اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980828422776450

مسعود عنوانی: تغییر نقش کارشناسان از اپراتور به کنترلگر، هدف ماست

کد: 13980828422776450

http://bit.ly/2O78Yfa

، تهران , (اخبار رسمی): به زودی دوره‌های متنوع آموزشی با هدف کاربری بهتر محصولات جدید و تسهیل انجام فرآیندهای مالی برای سازمان‌های مشتری تدارک می‌بینیم. به گفته مدیر جدید راهکار مالی دیدگاه، محصول جدید این راهکار نیز با عنوان «ماژول درآمد»، به زودی به مشتریان ارائه خواهد شد.

مسعود عنوانی: تغییر نقش کارشناسان از اپراتور به کنترلگر، هدف ماست
مسعود عنوانی: تغییر نقش کارشناسان از اپراتور به کنترلگر، هدف ماست

مدیر جدید راهکار مالی دیدگاه تاکید کرد: «توسعه نرم‌افزارهای مالی دیدگاه به منظور پوشش گسترده‌تر فعالیت‌های مالی مشتریان و تغییر نقش کارشناسان مالی از اپراتور فرآیند به نظاره‌گر و کنترلگر فرآیندهای مالی هدف ماست.»

به گزارش روابط عمومی چارگون با توجه به تخصص‌ و توانمندی‌های فنی، مسئولیت راهکار مالی به مسعود عنوانی سپرده شده است. مدیریت چارگون، مسعود عنوانی را شخصیتی کارآمد و متخصص هم در حوزه نرم‌افزار و هم در حوزه مالی می‌داند. او علاوه بر تسلط بر کسب و کار این حوزه، شناخت عمیقی نسبت به دغدغه‌ها و نیازمندی‌های مشتریان حوزه مالی دارد. مدیریت چارگون امیدوار است تا مسعود با استفاده از این ابزار قدرتمند بستر ارتباطی متفاوتی را پیش روی این حوزه باز کند و نفوذ محصولات مالی در بین مشتریان را توسعه دهد.

قدردان اعتماد مدیرانم

مسعود عنوانی درباره مسئولیت جدیدش گفت: «معتقدم اصولا رشد، ارتقا و پیشرفت سازمانی موضوع جذابی است. این تغییرات مسئولیتی جدید که به مراتب سنگین‌تر از قبل است را بر عهده ما گذاشته است. در حوزه راهکار مالی این تغییرات، قطعا چالش‌های بزرگتری درباره مدیریت تمامی امور مرتبط با نرم‌افزارهای حوزه مالی را در پی خواهد داشت.»

وی با اشاره به اعتماد مدیران چارگون در واگذاری این مسئولیت تاکید کرد: «اعتماد مدیران ارشد شرکت چارگون از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برایم برخوردارست. امیدوارم با کمک و همراهی تمامی همکاران خودم در راهکار مالی، بتوانیم پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهیم.»

رونمایی از ماژول درآمد

او درباره مهمترین اولویت راهکار مالی تصریح کرد: «با توجه به اینکه انجام فعالیت‌های مربوط به حوزه مالی دارای پیچیدگی‌ها و شرایط خاص کاری است،‌ افزایش میزان رضایت شغلی و دانش کارکنان در کنار افزایش میزان رضایت مشتریان را به طور جدی دنبال می‌کنیم.»

به گفته وی، نفوذ محصولات مالی دیدگاه برای پوشش تمامی فرآیندهای مرتبط با امور مالی و حضور در صنعت‌های مختلف نیز در اولویت راهکار مالی چارگون است.
وی ادامه داد: «به زودی دوره‌های متنوع آموزشی با هدف کاربری بهتر محصولات جدید و تسهیل انجام فرآیندهای مالی برای سازمان‌های مشتری تدارک می‌بینیم.
به گفته مدیر جدید راهکار مالی دیدگاه، محصول جدید این راهکار نیز با عنوان «ماژول درآمد»، به زودی به مشتریان ارائه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار