اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904014379213775

وب سایت های اختصاصی چه ویژگی هایی دارند

دلایل اصلی تمایز وب سایت های اختصاصی

کد: 139904014379213775

https://bit.ly/2BmmZSh

، تهران , (اخبار رسمی): آشنایی با ویژگی ها و خصوصیت هایی که در طراحی وب به صورت اختصاصی وجود دارد.

دلایل اصلی تمایز وب سایت های اختصاصی
دلایل اصلی تمایز وب سایت های اختصاصی

نام طراحی سایت اختصاصی اولین چیزی را که در ذهن هر کسی تداعی می کند یک وب سایت خیلی خاص و بسیار سفارشی است. هر چیزی اختصاصی اش خاص تر و بهتر است. وب سایت نیز همین طور است. در ادامه تفاوت هایی که در این وب سایت ها وجود دارد و موارد مهمی را در این باره مورد بررسی بیشتر قرار می دهیم.

همه اجزای وب سایت بسیار دقیق طراحی می شود

در پروژه های اختصاصی توجه به جزئیات بسیار بیشتر می شود. از همان ابتدایی که تیم طراحی کار کدنویسی را شروع می کنند برای طراحی هر قسمت بسیار وقت می گذارند و برای بهتر شدن وب سایت بسیار وقت می گذارند. در واقع قبل از این که کار طراحی شروع شود کل پروژه ارزیابی و بررسی می شود. پروژه به قسمت های بسیار کوچکی شکسته می شود و خیلی دقیق و سفارشی طراحی می گردد. به همین دلیل است که قیمت طراحی سایت به این شیوه بیشتر است. چرا که بسیار حساس است و ممکن است نیاز باشد زمان زیادی برای پیاده سازی یک وب سایت به این شیوه لازم باشد. البته با توجه به این که سایت شما چه ساختار و ویژگی هایی دارد زمان پروژه نیز متفاوت می شود. اما به طور معمول زمان پیاده سازی این وب سایت ها بیشتر است.

کدنویسی سایت بسیار سبک و بهینه است

حقیقت این است که یک پروژه وب سایت اختصاصی بسیار پیچیده است و نیاز به دانش فنی زیادی دارد. به همین خاطر از هر کسی نمی توان انتظار داشت تا بتواند یک پروژه اختصاصی وب سایت را پیاده سازی کند. در این نوع پروژه ها افرادی که بر روی پروژه کار می کنند به اصول کدنویسی بسیار آشنا هستند. در این وب سایت ها برای طراحی هر قسمت از سایت باید تلاش شود تا کدنویسی بسیار سبک باشد. یعنی از کمترین کدی که می شود استفاده می کنند. یکی از دلایل مهمی که این وب سایت ها معمولا سرعت خیلی خوبی هم دارند همین است. از جدیدترین ساختارهای کدنویسی برای طراحی این سایت ها استفاده می شود. تلاش بر این است که هیچ کدنویسی اضافه ای وجود نداشته باشد.

اصول سئوی بیسیک در مراحل طراحی رعایت می شود

معمولا سئو و داشتن رتبه های خوب در گوگل برای بیشتر وب سایت ها مهم است. وب سایت های اختصاصی که جای خود را دارند. کسی که پروژه وب سایتی را به صورت اختصاصی سفارش می دهد معمولا آینده نگری خیلی دقیقی در مورد کسب و کارش دارد. همچنین جذب مشتری از طریق وب سایت مهم و ضروری می باشد. یکی از مهم ترین و جالب ترین ویژگی های سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند این است که در کل مراحلی کدنویسی و ساخت سایت اصول سئو در پروژه رعایت می شود. کدنویسی، گرافیک وب سایت، نحوه سایت صفحات و... با استانداردهای سئو و رعایت قوانینی که در این باره اعلام شده است انجام می گیرند. به همین خاطر سایت های اختصاصی با سرعت بیشتری در نتایج گوگل دیده می شوند.  

قابلیت های خاص و متفاوت

ممکن است که برای این که وب سایت متمایز تری داشته باشید نیاز باشد تا قابلیت هایی برای کسب و کار شما به طور کاملا اختصاصی ساخته و پرداخته شود. ممکن است که شما اولین کسی باشید که می خواهید این قابلیت را در سایت داشته باشید. همیشه اولین ها پیشرو هستند و می توانند مشتریان بیشتری داشته باشند. در خیلی از سایت های اختصاصی قابلیت های جالب و متفاوتی دیده می شود. این قابلیت ها و امکانات برای پروژه ممکن است از صفر کدنویسی شده باشند. این باعث جذابیت بیشتر و کارایی بیشتر این سایت ها می شود.

گرافیک خلاقانه و اختصاصی

طراحی گرافیکی خاص یکی از مهم ترین و حرفه ای ترین مواردی است که در وب سایت های اختصاصی دیده می شود. در این سایت ها به طور معمول طراحی گرافیکی تصاویر، آیکن ها، بنرها و سایر المان های گرافیکی به صورت خلاقانه و بسیار ابتکاری انجام می گیرد. همچنین چیدمان تصاویر، نحوه بارگزاری و افکت های هنگام بارگزاری و... بسیار برنامه ریزی شده است. به همین دلیل این سایت ها جلوه گرافیکی بسیار زیبایی دارند. کاربران حس خوبی از کار کردن در این وب سایت ها پیدا می کنند. گرافیک و ظاهر چشم نواز این سایت ها باعث می شود که مشتریان بیشتری از طریق سایت جذب شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگارچه

خدمات نگارچه شامل طراحی وب سایت , سئو و بهینه سازی , مدیریت وب سایت های شرکتی و فروشگاهی و کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]