اطلاعات تماس
  • 093924*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904164412810826

مقایسه بهترین درگاه‌های واسط پرداخت ایرانی در سال ۱۳۹۹

مقایسه بهترین درگاه‌های واسط پرداخت (کامل و جامع)

کد: 139904164412810826

https://bit.ly/2DeOQVm

، اصفهان , (اخبار رسمی): بهترین درگاه واسط پرداخت اینترنتی کدام است؟ این سوال را بسیار زیاد می‌شونم و به خصوص این روز‌ها که به تعداد کسب و کارهای اینترنتی افزوده می‌شود، همه به دنبال یک درگاه پرداخت واسط معتبر برای تراکنش های اینترنتی خود هستند.

مقایسه بهترین درگاه‌های واسط پرداخت (کامل و جامع)
مقایسه بهترین درگاه‌های واسط پرداخت ایرانی در سال ۱۳۹۹

یکی از بزرگترین رسالت‌های این درگاه های واسط پرداخت برداشتن قوانین دست و پا گیر برای کسب و کارهای اینترنتی هست که می خواهند کار خود را بدون دغدغه شروع کنند.

همین ابتدا خیلی از دوستان در مورد مجوّزهای دست و پا گیر برای تهیه درگاه پرداخت اینترنتی می‌پرسند و دائماً روی این موضوع تاکید می کنند که آیا برای گرفتن درگاه واسط هم نیاز به مجوّز خاصی هست؟
در پاسخ باید بگویم که خیر، فقط کافیست چهارچوب قوانین این درگاه‌ های پرداخت الکترونیکی را رعایت کنید و از نظر محتوا و محصولات، مواردی را عرضه کنید که در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
اصلاً یکی از بزرگترین رسالت‌های این درگاه های واسط پرداخت، همین برداشتن قوانین دست و پا گیر برای استارتاپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی هست که می خواهند کار خود را شروع کنند و دغدغه‌های بیشتری برای تهیه مجوز و انواع مدرک نداشته باشند.
خوب در ادامه اول بیایید با هم بررسی کنیم که چرا باید درگاه واسط پرداخت اینترنتی را انتخاب کنیم و اصلاً چه مزیّت و برتری نسبت به سایر درگاه های واسط اینترنتی دارد ؟

فعّالسازی درگاه واسط پرداخت در همان روز درخواست !

اگر شما بخواهید از طریق بانک اقدام کنید، احتمالاً چند روزی بابت رفت و آمد و کاغذ بازی‌های مرسوم، وقت شما را خواهند گرفت و ممکن است با وجود مشغله‌های امروزی شما فرصت کافی برای طی شدن این مراحل را نداشته باشید.
اینجاست که درگاه‌های واسط به داد کسب و کارهای اینترنتی خواهند رسید و صاحب بیزینس، کافیست درخواست خود را دریکی از این سیستم‌هایی که در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد، ثبت کند و درخواست خود را برای دریافت واسط پرداخت بانکی ثبت کند. در کمتر از چند ساعت تمامی مراحل تکمیل شده و درگاه آماده استفاده است.

عدم نیاز به نماد اعتماد الکترونیک

یکی دیگر از هفت خان رستم دریافت درگاه اینترنتی بانکی از بانک‌های معتبر کشور، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است که خود، یکسری مراحلی دارد و گاهاً تا چند ماه فقط درگیر گرفتن این نماد هستید تا تایید اولیّه را برای گرفتن درگاه بانکی دریافت کنید. امّا برای دریافت درگاه واسط پرداخت از این خبرها نیست!!!
کافیست اطّلاعات و اهراز هویّت شخصی شما تایید شود و در کمتر از چند ساعت درگاه شما آماده اتصال به وب‌سایت شما باشد.

اتّصال سریع و هماهنگ‌سازی شده با سیستم‌های مدیریت محتوا

در اکثر این درگاه‌ها، پلاگین‌ها و ماژول‌های آماده برای سیستم‌های فروشگاه ساز و یا وب‌سایت‌های وردپرسی وجود دارد که به سادگی با وب‌سایت شما هماهنگ شده و تمامی اطّلاعات لازم همچون، تراکنش‌ها، تاریخ و آمار روز تراکنش‌ را در صفحه گزارش و در داخل پنل مدیریت وب‌سایت می‌توان بررسی کرد.

