اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904024381112497

خواص روغن اسطوخودوس برای رشد مو و پوست چیست؟

کد: 139904024381112497

https://bit.ly/2NsPO21

، مشهد , (اخبار رسمی): روغن اسطوخودوس یکی از برترین روغن های طبیعی است که برای مو و پوست همزمان فواید دارد . در این مقاله به طور کامل به جنبه های مختلف خواص این روغن شگفت انگیز اشاره میکنیم .

خواص روغن اسطوخودوس برای تقویت مو و حفظ سلامت پوست و بدن محبوبیت زیادی برای آن دارد .از آنجا که این محصول بسیار محبوب است خواص جادویی آن را به طور کامل بیان خواهیم کرد.کاربرد های آن در ابتدا به عنوان یک رایحه آرام بخش دمنوش های تقویت کننده اعصاب رواج داشته است .وجود ترکیبات آروماتیک باعث این بوی دل انگیز در عصاره اسطوخودوس شده است.

خواص روغن اسطوخودوس ویسکا اویل در گروه های زیر تقسیم بندی می شود

  • فواید روغن اسطوخودوس برای سلامت بدن
  • فواید روغن اسطوخودوس برای پوست
  • فواد روغن اسوخودوس برای مو

خواص روغن اسطوخودوس برای سلامت بدن چیست ؟

یکی از ویژگی های اساسی روغن اسطوخودوس خاصیت آرام بخش آن است . معمولا برای دریافت خواص آرامبخش اسطوخودوس استفاده از اسانس این گیاه توصیه می شود . چرا که غلظت و ترکیب درصد مواد موجود در اسانس بسیار بالا بوده و بر روی سلول های عصبی موثر است . بوییدن گیاه و اسانس اسطخودوس بهترین راه برای بهره گیری از خواص آرام بخش این ماده جادویی می باشد . ولی به یاد داشته باشید از هرگز اسانس خالص اسطوخودوس را مستقیما و بدون رقیق سازی استعمال نکنید . مصرف آن بر روی پوست باعث ایجاد حساسیت و سوزش خواهد شد .

در ادامه برخی از مهم ترین خواص روغن اسطوخودوس و اسانس آن را گنجانده ایم همراه ما باشید .

  • کاهش استرس
  • درمان بی خوابی
  • درمان سر درد و میگرن
  • درمان تهوع
  • جلوگیری و درمان نفخ
  • درمان و التیام زخم ها
  • درمان دیابت
  • کمک به درمان سرطان

کاهش استرس :

یک راه سریع و کم هزینه برای کاهش استرس استفاده از روغن اسطوخودوس خالص برای این امر است. ماساژ بدن با روغن اسطوخودوس می تواند به سرعت آثار استرس و فشار های روزمره را از شما دور کند . چند قطره از این روغن را در روغن حامل مناسب مانند روغن نارگیل بریزید . پیشانی و پشت لاله گوش را به آرامی و بدون فشار ماساژ دهید راه دیگر برای رسیدن به هدف بخور گرفتن با اسطوخودوس است. کافیست با توجه به شرایط خود روش را انتخاب کنید و با اطمینان از عدم وجود عارضه جانبی به آرامش برسید.

درمان بی خوابی :

به طور کلی می توان روغن اسطوخودوس را یک خواب آور طبیعی و بی عارضه دانست که استفاده از آن برای درمان بد خوابی و بی خوابی و کلیه اختلالات مربوط به خواب بسیار مفید است. ترکیب روغن گیاه بابونه رومی با روغن اسطوخوطوس معجزه گیاهان دارویی برای رفع مشکلات خواب است. برای استفاده از این روغن کافی است چند قطره از آن را به طور مستقیم روی قفسه سینه و گردن ماساژ دهید. و برای چند دقیقه پیش از خواب عصاره این گیاه خوش رایحه را بوییده و در خوابی عمیق و آرام غرق شوید. نگهداری گیاه اسطوخودوس در محل استراحت و خواب نیز در بهبود اختلالات این چنینی موثر است. اسطوخودوس گیاهی معطر است و ملکول های آن بر روی سیستم عصبی شما تاثیر می گذارند. بدین ترتیب سبب افزایش سطح تمرکز و کاهش تنش ها و اضطراب در فرد می شود. روغن اسطوخودوس و یا اسانس اسطوخودوس نیز به همین ترتیب بر روی سیستم عصبی تاثیرگذار است.

درمان سردرد و میگرن :

روغن اسطوخودوس ویسکا سردرد های شدید میگرنی را به خوبی مهار می کند. کافیست مقدار کمی از آن را روی سر و نزدیک شقیقه ها دایره وار ماساژ دهید. و چشمان خود را برای دقایقی ببندید و نفس عمیق بکشید . نوشیدن یک لیوان دمنوش اسطوخودوس کمک زیادی به رفع خستگی و سردرد های عصبی خواهد کرد . گل های اسطوخودوس را در محل کار و اتاق خواب خود نگه دارید ، این کار به افزایش تمرکز کمک می کند . جالب است که آرام بخش بودن اسطوخودوس از نوع شادی بخش است و در واقع باعث خواب آلودگی نمی شود . برای به کار گیری این خاصیت روغن اسطوخودوس باید مقدار کمی روغن را با اسانس ترکیب کنید. اسانس ها محلول های بسیار غلیظ و معطر هستند که بیشتر برای آروماتراپی به کار می روند . برای رفع سر درد های موضعی ترکیبی از روغن و اسانس اسطوخودوس را روی پیشانی اعمال کنید. سپس به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود و برای 5 دقیقه چشمانتان را ببندید .

درمان تهوع با روغن اسطوخودوس :

کافیست قطره ای از روغن اسطوخودوس را در قسمت انتهایی زبان قرار دهید. و مقداری از آن را در پشت گوش ها و زیر ناف استعمال کنید. این کار به خوبی و به سرعت می تواند عامل تهوع شما را از بین ببرد و آن را درمان کند . برای بهبود این خاصیت روغن اسطوخودوس باید کمی اسانس را به آن اضافه کنید . اسانس اسطوخودوس غلیط است و نمی توان آن را مستقیما روی پوست اعمال کرد . ولی روغن اسطوخودوس برند ویسکا اویل به همراه اسانس کاملا قابل استفاده و موثر است . این موارد تنها بخشی از خواص روغن اسطوخودوس ویسکا اویل بود .

برای مشاهده اطلاعات کامل روغن های طبیعی به وب سایت viskaoil.com مراجعه کنید.

خواص روغن اسطوخودوس برای رشد مو و پوست چیست؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان