اطلاعات تماس
  • 093924*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906014508810826

۷ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی

مشاغل اینترنتی پر درآمد | با ایده های پولساز کسب و کارهای دیجیتال آشنا شوید

کد: 139906014508810826

https://bit.ly/31nClRd

، اصفهان , (اخبار رسمی): از پیام‌هایی که برایم ارسال شد متوجّه شدم، افراد بسیاری به دنبال مشاغل اینترنتی پر درآمد هستند و علاقه دارند که در فضای آنلاین کسب و کار خود را بنا کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این مقاله را بنویسم و به ایده های کسب و کار اینترنتی پولساز که می‌تواند آینده فضای آنلاین ایران را رقم بزند، اشاره کنم

مشاغل اینترنتی پر درآمد | با ایده های پولساز کسب و کارهای دیجیتال آشنا شوید
مشاغل اینترنتی پر درآمد | با ایده های پولساز کسب و کارهای دیجیتال آشنا شوید

از پیام‌هایی که برایم ارسال شد متوجّه شدم، افراد بسیاری به دنبال مشاغل اینترنتی پر درآمد هستند و علاقه دارند که در فضای آنلاین کسب و کار خود را بنا کنند

بسیار خوب همین اول مقاله خدمت شما عرض کنم که ما اصلاً قصد مطرح کردن ایده‌های فضایی و به دور از دسترس و همچنین فروختن امید و آرزو برای شما را نداریم و تمامی روش‌هایی که با عنوان مشاغل پر درآمد اینترنتی یاد می کنیم، نیاز به صبر، تلاش و حتّی تخصص دارد. البتّه نگران نباشید اگر پیگیر باشید، حتماً شما هم می‌توانید با کمک ایده‌های زیر، یک کسب و کار پولساز اینترنتی برای خودتان دست و پا کنید.

ساخت رسانه با کمک تولید محتوا

همیشه گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم، آینده بازار آنلاین به دست کسب و کارهای محتوا محور است. حتّی کسب و کارهایی که در این حوزه فعّالیتی ندارند، به نوعی با این رسانه‌ها گره خورده‌اند و مجبور هستند تا برای رشد خودشان از کسب و کارهای محتوا محور کمک بگیرند.
شما می‌توانید با راه اندازی یک وب سایت محتوایی و یا حتّی یک صفحه اینستاگرام، شروع به تولید محتوا در یک موضوع خاص کنید. پیشنهاد می‌کنم حتماً حتماً موضوعی را انتخاب کنیم که به آن علاقه‌مند هستید و به هیچ وجه به سراغ حوزه‌هایی نروید که حتّی حاضر به ۱ ساعت مطالعه در روز برای آن نیستید !!!
تولید محتوا می‌تواند به اشکال گوناگون اتّفاق بیافتد. مثلاً برای ساخت یک رسانه اینستاگرامی می توانید از اینفوگرافیک و یا پست‌ نوشته‌های بصری استفاده کنید و بر روی تولید محتوای مشکل گشا (محتوایی که دردی از مخاطب دوا کند) تمرکز کنید.

از طرفی دیگر می توانید یک وب‌سایت راه اندازی کنید و یک شغل اینترنتی پر درآمد برای خود دست و پا کنید. اگر توانایی نوشتن دارید، شروع به تولید محتوا کنید. اگر محتوای شما با کیفیّت باشد و اطّلاعات جامع و متمایزی را خلق کند، قطعاً سبب رتبه گرفتن در موتور‌های جست و جو می‌شود و در ادامه افزایش بازدید برای سایت شما را به همراه خواهد داشت.
بعد از اینکه رسانه شما ساخته شد، به روش‌های مختلف می‌توانید درآمد داشته باشید که می‌توان به چند مورد آن اشاره کرد:

– همکاری در فروش با اصناف مرتبط با محتوا و مخاطبان شما
– دریافت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات سایر کسب و کارهای مرتبط
– راه اندازی سرویس‌ها و خدمات جانبی، حول و حوش آن رسانه محتوایی
– فروش مستقیم محصولات و خدمات مرتبط با محتوای وب‌سایت یا صفحه اینستاگرام