تسویه حساب روزانه درگاه های واسط پرداخت

یکی از مزیّت‌های بارز استارتاپ‌های درگاه واسط بانکی ، تسویه حساب روزانه در چند نوبت است. همین ویژگی‌ ساده و کارآمد کافیست که شما درگاه واسط را به سایر درگاه‌های بانکی ترجیح دهید. ضمن اینکه روش های پرداخت هم متفاوت است و دست شما را برای دریافت پول باز می‌گذارد. دو روش مرسوم نقد کردن پول، به صورت کارت به کارت و یا به روش پایا است.

امکان استفاده درگاه پرداخت به صورت واسط و یا مستقیم

یکی دیگر از شگفتی‌های سرویس‌های ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت اینترنتی، این است که شما می‌توانید از خدمات پرداخت مستقیم آن‌ها هم استفاده کنید. خوب می‌ دانید زمانی که مشتری از وب‌سایت شما خرید خود را تکمیل می‌کند، ابتدا باید از صفحه وب‌سایت ارائه دهنده خدمات پرداخت واسط عبور کرده و سپس وارد درگاه بانکی نهایی می‌شود.
درگاه‌های واسط این امکان را دارند که با فعّال سازی آن مشتری بتواند به صورت مستقیم و بدون دیده شدن سرویس واسط، مستقیم به صفحه پرداخت نهایی مراجعه کنند و اینطوری مشتری متوجّه نخواهد شد که شما از درگاه واسط برای پرداخت استفاده می‌کنید. (توجّه کنید که همه درگاه‌های واسط هم در نهایت به یکی از درگاه‌های پرداخت بانکی کشور متصل خواهد شد.)

امکان ارائه درگاه پرداخت شخصی !!!

این دیگه واقعاً فوق العاده است، یکی دیگر از ویژگی‌های برخی از درگاه های واسط پرداخت اینترنتی، این است که به صورت آنلاین می توانید یک درگاه شخصی داشته باشید.
مثلاً فرض کنید که یکی از دوستان شما می خواهد برایتان پول واریز کند یا اینکه صاحب یک پیج اینستاگرام هستید که با ارائه خدمات یا محصولاتی می خواهید امکان پرداخت آنلاین را فرآهم کنید. اینجاست که درگاه پرداخت شخصی به کارتان می آید و کافیست لینک پرداخت را در بخش Bio قرار دهید و از مشتریان بخواهید که برای پرداخت از این طریق اقدام کنند.

لیست درگاه های پرداخت اینترنتی در یک نگاه

– درگاه واسط آیدی پی (سرویس درگاه واسط + درگاه انلاین شخصی)
– زرین پال (درگاه واسط اختصاصی)
– بیت پی (ارائه درگاه آنلاین اختصاصی از بانک ملّت)
– نکست پی (ارائه چندین درگاه به طور همزمان)

درگاه واسط آی دی پی

اولین درگاه پرداخت واسط الکترونیکی که می خواهم معرفی کنم، آی دی پی هست که مزیّت‌های جذّابی نسبت به سایر رقبا دارد. اولین سرویس این استارتاپ، درگاه پرداخت شخصی است.
با فعّالسازی این امکان شما می‌توانید محصولات و خدمات خودتان را تعریف کرده و در صفحه شخصی خود، امکان خرید و سفارش را فعّال کنید. بعد از اینکه شما در آی دی پی ثبت نام کردید، یک صفحه اختصاصی برای شما ساخته می‌شود که می‌توانید لینک آن را در اختیار افراد مختلف و مشتریان خود قرار دهید.

از دیگر امکانات آی دی پی این است که می توانید یک صفحه برای معرفی خدمات و محصولات خود به همراه قیمت آن ایجاد کرده تا مشتریان شما بتوانند بعد از مشاهده آن‌ها به صورت آنلاین اقدام به خرید کنند.

این امکان برای افرادی مناسب است که وب‌سایت یا اپلیکیشن ندارند و به نوعی در کانال‌های تلگرام یا صفحات اینستاگرام مشغول فعّالیت هستند. بنابراین برای دوستانی که به هر دلیل حوصله یا منابع کافی برای مدیریت و نگهداری یک وب سایت رو ندارند، گزینه بسیار مناسبی است.

مزیّت های درگاه پرداخت واسط آی دی پی:

– تسویه حساب به موقع به صورت روزانه (به صورت کاملاً اتوماتیک)
– ارائه پلاگین‌ها و ماژول های آماده برای انواع سیستم‌های مدیریت محتوا
– درگاه پرداخت واسط وردپرس (تقریباً از هر ۴ وب‌سایت دنیا، یکی از اون وردپرسی است !!!)
– پشتیبانی مناسب (هم به صورت تلفنی و هم به صورت ارسال تیکت و چت آنلاین)
– کارمزد پایین برای درگاه پرداخت اینترنتی و خدمات پرداخت

درگاه واسط زرّین پال

شاید بتوان گفت که زرّین پال، رهبر درگاه‌ های واسط پرداخت اینترنتی است که چندین سال سابقه دارد و می‌توان گفت که از اولین‌های درگاه واسط بانکی است که حتّی درگاه واسط وردپرسی را هم پوشش می‌دهد و خود بنده هم تجربه استفاده از خدماتشون رو داشتم و می‌تونم بگم از جمله استارتاپ‌هایی بودند که کار خود را با مشکلات و محدودیّت های بسیار زیادی آغاز کردند و حتّی تا مرز تعطیلی هم پیش رفتند اما به هیچ عنوان ناامید نشدند و دوباره شروع به فعالیت کردند.

یکی از امکانات و خدمات بسیار عالی زرّین پال، ارائه زرّین کارت هست که دقیقاً مانند یک کارت اعتباری فیزیکی قابل استفاده است و مانند یک کارت بانکی می توان از عابر بانک استفاده کرد. نکته دیگر اینکه شما می‌توانید از زرین کارت خود به سایر حساب‌های بانکی پول واریز کنید.

مزیّت های درگاه واسط زرّین پال چیست؟

– ارائه اپلیکیشن اختصاصی برای بررسی تراکنش ها و مدیریت حساب
– درگاه بانکی کاملاً اختصاصی که می‌توانید برای کسب و کار اینترنتی خود تهیه کنید.
– کارمزد یک درصد (ممکن است این کارمز تغییر کند)
– امکان دریافت پیامک بعد از خرید آنلاین از طریق درگاه واسط شما
– افزونه‌ها و ماژول‌های بسیار زیاد و توسعه یافته برای انواع وب‌سایت‌ها
– دریافت زرّین کارت فیزیکی برای تراکنش‌های بانکی

معایب زرین پال:

– تسویه حساب های معمولاً بیشتر از ۱ روز طول می‌کشد.
– اگر نیاز به زرّین کارت یا گیفت کارت داشته باشید، باید هزینه اضافی پرداخت کنید.
– پشتیبانی نه چندان پر سرعت در مواقع ضروری (شاید به علت تعداد زیاد کاربران باشد!)

قبلا مقاله ای با عنوان چند روش ساده برای کارآفرینی در منزل تولید شده

که ممکن است به مطالعه آن علاقه مند باشید.

درگاه واسط بیت پی

اگر به دنبال یک درگاه واسط پرداخت معتبر و مطمئن هستید، قطعا می توانید بیت پی را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر داشته باشید. بیت پی فعّالیت خودش را با نام تجاری پی لاین آغاز نمود امّا بعد از مدّتی با مشکلات فیلترینگ رو به رو شد و بعد از مدّتی دوباره فعالیت خود را با نام تجاری بیت پی شروع کرد و الان هم به یکی از بهترین و مطمئن‌ترین درگاه‌های بانکی واسط در ایران تبدیل شده است.

بیت پی دو مزیّت اصلی دارد که این برند را کمی نسبت به سایر رقبا متمایز کرده:
– اولی ارائه درگاه اختصاصی از طرف بانک ملّت
– دومی اینکه اگر تراکنش های بالایی داشته باشید، درگاه اختصاصی با نام برندتان ساخته می‌شود.

مزیّت‌های واسط بیت پی

– تعرفه‌های مناسب نسبت به سایر رقبا
– ارائه درگاه اختصاصی از بانک ملّت
– امنیّت مناسب برای ایجاد یک بستر اینترنتی برای تراکنش‌های مالی
– ارائه کیف پول برای کاربران
– کارمزد کم روی درگاه مستقیم
– پشتیبانی بسیار خوب و به موقع برای کاربران

نسخه اصلی این مقاله در وب‌سایت آموزش دیجیتال مارکتینگ (مارکترها) منتشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجلّه آموزشی مارکترها

مجلّه آموزشی مارکترها، سعی داره محتوا و مطالب مفید و با کیفیتی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ و رشد کسب‌وکارهای اینترنتی مطرح کند و معتقد است همه صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی بر حسب نیازشان باید یک دیجیتال مارکتر باشند.

اطلاعات تماس
  • 093924*****
[نمایش اطلاعات]