اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980825422426450

استقرار نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه در مجتمع آموزش عالی لارستان

کد: 13980825422426450

http://bit.ly/2q9CTuc

، تهران , (اخبار رسمی): دامنه همکاری‌های مجتمع آموزش عالی لارستان و چارگون با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه، توسعه یافت.

استقرار نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه در مجتمع آموزش عالی لارستان
استقرار نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه در مجتمع آموزش عالی لارستان

نرم‌افزار حقوق و دستمزد با محاسبه حقوق و مزایای کارکنان بر اساس اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه منابع‌ انسانی، ابزاری کارآمد برای بهینه‌سازی چرخه منابع انسانی و مالی در ساختار سازمان است.

به گزارش روابط عمومی چارگون، بهره‌برداری مجتمع آموزش عالی لارستان از نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری، سرآغاز همکاری دو مجموعه بوده است. در حال حاضر مدیران این مجتمع، بهره‌برداری از مجموعه دیدگاه را با خرید نرم‌افزارهای پرسنلی و حضور و غیاب و حقوق و دستمزد از راهکار مدیریت منابع انسانی توسعه داده‌اند و امیدوارند بتوانند از مزیت‌های بستر منعطف و یکپارچه آنها برای ایجاد پویایی و تحول در ساختار منابع انسانی خود استفاده کنند.

قابلیت‌ها و امکانات گسترده نرم‌افزار «حقوق و دستمزد» بر محور پوشش‌دهی نیازهای سازمان‌های مختلف در حوزه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان طراحی شده است. مزیت ویژه این نرم‌افزار، کارکرد بهینه در سازمان‌هایی با ابعاد بزرگ است به طوریکه که محاسبه حقوق و مزایای چندین هزار پرسنل سریع و بادقت انجام می‌شود.

از سوی دیگر قابلیت مدیریت یکپارچه فرآیند محاسبه حقوق در نرم‌افزار حقوق و دستمزد برای سازمان‌های پراکنده به ارتقای مدیریت منابع‌انسانی در این سازمان‌ها منجر می‌شود.

برخی امکانات شاخص نرم‌افزار حقوق و دستمزد

کاهش عملیات تکراری، کنترل‌های زمانبر و در نتیجه اتلاف زمان، بین حوزه اداری و حوزه مالی سازمان

پیش‌نویس سند براساس شابلن سیستم مالی موجود در سازمان (در مواردی که سازمان از سیستم مالی دیدگاه استفاده نمی‌کند).

تعریف نحوه محاسبه اقساط وام، پس‌انداز و پرداخت نامتناوب در الگوهای حقوق

مشاهده آرشیو فیش‌های حقوقی شخصی از طریق منوی اداری

تعریف انواع بیمه، بازنشستگی، مالیات، ماموریت، عیدی، سنوات و خرید مرخصی از طریق فرمول نویسی

نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه

نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه کلیه فرآیندها و مفاهیم این حوزه از استخدام تا بازنشستگی کارکنان را پوشش می‌دهند. با نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه، امکان نگهداری کلیه اطلاعات کارکنان براساس فرآیندهای جذب، صدور انواع حکم و قرارداد و…پوشش داده می‌شود. انطباق با قوانین مختلف خدمات کشوری، قانون کار، هیات علمی و … مزیت ویژه‌ این نرم‌افزار است.

نرم‌افزار حقوق و دستمزد نیز در واقع با محاسبه حقوق و مزایای کارکنان بر اساس اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه منابع‌ انسانی، ابزاری کارآمد برای بهینه‌سازی چرخه منابع انسانی و مالی در ساختار سازمانی و اداری است.

نرم‌افزار پرسنلی از سیستم‌های پایه‌ای راهکار منابع انسانی دیدگاه است که امکان نگهداری کلیه سوابق و اطلاعات کارکنان، تکمیل اطلاعات پرونده، صدور انواع حکم و یا قرارداد و … را بطور اتوماتیک در خود جای داده است.

سیستم حضور و غیاب دیدگاه نیز به عنوان نرم‌افزار کنترل تردد کارکنان در سازمان استفاده می‌شود و با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل و تهیه گزارشات ساعات حضور و غیاب کارکنان و ارسال خودکار این داده‌ها به نرم‌افزار حقوق‌و دستمزد دیدگاه، نقش مهمی در محاسبه حقوق کارکنان ایفا می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]