اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808194206312020

یکصد و هشتاد حدیث ناب از لسان چهارده فروغ پاک

کد: 139808194206312020

http://bit.ly/36VV2vN

، قم , (اخبار رسمی): ترجمه و شرح یکصد و هشتاد حدیث اخلاقی و عرفانی از زبان چهارده معصوم (علیهم السّلام) برگرفته از منابع مهم حدیث شیعی است. بیشتر این احادیث با موضوع اخلاق اسلامی‏ است و از کتب معتبر حدیث شیعه استخراج شده است.

یکصد و هشتاد حدیث ناب از لسان چهارده فروغ پاک
ترجمه و شرح یکصد و هشتاد حدیث اخلاقی و عرفانی از زبان چهارده معصوم (علیهم السّلام)

ترجمه و شرح یکصد و هشتاد حدیث اخلاقی و عرفانی از زبان چهارده معصوم (علیهم السّلام) است. رسول خدا (ص) فرمود: «علم را به بند بکشید. عرض شد: چگونه؟ فرمود: با نوشتن.»

کلام نورانی چهارده معصوم (ع) باعث نجات بشریت در دنیا و آخرت است. اگر دنیای غرب و شرق از احادیث پیشوایان الهی بهره کامل می‌بردند، بشریت نیاز به سازمان ملل و مجامع جهانی نداشتند. در بعد فردی هم انسان هرگز با کلام نورانی و ملکوتی ائمه هدایت (ع)، نیاز به دادگستری و نیروی انتظامی ندارند.

اگر دچار همسایه بد می‌شویم، اگر گرفتار دوستان بد می‌شویم، اگر دچار فرزند ناصالح می‌شویم، اگر دچار فقر می‌شویم، اگر دچار ظلم می‌شویم، همه به خاطر این است که گوش شنوا به سخنان معصومین (ع) نداشتیم؛ لذا گرفتار ناکامی در زندگی فردی و اجتماعی و و خانوادگی می‌شویم.

اگر کسی شراب می‌خورد، دست به قتل زن و فرزند خود می‌زند، نتیجه بی‌توجهی و عدم شناخت به کلام نورانی آن بزرگان است.

بیشتر این احادیث با موضوع اخلاق اسلامی‏ است و از کتب معتبر حدیث شیعه استخراج شده است.

علاقه مندان جهت دسترسی و خرید کتاب یکصد و هشتاد حدیث ناب از لسان چهارده فروغ پاک می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی انتشارات آیت اشراق به آدرس ayateeshraq.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات آیت اشراق

کتابسرای اشراق در فضای لهیب طعنه‌ها و هجمه‌ها بر علیه کتب عرفانی و فلسفی در قم در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و بصورت تخصّصی در زمینه کتب عرفانی و فلسفی و اخلاقی شروع به فعالیت نمود و تلاش کرد دلبری این موضوعات را در عرصه فرهنگ پررنگ‌تر نماید. بعد از ۱۵ سال کسب تجربه در امر کتابفروشی در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ مجوز نشر به نام “آیت اشراق” با محوریّت کتب علوم عقلی و عرفانی شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب