اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904014380313821

آشنایی با خواص گیاه ماریانا

گیاه دارویی ماریانا چه خواصی دارد

کد: 139904014380313821

https://bit.ly/2Bs3o37

، تهران , (اخبار رسمی): آشنایی با خواص ماریانا , ماریانا برای چه مواردی استفاده می شود.

گیاه دارویی ماریانا چه خواصی دارد
گیاه دارویی ماریانا چه خواصی دارد

خواص معجزه آسای ماریانا برای بانوان

ماریانا یک گیاه دارویی است که در کتاب های طب سنتی نیز بسیار از آن یاد شده است. این گیاه ریشه دور و درازی در طب سنتی دارد. تا جایی که ابوعلی سینا نیز از این گیاه برای درمان بسیاری بیماری ها استفاده می کرده است.

عمده خواص این گیاه برای بانوان است. یعنی ماریانا گیاهی با خواص فوق العاده برای درمان ناراحتی های زنانه است. در ادامه برخی خواص این گیاه معرفی می شود.

امروزه از این گیاه محصولی به نام شیاف ماریانا ساخته شده است. این محصول باعث شده که به راحتی بتوان از ماریانا برای درمان ناراحتی های زنانه استفاده کرد. در ادامه با برخی خواص ماریانا آشنا می شویم:

تنگ کردن واژن

از مهم ترین خواص ماریانا تنگ کردن واژن است. برای درمان گشادی واژن در اثر زایمان، کهولت سن، دلایل ارثی و ژنتیکی می توان از ماریانا کمک گرفت. ماریانا طبیعتی سرد دارد و باعث می شود که واژن جمع شود. این محصول را می توان جایگزین عمل های جراحی برای درمان گشادی واژن کرد.

درمان کیست های داخل تخمدان

کیست از مشکلاتی است که در بین خانم ها شایع است. کیست ها اغلب به دلیل افزایش باکتری ها و قارچ ها در ناحیه داخلی بانوان ایجاد می شوند. اگر کیست به موقع از بین نرود می تواند عامل بیماری های خطرناکی چون سرطان باشد. به همین دلیل بهتر است از ایجاد آن جلوگیری کرد. یا در صورت وجود زودتر آن را از بین برد. ماریانا با از بین بردن آلودگی های قارچی به رشد کیست ها خاتمه می دهد.

افزایش لذت جنسی در خانم ها و آقایان

بسیاری از زوجین پس از چند سال زندگی دیگر لذت جنسی به اندازه اوایل ازدواج را ندارند. یکی از موارد مهم تغییر دهانه واژن است. ماریانا با جمع کردن و سفت کردن دهانه واژن به افزایش میل جنسی زوجین کمک بسیاری می کند.

تنظیم ترشحات

ماریانا قادر است هورمون های زنانه را تنظیم کند! به همین دلیل میزان ترشحات را نیز تنظیم می نماید. ترشحات زیاد، ترشحات تند و دارای بوی نامطبوع، ترشحات زرد و سوزناک به وسیله ماریانا درمان می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان