمان جوش و آکنه 

آلودگی و باکتری، ژنتیک، انواع قارچ‌ها و حتی برنامه غذایی، عوامل تاثیر گذار در نوع آکنه‌هاست. آکنه معمولا با قرمز شدن پوست و التهاب همراه است و اگر از نوع چرکی باشد بسیار دردناک خواهد بود .

روغن بنفشه ویسکا دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی قوی است، از این رو می‌توان برای رها شدن از آکنه‌ها روی آن حساب کرد. البته معمولا از روغن بنفشه به تنهایی برای این منظور استفاده نمی‌شود و آن را به صورت ترکیبی به کار می‌برند.

یکی ار بهترین روغن‌ها در این زمینه روغن درخت چای ویسکا است که بسیار سریع جوش‌ها را از بین می‌برد. از روغن‌های دیگری که برای رفع جوش و لک استفاده می‌شوند می‌توان روغن شاهدانه و روغن اسطوخودوس را نام برد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت ویسکا اویل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]