خلق شغل اینترنتی بدون سرمایه با کمک Drop Shipping

دراپ شیپینگ یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پر درآمد دنیا است. Drop shipping یک واسط اینترنتی است که میان تامین کننده و متقاضی محصولات و خدمات قرار خواهد گرفت. امّا در این حالت صاحب وبسایت یا فروشگاه اینترنتی، خودش مسئول ارسال کالاهایی است که از تامین کننده دریافت می‌کند.
در این مدل شما باید یک فروشگاه اینترنتی یا صفحه اینستاگرامی راه اندازی کنید و با تمرکز بر یک حوزه خاص شروع به یافتن تامین کنندگانی برای آن محصول کنید. در این مدل تامین کالا بسیار مهم‌تر از مسائل دیگر است.
بعد از اینکه با تامین کنندگانی در بازار وارد مذاکره شدید، حالا باید به فکر رشد رسانه اینترنتی خودتان باشید که اینجا هم نیاز به تولید محتوا و کمک گرفتن از بازاریابی محتوایی برای جذب مشتریان بالقوّه دارید.
دقّت کنید که ما در مدل دراپ شیپینگ هم نیاز به یک رسانه محتوایی داریم که بعد از اینکه بازدید وب‌سایت یا صفحه اینستاگرامی شما قوّت گرفت، کم کم می‌توانید شروع به جذب اولین مشتری‌ها کنید.
روند کار به این شکل است که مخاطب وارد وب سایت و یا صفحه اینستاگرامی شما خواهد شد و بعد از انتخاب یکی از محصولات فروشگاه اینترنتی شما و ثبت سفارش، کافیست که با تامین کننده محصول در ارتباط باشید و محصول را برای ارسال آماده کنید.
بسیاری از دوستان ممکن است سوال کنند که آیا در این مدل نیاز به انبار داریم؟
پاسخ منفی است. البته خیلی بهتر است که شما یک مکان کوچک برای نگهداری چند قلم از آن‌ کالاها را داشته باشید امّا اگر تامین کنندگان قدرتمندی داشته باشید، نیاز به انبار هم ندارید و کافیست محصول را بعد از ثبت سفارش توسّط مشتری به درب منزل او ارسال کنید.

مدیریت صفحات اینستاگرام

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی بدون سرمایه مدیریت صفحات اینستاگرام است که اتّفاقاً شروعش می‌تواند از خود شما آغاز شود و رفته رفته با تشکیل یک تیم قدرتمند، یک شغل اینترنتی مطمئن برای خود و سایر دوستان فعّال ایجاد کنید.
ماجرا از این قرار است که با قدرت گرفتن اینستاگرام و فعّال بودن یک جمعیّت میلیونی (به خصوص در ایران) بر روی پلتفرم اینستاگرام، فرصت‌های بسیار خوبی برای صاحبان کسب و کارها ایجاد شده و شما نیز می‌توانید با راه اندازی یک صفحه اینستاگرام و تولید محتوا، به مشکلات این کسب و کارها در اینستاگرام اشاره کنید و رفته رفته سعی کنید صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی را جذب پیج خود کنید.
بسیاری از این صاحبان کسب و کارها به دلیل مشغله‌های بسیار زیاد‌ و نداشتن فرصت کافی برای انتشار پست، پاسخ به دایرکت‌ها و کامنت‌ها و… نیاز به فردی دارند که بتواند مسئولیّت این امور را داشته باشد.
شما می‌توانید با تعریف پکیج‌های خدماتی، شروع به دریافت چنین مشتریانی کنید و یک کسب و کار پولساز اینترنتی برای خودتان راه اندازی کنید.

مدیریت صفحات وب‌سایت کسب و کارهای اینترنتی

این مورد هم می‌تواند یکی از پر درآمدترین مشاغل اینترنتی الان و آینده باشد که البتّه با وجود تعدد کسب و کارهای آنلاین و نیاز به یک تیم برای مدیریّت صفحات وب‌سایتشان، این نیاز هر روز پر رنگ‌تر خواهد شد.
این حرفه‌ هم چیزی شبیه به مورد قبلی است اما با این تفاوت که شما در این حالت نیاز دارید به یادگیری کار با یک CMS قدرتمند (همچون وردپرس)، تا بتوانید وظیفه درج محصول، تصاویر، وارد کردن متن صفحات و حتّی طراحی صفحات مختلف وب‌سایت را بر عهده گیرید و با تهیه پکیج‌های خدماتی تعداد بیشتری از این کسب و کارها را به عنوان پروژه دریافت کنید و در برابر خدماتی که ارائه می دهید هزینه دریافت کنید.
این شغل پر درآمد اینترنتی حتّی می‌تواند تا آنجا پیش رود که یک تیم حرفه‌ای و قدرتمند شکل دهید و با به‌کارگیری نیرو‌های خلّاق به رشد آن‌ها هم کمک کنید.

