اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904154409113821

بسیاری از دستکش ها در بازار به سختی پیدا می شوند

دستکش های لاتکس در بازار کمیاب شده اند!

کد: 139904154409113821

https://bit.ly/3e10Tm4

، تهران , (اخبار رسمی): چرا به سختی می توانیم دستکش های پزشکی را تهیه کنیم , آیا این مشکلات برطرف می شود یا خیر.

دستکش های لاتکس در بازار کمیاب شده اند!
دستکش های لاتکس در بازار کمیاب شده اند!

پیک جدید کرونا باعث افزایش خرید محصولات مراقبتی توسط مردم و کمیاب شدن آنها شده است

دستکش لاتکس دستکشی است که از ابتدا برای کاربردهای پزشکی ساخته شده است. در طی تحقیقاتی که بر روی ویروس بسیار خطرناک کرونا انجام شده است، این دستکش امتحان خود را پس داده! یعنی کرونا به هیچ عنوان نمی تواند از بافت این دستکش ها عبور نماید.

از طرفی ماده اولیه این دستکش ها که همان latex است به سختی به دست می آید. این ماده به طور معمول توسط کشورهای خارجی وارد میشده است. به همین دلیل شاهد کمیاب شدن دستکش های لاتکس در کشور هستیم.شاید شما هم با سختی توانسته باشید این دستکش ها را در بازار پیدا کنید. حتی در بازار کالاهای پزشکی نیز این دستکش به سختی پیدا می شود.

در حال حاضر بسیاری شرکت ها در تلاشند تا بتوانند این نوع دستکش ها را خودشان تولید کنند. امیدواریم به زودی این مشکلات برطرف شود و بتوانیم محصولات مراقبت در برابر کرونا را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنیم.

دستکش های دیگری نیز وجود دارد که کاربردهای عمومی تری دارند. یکی از بهترین دستکش ها پس از لاتکس، دستکش نیتریل است. این دستکش که معمولا رنگی و غیر شفاف است دارای یک ساختار حرفه ای خوب در برابر ویروس است. دستکش های نیتریل معمولا رنگی هستند. این دستکش ها در رنگ های آبی، مشکی، سبز و... در بازار یافت می شوند. ویژگی دیگری که این دستکش ها دارند این است که در برابر مواد الکلی مقاومت خیلی خوبی دارند. در واقع می توانید این دستکش ها را ضدعفونی کنید! اما توصیه می شود که بیش از یک روز از آنها استفاده نکنید. چرا که داخل دستکش ممکن است به خاطر تعرق دست شما منبع رشد باکتری شده و باعث ایجاد بیماری های پوستی گردد.

در حال حاضر بسیاری از بانک ها، اداره های بزرگ و... این دستکش ها را برای کارمندان و پرسنل خود تهیه کرده اند. هرچند همان طور که گفتیم پیدا کردن دستکش های حرفه ای این روزها متاسفانه سخت شده است.

توجه کنید که در این بازار ممکن است خیلی افراد به خاطر نبود جنس باکیفیت یا کالایی که شما می خواهید محصول دیگری را به شما پیشنهاد کنند. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما در باره محصولاتی که در برابر کرونا از شما محافظت می کنند تحقیق کنید. چرا که انتخاب یک کالای نامرغوب و بی کیفیت ممکن است به قیمت بیماری شما و از دست دادن جان شما تمام شود!

امیدواریم با مراقبت بیشتر و با آگاهی بیشتر بتوانیم در برابر این ویروس خطرناک پیروز شویم. با مراقبت بیشتر و استفاده از ماسک و دستکش و برخی محصولات دیگر مانند شیلد و... می توانیم از خودمان در برابر ویروس کرونا محافظت کنیم. لحظه ای غفلت ممکن است باعث شود ما نیز در شمار مبتلایان باشیم. اگر از افرادی هستید که در این شرایط نمی توانید قرنطینه بمانید باید بسیار مراقب باشید. هر کدام از افرادی که به شما برای کاری مراجعه می کنند ممکن است ناقل این ویروس باشند. با شستن مکرر دست ها، ضدعفونی کردن دست و برخی وسایل ضروری احتمال ابتلا بسیار کمتر می شود.

 

به امید روز خوب پیروزی در برابر کرونا

کیان تجهیز طب

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی