اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903244358114495

بیزینس اینستاگرام استیکر حمایت از کسب و کارها را ساخت

کد: 139903244358114495

https://bit.ly/3fqtna0

، تبریز , (اخبار رسمی): بیزینس اینستاگرام یکی از پر رونق ترین بخش های اینستاگرام است و روزانه تعداد اکانت های بیزینسی در حال افزایش است. اینستاگرام برای جلوگیری از ضرر کسب و کارهای کوچیک در حوادث استیکری را منتشر کرده است که می تواند یکی از حامیان کسب و کارها تلقی شود. شما نیز به عنوان فردی که می خواهید ...

بیزینس اینستاگرام استیکر حمایت از کسب و کارها را ساخت (انتشار فوری)
بیزینس اینستاگرام استیکر حمایت از کسب و کارها را ساخت

حتما شما هم تا به حال کلمه‌ی بیزینس را شنیده اید، که این مقاله را انتخاب کرده اید. کلمه‌ی بیزینس یا در معنای فارسی آن کسب و کار یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران است. این مورد خود را زمانی نشان داد که در ایام قرنطینه قرار گرفتیم.

در حال حاضر اینستاگرام در آپدیت های جدید خود تلاش کرده است تا کسب و کار های کوچک را حمایت کند. از این رو یک استیکر جدید را به مجموعه استیکرهای قبلی خود اضافه کرده است. حال در این مقاله قصد داریم تا استیکر جدید اینستاگرام را به صورت کامل توضیح دهیم.

نکته: در ابتدا بهتر است به این نکته بپردازم که اگر دارای یک پیج بیزینسی هستید و یا می خواهید یک پیج بیزینسی داشته باشید، این مقاله را مطالعه کنید و در غیر این صورت این مقاله برای شما مفید نخواهد بود.

برای تمامی کسب و کارها مهم است که دارای یک پیج بیزینسی باشند. داشتن یک پیج بیزینسی اینستاگرام یکی از روش‌های بالا بردن میزان فروش شماست. شما به عنوان یک کاربر که می خواهد پیجی بیزینسی داشته باشد، می توانید مقاله‌ی زیر را مطلعه کنید و یک پیج بیزینسی داشته باشید.

بیزینس در اینستاگرام

حال به سراغ افرادی می رویم که دارای پیج بیزینسی هستند. و البته امیدواریم که شما هم پیج بیزینی خودتان را ساخته باشید و ادامه ی مقاله را با ما همراه باشید.

در ایام کرونا که یک قرنطینه ی وسیع در سراسر جهان صورت گرفت، تیم اینستاگرام برای حمایت از کسب و کارهای کوچک که در این ایام ضرر زیادی را متحمل شده اند، استیکری طراحی کرده است. این استیکر برچسب حمایت از مشاغل کوچک نام گرفته است. هر یک از صاحبان پیج می توانند از این استیکر استفاه کنند و به مشتریان جدیدی دست پیدا کنند.

مراحل استفاده از این استیکر

✔ در مرحله ی اول ابتدا وارد قسمت استوری اینستاگرام خود می شوید. پس از آن بخش استیکرها را باز می کنید. حتما استیکر support small bussines را دیده اید.

✔ پس از انتخاب این گزینه، صفحه‌ای همانند شکل زیر برای شما نمایش داده می شود. در این جا از شما می خواهد تا کسب و کار مورد علاقه ی خود را بنویسید. به عنوان مثال من کسب و کارهای مربوط به گل را انتخاب کرده ام. حال اینستاگرام خود پیج های بیزینسی مربوط به گل ها را برای من نمایش می دهد و من می توانم هر کدام از آن ها را انتخاب کنم و با دیگر دوستانم به اشتراک بگذارم. 

با این روش هر کاربری می تواند از کسب و کار کوچک خود و دوستان خود حمایت کند. شما می توانید کسب و کار مربوط به دوستان خود را تبلیغ کنید و در این شرایط از کسب و کار آن ها حمایت کنید.

نکته: حتما پیج خود را بیزینسی کنید تا اکانت کسب وکار شما در قسمت جستجو قرار بگیرد و دوستانتان بتوانند به راحتی اکانت شما را بین خودشان تبادل کنند.

جمع بندی

در این مقاله سعی شده است تا جدیدترین روش های اینستاگرام در رابطه با کسب و کارهای کوچک توضیح داده شود. با استفاده از این قابلیت از دوستان و اطرافیان خود حمایت کنید. اینستاگرام قول داده تا در زمان های آتی قابلیت های دیگری را نیز به نفع کسب و کارهای کوچک راه اندازی کند، تا این کسب و کارها با مشکل جدی مواجه نشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]