مشاوره و راهبری آنلاین (بر پایه برند شخصی)

این حرفه می‌تواند یکی از بهترین مشاغل اینترنتی خانگی باشد که البتّه به تجربه و دانش شما واسطه است. بسیاری از دوستانی را می‌شناسم که دانش و تجربه لازم برای مشاوره در یک حوزه را دارند یا حتّی سال‌هاست که در این مسیر تحصیل کرده‌اند و توانایی کمک کردن به افراد مختلف برای رشد آن‌ها را دارند.
مثلاً فرض کنید فردی که سال ها در زمینه روانشناسی و شخصیّت شناسی تحقیق و پژوهش انجام داده و توانسته در این مسیر، تجربه‌های گوناگونی را به دست آورد، می‌تواند از داشته‌های خود درآمد داشته باشد و آن را به یک کسب و کار بر پایه برند شخصی خود تبدیل کند.
برای راه اندازی این کسب و کار اینترنتی، کافیست یک صفحه در اینستاگرام راه اندازی کنید و با در نظر گرفتن پرسونای مشتری و مخاطب هدف، شروع کنید به تولید محتوا و رفع نیاز‌ها و پاسخ به سوال افرادی که قصد جذب آن‌ها را دارید.

قبلاً در وب‌سایت مارکترها مقاله‌ای با عنوان ”  نحوه طراحی پرسونای مشتری ” نوشته شده است که فکر می‌کنم براتون مفید باشه.

البته فراموش نکنید که صبر و حوصله و ایجاد ارتباط عمیق با مخاطب می‌تواند رمز موفقیّت در این کسب و کار باشد. رفته رفته می‌توانید برای مشاوره آنلاین به صورت ساعتی هزینه دریافت کنید و با مطرح شدن بیشتر و افزایش کیفیت کار خودتان، به این کسب و کار رونق بخشید.

تدریس و آموزش آنلاین

بعد از شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای مدرسان در محیط فیزیکی به وجود آمد، فرصت بسیار خوبی ایجاد شد تا این مدرسان بتوانند بدون محدودیّت زمانی و مکانی دانش خود را در اختیار تعداد بسیار بیشتری از دانش‌جویان قرار دهند. یکی از بهترین و پردرآمد ترین مشاغل این روز‌ها تدریس آنلاین است.
شما می‌توانید با کمک تولید محتوا در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی همچون لینکدین، افراد مختلفی را جذب خود کنید و با تعریف کلاس‌های آنلاین (سیستم‌های وبینار آنلاین) به صورت اینترنتی درآمد داشته باشید.
اگر مدرّس هستید، می‌توانید از دانشجویان قبلی خود درخواست کنید که برای شرکت در وبینار آنلاین ثبت نام کنند و اگر بتوانید محتوای با ارزشی ارائه کنید، قطعاً می‌توانید افراد بسیاری را جذب این وبینارها کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

ممکن است بگویید که من مدرّس نیستم چه کار کنم ؟

باید به شدّت اهل مطالعه و یادگیری باشید و سعی کنید در یک حوزه خاص شروع به افزایش دانش و مهارت خود کنید و در این مسیر می‌توانید تجربیّات خودتان را با مخاطبتان به اشتراک بگذارید و رفته رفته با تولید محتوای هدفمند می توانید وبینارهای آنلاین برگزار کنید و از فروش بلیط وبینار (در سیستم‌هایی چون ایسمینار یا اسکای روم ) کسب درآمد کنید.
آموزش آنلاین در دنیا در دسته مشاغل پر درآمد اینترنتی قرار دارد که حتّی با تهیه و تولید دوره‌های آموزشی ویدیویی می توانید برای خودتان درآمد خوبی ایجاد کنید. ضمن اینکه در ابتدای شروع فعالیت خودتان می توانید از پلتفرم‌های آنلاینی چون (فرانش ، فرادرس، مکتبخونه) برای فروش محتوای آموزشی خود استفاده کنید.

marketerha

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجلّه آموزشی مارکترها

مجلّه آموزشی مارکترها، سعی داره محتوا و مطالب مفید و با کیفیتی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ و رشد کسب‌وکارهای اینترنتی مطرح کند و معتقد است همه صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی بر حسب نیازشان باید یک دیجیتال مارکتر باشند.

اطلاعات تماس
  • 093924*****
[نمایش اطلاعات]