اطلاعات تماس
  • 093924*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906094521110826

چند روش ساده برای راه اندازی یک کسب‌وکار کوچک خانگی

کارآفرینی در منزل | ایده های ناب برای اینکه در منطل خود یک کارآفرین شوید!

کد: 139906094521110826

https://bit.ly/3hS4t4q

، اصفهان , (اخبار رسمی): کار آفرینی در منزل و راه اندازی یک کسب و کار کوچک خانگی یکی از پرطرفدارترین موضوع‌هایی است که این روز‌ها افراد زیادی به دنبال آن هستند. البته به لطف گسترش اینترنت در سطح کشور، این امکان بیش از پیش فرآهم شده که در این مقاله به روش‌های مختلف آن اشاره می‌کنیم.

کارآفرینی در منزل | ایده های ناب برای اینکه در منطل خود یک کارآفرین شوید!
کار آفرینی در منزل و راه اندازی یک کسب و کار کوچک خانگی یکی از پرطرفدارترین موضوع‌هایی است .

چند روش ساده برای راه اندازی یک کسب‌وکار کوچک خانگی | چطور با ایده‌ های جذّاب در منزل خود یک کارآفرین شویم؟

کار آفرینی در منزل و راه اندازی یک کسب و کار کوچک خانگی یکی از پرطرفدارترین موضوع‌هایی است که این روز‌ها افراد زیادی به دنبال آن هستند. البته به لطف گسترش اینترنت در سطح کشور، این امکان بیش از پیش فرآهم شده که در این مقاله به روش‌های مختلف آن اشاره می‌کنیم.

تا حالا شده به این فکر بیافتید که چگونه یک کارآفرینی خانگی راه اندازی کنیم؟

یه جورایی کارآفرین شدن همیشه در خون ما ایرانیان بوده و هست. همیشه دوست داریم یک کسب‌وکاری را راه اندازی کنیم، آن را توسعه دهیم تا بتوانید عدّه‌ای را مشغول به کار کنیم.
در این مقاله می خواهیم به ۶ ایده برای کارآفرینی در منزل بپردازیم و خواهید دید که حتی بدون سرمایه زیاد، ولی با پشتکار و تلاش فراوان می‌توان به موفقیّت رسید.

در دنیای اینترنت و فضای مجازی فرصت‌های بسیار زیادی برای راه اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی وجود دارد که ما سعی می کنیم در پست‌های بعدی شما را در جریان اینگونه کسب‌وکارها قرار دهیم. ضمن اینکه افزایش پهنای باند در ایران هم شرایط را بیش از پیش برای داشتن یک کار آفرینی خانگی فرآهم ساخته. اما بریم سراغ ایده ها.

کارآفرینی در منزل با سرمایه کم

یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سوال‌هایی که در گوگل جست‌وجوی بسیار زیادی دارد، این است که ما چگونه می‌توانیم یک کسب و کار کوچک خانگی راه اندازی کنیم و بتوانیم برای خودمان به صورت کاملاً مستقل کار کنیم.

خوب به لطف قدرت گرفتن اینترنت در کشورمان ایران، این امکان بسیار محتمل‌تر از گذشته شده در جایی که ما امروز یک عنوان شغلی به نام “فری لنسر” داریم که به معنی “آزادکار” است و به فردی گفته می‌شود که مستقل از زمان و مکان، خدمات خود را عرضه می‌کند. بنابراین آزادکاری یا حتّی دورکاری، یکی از ابزارهای اصلی کارآفرینی در منزل است که در ادامه با هم به بررسی روش های گوناگون آن اشاره خواهیم کرد.
دست‌سازهای ایرانی خود را بفروشید
در ایران هنرمندانی داریم که دارای ذوق هنری بسیار بالایی هستند و استعداد ساخت صنایع دستی منحصر به فردی را دارا می‌باشند، خوب این یک فرصت بسیار خوبیست که کسب‌و‌کار خانگی خود را از همین امروز شروع کنید و یک کارآفرینی در منزل خود ایجاد کنید.
قرار نیست از ابتدا همه چیز ایده آل باشد و قرار نیست که اصلا از همین امروز فروش داشته باشید. فقط باید مسیر خود را آغاز کنید و در ادامه راه استراتژی‌های خود را بهبود دهید.
اما برای فروش محصولات دست‌ساز خود می‌توانید از یک صفحه در اینستاگرام آغاز کنید. شاید به این فکر بیافتید که حتما باید یک وبسایت با تمامی امکانات داشته باشید در صورتی که اگر کار خود را از یک صفحه در اینستاگرام آغاز کنید، بهتر هم هست زیرا افراد بسیار زیادی در این فضا فعال هستند و شما از طریق این افراد می ‌توانید محصولات خود را معرفی کنید اما فراموش نکنید که برای شکل‌گیری پایه‌های کسب‌وکارتان، در ادامه حتما به فعالیت در دیگر شبکه‌های اجتماعی و همینطور داشتن یک وب‌سایت بسیار ضروری است.

غذای منطقه خود را تامین کنید
یکی دیگر از بهترین روش‌های درآمدزایی با سرمایه‌های اندک، راه اندازی سیستم غذای خانگی است.
قرار نیست از ابتدا غذای همه شهر را تامین کنید. بلکه می‌توانید این کار را از محله خود آغاز کنید.
امروزه افراد به دلیل وجود مشغله‌های زیاد، زمان کم‌تری برای طبخ غذای خانگی دارند و همین یک فرصت خوب برای شما است. می‌توانید منوی غذایی خود را در یک صفحه اینستاگرام، نمایش دهید و از طریق سیستم پیام خصوصی سفارش خود را دریافت کنید.
رفته رفته وقتی کسب‌وکار خود را معرفی کردید، می توانید برای سفارش غذا یک اپلیکیشن طراحی کنید و کاربران سفارش غذا را با نصب یک برنامه کاربردی روی گوشی‌های خودشان انجام دهند.

اگر تخصصی دارید، مشاوره دهید
اگر شما تخصص خاصی در زمینه هایی چون، تجارت، امور مالی یا حقوقی، روانشناسی، رشد فردی و … دارید، خوب پس دست به کار شوید.
یک وبلاگ و یا وبسایت ساده راه اندازی کنید و شروع به تولید محتوای غنی و مفید در حوزه کاری خود کنید.
پس از گذشت مدتی، افراد شما را به عنوان یک فرد متخصص می‌شناسند و شما از این فرصت برای ارائه انواع خدمات آموزشی و مشاوره‌ای استفاده می‌کنید.البته فراموش نکنید که فقط تولید محتوا جواب نمی‌دهد بلکه مهم‌تر از تولید محتوا، انتشار آن از کانال های صحیح می‌باشد.
خدمات مشاوره را می‌توانید از طریق سیستم Skype‌ و یا imo‌ انجام دهید و به صورت مجازی، افراد را برای حل‌ مشکلاتشان راهنمایی کنید و در برابر آن مبلغی دریافت کنید.
خیلی ساده می توانید فعالیت خود را شروع کنید. اما یادتان باشد برای قرار گرفتن در این مسیر باید صبر داشته باشید. شاید ما‌ه‌های اول هیچ فردی به شما اعتماد نکند و این اطمینان در طول مسیر و با فعالیت مستمر شما در شبکه های اجتماعی حاصل می‌گردد.

مدیریت تولید محتوای متخصصین را به عهده بگیرید
در دنیای مجازی متخصصان زیادی فعالیت می‌کنند که خودشان فرصت مدیریت تولید محتوای وبلاگ و یا وبسایت خود را ندارند و بسیار تمایل دارند تا یک نفر امور هماهنگی تولید محتوای وبسایتشان را به عهده گیرد.
برنامه‌ریزی و پیگیری تولید کنندگان محتوا، برای تولید و انتشار محتوا می‌تواند، ایده‌ای باشد که آن را به عنوان یک کسب‌وکار آغاز کنید و تمام فعالیت‌های تولید و انتشار محتوا برای متخصصان را به عهده بگیرید و این خدمات را در قالب یک وبسایت، راه اندازی و ارائه کنید.

کار آسان در منزل به کمک مدیریّت پیج‌های اینستاگرام
همه ما می‌دانیم که امروز شبکه اجتماعی اینستاگرام، به یکی از ابزارهای بسیار پرقدرت در دنیای دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است و کاربران بسیار زیادی در ایران از این شبکه برای اهداف گوناگون استفاده می کنند.

کسب و کارهای بسیار زیادی در اینستاگرام مشغول فعّالیت هستند که به افرادی نیازمند هستند که مدیریت پیج اینستاگرام خود را به او بسپارند و از تولید محتوا گرفته تا پاسخ پیام‌ها و… را به او بسپارند. شما به عنوان یک کسب وکار خانگی می‌توانید این حرفه را آغاز کنید و شروع به بازاریابی برای افرادی کنید که می‌خواهند مدیریت پیج اینستاگرام خود را به شما بسپارند. کافیست کمی در مورد اینستاگرام بدانید و سپس از ذوق و سلیقه خود برای تولید محتوا استفاده کنید.

مسئولیت نان داغ خانگی منطقه خود را به عهده بگیرید
شاید شما مهارت طبخ انواع نان خانگی را داشته باشید. خوب چرا از این مهارتِ خود برای راه اندازی یک فرصت کارآفرینی در منزل استفاده نمی‌کنید!
بسیاری از افراد شاغل، وقت و فرصت تهیّه نان تازه را ندارند و با توجه به ماشینی شدن زندگی امروزه همه ما شهرنشینان، تهیه نان تازه، آن هم هر روز، کاری دشوار شده است.
همین کار رو به عنوان یک سرویس در منزل خودتان راه اندازی کنید و در ابتدا فقط محله خود را از ارائه چنین سرویسی آگاه کنید. بعد از اینکه ساختار کسب‌وکار خود را شکل دادید، رفته رفته آن را توسعه دهید و محدوده ارائه خدمات خود را گسترده‌تر کنید.
در ابتدا سفارش نان رو می‌توانید از طریق سیستم‌های پیام‌ رسانی چون تلگرام آغاز کنید و در آینده یک اپلیکیشن با امکانات بیشتر، راه اندازی کنید. به همین سادگی !

کتاب‌های کتابخانه خود را به دیگران قرض دهید
شاید شما هم از زیاد بودن کتاب‌ها در کتابخانه منزل خود رنج می‌برید. خوب چرا این رنج را به گنج تبدیل نمی‌کنید؟
یعنی اینکه تمامی کتاب‌های موجود در کتابخانه خودتان را با دیگران به اشتراک گذارید و در برابر دادن امانت کتاب به افراد متقاضی، پول دریافت کنید. این کار هم سبب کاهش دردسر نگهداری کتاب‌ها در قفسه شما می‌شود و هم یک کسب‌وکار خانگی بسیار کوچکی را راه اندازی کرده‌اید. می‌توانید این ایده را توسعه دهید و مدیریت اشتراک گذاری کتاب توسط دوستان و همکاران خود را هم به عهده بگیرید.
ملاحظه فرمودید که چه قدر ساده و با ایده هایی که شاید شما اصلا آن‌ها را به چشم یک کسب‌وکار نگاه نکنید، می‌توان کارآفرینی خانگی خود را بدون سرمایه زیاد، آغاز کنید.
یادتان باشد برای موفق شدن در کارآفرینی حتما از کم شروع کنید و رفته رفته سیستم کاری خود را ارتقاع دهید. هیچ انسان موفقی، یکدفعه به جایگاهی که الان در آن قرار دارد، نرسیده است.
امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

کارآفرینی در منزل با تهیه شیرینی خانگی
یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد در خانه یا همان کارآفرینی در منزل، تهیه شیرینی‌های کوچک خانگی است که خالق آن‌ها، فقط خود شما هستید و می‌توانید در قالب‌های شکیل، این شیرینی‌های خوشمزه را آماده کنید.
کار را خیلی سخت نکنید، برای بازاریابی از محلّه خودتان شروع کنید و رفته رفته از بازخوردهایی که از افراد اهل محلّه دریافت می‌کنید، کیفیت کار خود را بهبود دهید. بعد از مدّتی حتی می‌توانید برای کسب‌وکار خود یک اپلیکیشن طرّاحی کنید و سفارش‌ها را به صورت آنلاین دریافت کنید.
باور کنید کار اصلاً سختی نیست فقط مسیر کارآفرینی مقدار زیادی صبر و حوصله، پشتکار و تلاش نیاز دارد. اگر فکر می‌کنید مجهّز به این موارد هستید، شما قطعا یک کارآفرینِ نمونه خواهید شد.

مجموعه اموزشی Marketerha (آموزش دیجیتال مارکتینگ)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجلّه آموزشی مارکترها

مجلّه آموزشی مارکترها، سعی داره محتوا و مطالب مفید و با کیفیتی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ و رشد کسب‌وکارهای اینترنتی مطرح کند و معتقد است همه صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی بر حسب نیازشان باید یک دیجیتال مارکتر باشند.

اطلاعات تماس
  • 093924*****
[نمایش اطلاعات]