اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905084464912497

روغن گل سرخ برای پوست و مو فوق العاده است

خواص روغن گل سرخ برای پوست و مو چیست؟

کد: 139905084464912497

https://bit.ly/3kcUSXR

، مشهد , (اخبار رسمی): روغن گل سرخ ماده ای پرکاربرد و منحصر به فرد است که خواص آن برای پوست شما را شگفت زده می کند. این روغن حالت ارتجاعی پوست را تقویت کرده و آن را مقاوم می سازد.

یکی از ویژگی های مهم روغن گل سرخ کنترل چربی پوست و کاهش نسبی آن است . گل سرخ دارای مواد آنتی سپتیک است که تا حد زیادی تورم و التهاب را کاهش می دهد

روغن گل سرخ از جمله روغن های اسانسی است که به واسطه خواص منحصر به فردش مورد توجه است . از روغن مذبور در ماساژ های آروماتراپی به عنوان یک عامل شفابخش و تسکین دهنده استفاده می شود . خواص روغن گل سرخ بر عملکرد های بیولوژیکی مانند ، ضربان قلب ، سطح استرس و فشار خون تاثیر دارد . در اصل استنشاق ملکول های روغن یا جذب آن ها از طریق پوست پیام هایی را به سیستم لنفاوی مخابره می کند . این سیستم ناحیه ای مغز و مسئول عملکرد سیستم عصبی در سرتاسر بدن است . بنابراین شاید تاکنون نام روغن گل سرخ را نشنیده باشید، اما بدانید که این روغن برای سلامت مو ، پوست و تعادل هورمون های شما فوق العاده است. فروشگاه ویسکا برای جلب رضایت شما خواص کامل این روغن استثنایی را بیان کرده است.

ویژگی های روغن گل سرخ :

روغن گل سرخ دارای خواص زیادی در زمینه های مختلف زیبایی و سلامتی بدن می باشد . با اینکه روغن مذبور خواص زیادی در زمینه بهبود وضعیت پوست و مو و به طور کلی در زمینه زیبایی دارد ، با این حال بیشتر تمرکز ما در این مقاله بر روی بررسی خواص روغن گل سرخ بر سلامت روان و زیبایی خواهد بود . روغن گل سرخ با اسانس آن تفاوت عمده ای دارد که خواص و کاربرد های متفاوتی را ایجاد می کند . برای تهیه روغن ، گلبرگ ها را در یک روغن حامل یا روغن پایه غوطه ور می کنند . پس از طی زمان مناسب و اعمال حرارت غیر مستقیم به عنوان کاتالیزور فرآیند خواص گل به روغن منتقل می شود. مصرف روغن تنها به صورت موضعی و خارجی مجاز است و نباید آن را بلعید . در حالی که در برخی موارد می توان چند قطره از اسانس گل سرخ را به صورت محلول خوراکی به کار برد . در ادامه تعدادی از خواص شگفت انگیز این روغن را باهم بررسی خواهیم کرد ، همراه ما باشید .

  • ضد چین و چروک پوست
  • از بین رفتن آکنه
  • ضد پیری پوست
  • درمان کننده گرفتگی عضلات
  • ایجاد حالت الاستیکی پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • تقویت کننده قوای جنسی
  • تنظیم کننده دوره قاعدگی
  • ایجاد تاخیر در یائسگی
  • تنظیم ضربان قلب
  • بهبود تنفس
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • کاهش فشار خون
  • کاهش سردر های شدید
  • کاهش استرس
  • افزایش گردش خون
  • بهبود جای زخم
  • کنترل میگرن

خواص روغن گل سرخ برای سلامت و زیبایی پوست :

در این قسمت به بررسی جزئی و اختصاصی خواص روغن گل سرخ برای سلامت پوست می پردازیم . استفاده روز افزون از گل سرخ در محصولات مراقبتی نشانگر خواص بی بدیل آن برای پوست است . در ادامه به این ویژگی های در زمینه نگهداری و حفظ سلامت پوست می پردازیم .

ضد چین و چروک پوست :

یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای روغن گل سرخ مطرح می شود. ویژگی ها و خواص منحصر به فرد این روغن برای شاداب نگه داشتن پوست است . این ماده طبیعی سرشار از ویتامین و مواد معدنی است که پوست را تغذیه می کنند. ماساژ پوست صورت با روغن گل سرخ میزان اکسیژن دریافتی توسط سلول ها را افزایش می دهد. با افزایش سوخت و ساز سلول ها چین و چروک های پوستتان تا حد زیادی کاهش می یابند .

از بین رفتن آکنه :

یکی از ویژگی های مهم روغن گل سرخ کنترل چربی پوست و کاهش نسبی آن است . گل سرخ دارای مواد آنتی سپتیک است که تا حد زیادی تورم و التهاب را کاهش می دهد . خواص ضد عفونی کنندگی روغن نیز برای کاهش روند فعالیت باکتری ها مفید است . به این ترتیب از این روغن هم برای جلوگیری از برزو جوش های مختلف استفاده می شود، هم کاربرد هایی برای کاهش التهابات ناشی از این آکنه ها دارد . تورم و قرمزی اطراف جوش را با روغن گل سرخ کنترل کنید و از باقی ماندن رد آن جلوگیری کنید .

ضد پیری پوست :

همانطور که بیان شد روغن گل سرخ روند پیر شدن پوست را به تعویق می اندازد . چرا که پوست را تغذیه و آن را برای تولید کلاژن تحریک می کند. روغن گل سرخ تا حد زیادی از بروز چین و چروک جلوگیری می کند و برای رفع این خطوط هم مناسب است. یعنی این روغن در قبال چین و چروک های پوست هم حالت پیش گیرانه و هم حالت درمان کنندگی دارد . روغن گل سرخ استفاده راحتی داشته و مقدار کمی از آن تا مدت ها قابل مصرف است . این روغن را برای کارآیی بهتر می توانید با روغن ها مختلف طبیعی ترکیب کنید . برای مثال اگر به دنبال آبرسانی قوی برای پوستتان هستید ترکیب آن را با روغن آرگان امتحان کنید . اگر با هدف روشن شدن پوست و لایه برداری سلول های مرده به دنبال روغن درمانی هستید. ترکیب گل سرخ با روغن شیرین بیان و هسته انار را امتحان کنید . به هر حال روش های زیادی برای به کار گیری یک روغن جهت اهداف مختلف وجود دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به خواص انواع و اقسام روغن های طبیعی به وب سایت ویسکا اویل مراجعه کنید .

خواص روغن گل سرخ برای پوست و مو چیست؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید