اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980821421206450

نصب نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه در 5 سازمان مشتری چارگون

کد: 13980821421206450

http://bit.ly/2X3Y4cS

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، صندوق توسعه فناوری شریف و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنایع فرهنگی سپهر نیز از دیگر سازمان‌های مشتری چارگون‌اند که به نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون دیدگاه مجهز شده‌اند.

نصب نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه در 5 سازمان مشتری چارگون
نصب نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه در 5 سازمان مشتری چارگون

نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه در 5 سازمان مشتری چارگون با ارائه خدمات نصب، آموزش، عملیاتی‌سازی شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون دیدگاه با هدف ایجاد گردش مکانیزه مکاتبات داخلی در شرکت‌های تجارت پروتئین ایلیا، شرکت صنعت نوین پایدار پارس نصب و راه‌اندازی شد.

شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، صندوق توسعه فناوری شریف و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنایع فرهنگی سپهر نیز از دیگر سازمان‌های مشتری چارگون‌اند که به نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون دیدگاه مجهز شده‌اند.

اتوماسیون اداری دیدگاه

اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.

نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمان راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و ایجاد نشاط و پویایی سازمانی از طریق نرم‌افزارهای جلسات، کارها و سامانه پیشخوان ارباب رجوع را برای سازمان‌ها به همراه دارد.

نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه

از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) اشاره کرد. پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان از دیگر مزیت‌های این سیستم است. قابلیت‌های عدم نیاز به آپدیت office ، وجود فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat و collaboration ،Drag and drop بین کاربران این سیستم با استقبال زیادی مواجه شده است.

برخی امکانات شاخص نرم‌افزار مکاتبات اداری

  • پیاده‌سازی هر نوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف
  • جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان
  • اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای  Safari، Chrome،Firefox  و IE
  • تعریف محدوده دسترسی برای Admin سیستم (Local Admin)
  • جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
  • امکان تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
  • ایجاد رابط کاربری به چند زبان (فارسی و انگلیسی)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]