اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904034386213821

آیا دستکش های فریزری برای پیشگیری از کرونا مناسب هستند؟

کد: 139904034386213821

https://bit.ly/2VeInjr

، تهران , (اخبار رسمی): آیا دستکش های ساده نایلونی از شما در برابر ویروس خطرناک کرونا مراقبت می کنند؟ بررسی مقاومت این دستکش ها در برابر کرونا.

آیا دستکش های فریزری برای پیشگیری از کرونا مناسب هستند؟
آیا دستکش های فریزری برای پیشگیری از کرونا مناسب هستند؟

کرونا از دستکش های نایلونی عبور می کند!

این روزها که کرونا روز به روز در حال گسترش است دیگر همه می دانیم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا چه باید بکنیم. مهم ترین چیز این است که از وسایل ایمنی که برای این بیماری مهم است مثل ماسک و دستکش و... استفاده کنیم. همچنین باید تردد در اماکن عمومی و خروج از خانه را به حداقل برسانیم.

در حال حاضر برخورد دست با وسایل آلوده مثل میله اتوبوس، دستگیره های مترو، کلید دستگاه های خودپرداز و... از همه بیشتر باعث انتقال کرونا ویروس بوده است. پس این ویروس می تواند از وسایل و اماکن آلوده به دست ما وارد شود. از آنجا که دستان خود را ممکن است به دهان و بینی یا چشم و صورت خود بزنیم این ویروس به راحتی می تواند وارد بدن شما و ما را آلوده نماید. پس اهمیت استفاده از دستکش مشخص می شود.

اما چه دستکشی برای پیشگیری از کرونا مناسب است؟ بدیهی است که به خاطر خطرناک بودن این ویروس باید از بهترین تجهیزات استفاده کنیم. شاید شما نیز علارغم گذشته ماسک و دستکش و سایر محصولات پیشگیری کننده را در هر جایی ببینید و برایتان سوال شود که کدامیک برای پیشگیری از این بیماری خطرناک مناسب هستند؟

دستکش نایلونی یا همان دستکش های یکبار مصرف ساده ای که از جنس کیسه های فریزر هستند را در سوپرمارکت ها و در دست دستفروشان می بینیم و همه این دستکش ها را به عنوان دستکشی ارزان که از شما در برابر کرونا محافظت می کنند معرفی می کنند. اما این طور نیست! این دستکش ها هیچ گونه محافطتی برای شما در برابر ویروس بسیار خطرناک کرونا ندارند. دستکش های نایلونی اندازه بزرگی دارند. در واقع این دستکش ها به گونه ای ساخته می شوند که هر کسی با هر اندازه ای بتواند از آنها استفاده نماید. یعنی سایز بندی ندارند. پس آزاد و باز هستند. بدیهی است که مقاومتی در برابر ویروس نداشته باشند. از طرفی دیگر این دستکش ها جنس نازک و غیر مقاومی دارند. ویروس کرونا خیلی راحت از بافت دستکش های نایلونی عبور کرده و به دستان شما می رسد!

چندی پیش تحقیق جالبی نیز در مورد اثر مواد ضدعفونی کننده روی این دستکش انجام شد. نتیجه بسیار حیرت آور بود. هنگامی که الکل و ضدعفونی کننده ها به این دستکش می خورند نفوذ ویروس کرونا از بافت دستکش تا سه برابر افزایش پیدا می کند!

نگران نباشید. در صورت مراقبت بیشتر و استفاده از تجهیزات مناسب احتمال انتقال کرونا به حداقل می رسد. بهتر است از دستکش هایی استفاده کنید که مناسب محیط های آلوده هستند. یکی از بهترین دستکش هایی که می توانید استفاده کنید دستکش لاتکس است. این دستکش ها از اول هم برای کاربردهای بهداشتی و استفاده در صنعت پزشکی ساخته شده اند. دلیل این موضوع هم بافت خاصی است که این دستکش ها دارند. این دستکش ها بسیار منعطف و کشسان هستند. ساختار آنها به گونه ای است که به دست می چسبند. پزشکان و بسیاری از کادر بیمارستان از این دستکش ها استفاده می کنند تا به انواع بیماری ها دچار نشوند. آنان بسیار در معرض بیماران و انواع ویروس ها هستند. پس باید از وسایلی استفاده کنند که حرفه ای باشد.

اگر در این ایام زیاد از منزل بیرون می روید بسیار مراقب باشید. اگر کار شما به گونه ای است که با افراد زیادی در رفت و آمد هستید سعی کنید مسائل ایمنی را رعایت نمایید. اگر به دنبال دستکشی هستید که کرونا نتواند از آن عبور کند به شما خرید این دستکش ها را پیشنهاد می کنیم. این دستکش ها بسیار حرفه ای هستند. طبق تحقیقات ویروس خطرناک کرونا نمی تواند از بافت این دستکش ها عبور کند.

وسایل و تجهیزات پزشکی مانند ماسک و انواع دستکش ها را تنها از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. داروخانه و بسیاری شرکت های ارائه دهنده محصولات و لوازم پزشکی این محصولات را عرضه می کنند. بهتر است به جای خرید از سوپر مارکت ها و دست فروشان محصولات پیشگیری از کرونا را از این مراکز معتبر تهیه نمایید. این مراکز اجازه فروش محصولات نامعتبر را ندارند و بیش از دیگر جاها قابل اعتماد هستند.

به امید روزی که این بیماری هم در ایران و هم در کل دنیا ریشه کن شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان