اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907294708512497

آیا از خواص روغن بادام تلخ اصل آگاهی دارید؟

کد: 139907294708512497

https://bit.ly/34K7xLW

، مشهد , (اخبار رسمی): روغن بادام تلخ از آن دسته از روغن های طبیعی است که برای مو فواید و خواص متعددی دارد. یکی از این خواص پرپشت شدن مو و جلوگیری از ریزش مو هایتان است.

آیا از خواص روغن بادام تلخ اصل آگاهی دارید ؟
روغن بادام تهیه شده توسط فروشگاه ویسکا اویل

روغن بادام تلخ دارای ویتامین A است و برای رطوبت رسانی به بافت مو بسیار مناسب است.

روغن بادام تلخ با توجه به خواص فراوانی که دارد می تواند برای هر شخصی بسیار مفید باشد. دانه های بادام مانند یک بمب سرشار از مواد غنی، فیبر، ویتامین ها و چربی های مفید است بادام ابتدا در کشورهای خاور میانه کشت می شده است ولی امروزه کالیفرنیا بزرگترین تولید کننده بادام است. روغن بادام چه در نوع شیرین و چه در نوع تلخ دارای خواص بیشماری برای سلامتی است.

ترکیبات روغن بادام تلخ شامل موارد زیر است:

  • هیدروژن سیانید
  • اسید های چرب غیر اشباع
  • بنز آلدهید

تشخیص روغن بادام تلخ از بادام شیرین از نظر ظاهری دشوار است زیرا تشابه بسیار زیادی دارند. وجود برخی ترکیبات سمی سبب می شود که از این روغن بیشتر برای استعمال خارجی استفاده شود. در واقع می توان گفت خواص روغن بادام تلخ هیچ گونه مصرف خوراکی نداشته و در طب سنتی مصارف خارجی دارد.

از روغن مذبور برای درمان برخی بیماری های پوستی و مشکلات مربوط به آن استفاده می شود. به علاوه خواص این ماده در زمینه مراقبت و سلامت مو بسیار مشهور است و بر کسی پوشیده نیست. شاید بتوان گفت این روغن قدیمی ترین ماده طبیعی برای بهبود رشد ابرو و مژه بوده است. خواص روغن بادام تلخ در این توضیحات در حوزه های سلامت مو، پوست و بدن شرح داده شده است.

خواص روغن بادام تلخ برای سلامت مو :

  • روغن بادام تلخ از زمان های دور به عنوان روغنی طبیعی برای حفظ سلامتی مو به شمار می آید.
  • در کشور های آسیایی به ویژه ملل شرق آسیا، استفاده از روغن بادام برای براقت و شادابی مو رایج بوده است.
  • امروزه نیز با توجه به مطالعات انجام شده بر روی خواص این روغن شگفت انگیز ، تولید آن رو به افزایش است.
  • روغن بادام تلخ در بین روغن های میان رده از نظر گرانروی، مناسب برای انواع تیپ پوستی است.
  • موهای خشک و معمولی بهترین نتیجه از این روغن پرخاصیت دریافت خواهند کرد.
  • روغن بادام تلخ دارای ویتامین A است و برای رطوبت رسانی به بافت مو بسیار مناسب است.
  • روغن بادام به دلیل خواص ایمنی بخشی، به درمان شوره سر، قارچ و بیماری های مختلف کمک می کند.
  • بیشترین کاربرد کاربرد روغن بادام تلخ همین استفاده آن برای بهبود وضعیت مو است.
  • از این روغن در درمان های سنتی برای رفع مشکلات پوست سر و نیز افزایش سرعت رشد مو استفاده می شود .

رشد مو :

پارامترهای تعین کننده در رشد موها بسیار زیاد است که هر یک به طریقی نقش اساسی ایفا می کنند. برای مثال برخی ژنتیکی رشد موی کمی دارند و برخی به دلیل تغذیه نادرست مو های ضعیفی دارند. برخی به دلیل شرایط خاص محیطی از موی بلند محرومند و برخی به دلیل ابتلا به نوعی خاص از بیماری. به هر دلیل و در هر حالت، مصرف روغن های طبیعی نقش به سزایی در حفظ سلامت مو دارد.

روغن بادام تلخ برای رشد مو معجزه می کند. این روغن به همراه روغن کندش ویسکا اویل از بهترین روغن های موجود برای رشد و جلوگیری از ریزش مو هستند. روغن بادام تلخ اصل علاوه بر رشد مو نقش محافظتی در برابر آلودگی های محیطی نیز دارد. بدین گونه که فولیکول مو را از گرد و غبار و اشعه های UV محافظت می کند. بنابراین در صورتی که دچار ریزش مو شده اید و می خواهید مو های شما مجددا رشد کند، استفاده از روغن بادام تلخ فراموش نشود.

مرطوب سازی مو :

یکی از مشکلات که عده زیادی را درگیر خود می کند، خشکی بیش از حد مو و در نتیجه شکنندگی آن است. عدم وجود لایه محافظ بر روی کوتیکول های مو یکی از مهم ترین عوامل خشکی آن محسوب می شود. بدین ترتیب با قرار گیری در معرض آلودگی ها، نور آفتاب و مواد شیمیایی خشک بودن موها افزایش می یابد. با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن بادام تلخ، می توان این لایه محافظ را بر روی مو تعبیه کرد. این مولکول ها مانند سدی محافظ برای ساقه مو عمل می کنند و از دی هیدراته شدن آن جلوگیری می کنند. از طرفی مواد مغذی از طریق جذب سطحی به ریشه و ساقه مو می رسد و به ترمیم بافت آسیب دیده می پردازد. آنتی اکسیدان های روغن نیز آثار مخرب خورشید بر روی مو را کاهش می دهند و از تخریب آن جلوگیری می کنند. برای دریافت خواص روغن بادام، پیش از استحمام به مدت 2 ساعت از روغن بادام استفاده کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به خواص این روغن فوق العاده به وب سایت viskaoil.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی